Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contr.de servicii de Proiectare(Evaluare calitativa si prin calcul,Proiect tehnic,Detalii de executie) necesare executiei lucrarilor suplimentare de consolidare infrastructura Pod Km 18+535,lucrari de consolidare terasament pe DJ282 C, km 24+350 - km 25+4


Detaliu pentru invitatia numarul 326364
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL IASI
Numar invitatie: 326364/11.05.2012
Denumire contract: Contr.de servicii de Proiectare(Evaluare calitativa si prin calcul, Proiect tehnic, Detalii de executie) necesare executiei lucrarilor suplimentare de consolidare infrastructura Pod Km 18+535, lucrari de consolidare terasament pe DJ282 C, km 24+350 - km 25+450 aferente obiectivului de investitie ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere interjudetene DJ282C, DJ 282, DJ 282B, Iasi-Botosani?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: 0232/235.100, Fax: 0232/214.425, 210.336;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 0232235100, fax: +40 232214425, persoana de contact: Anca Muscheru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contr.de servicii de Proiectare(Evaluare calitativa si prin calcul, Proiect tehnic, Detalii de executie) necesare executiei lucrarilor suplimentare de consolidare infrastructura Pod Km 18+535, lucrari de consolidare terasament pe DJ282 C, km 24+350 - km 25+450 aferente obiectivului de investitie ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii rutiere interjudetene DJ282C, DJ 282, DJ 282B, Iasi-Botosani?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Etapa I-Proiectare (Evaluare calitativa si prin calcul-Expertiza, Proiect tehnic, caietul de sarcini si Detalii de executie, necesare executiei lucrarilor de consolidare infrastructura Pod Km 18+535, lucrari de consolidare terasament pe DJ 282 C, km 24+350 - km 25+450, suplimentare fata de lucrarile stabilite prin Proiectul Tehnic elaborat de SC Concept Consulting SRL al investitiei de baza, inclusiv verificarea tehnica.Verificarea Proiectului Tehnic si a Detaliilor de Executie se va realiza de verificatori tehnici atestati, conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.- Elaborarea documentatiei in vederea obtinerii Avizului de la Apele Romane Prut;Etapa II-Asigurarea asistentei tehnice pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari suplimentare, conform Legii 10/1995, art.22.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 937 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.118 lei si se va constitui, conform art. 86 alin. 1 din HG nr.925/2006: prin virament in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original(model Anexa 7.2.2.11).Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria rsspundere privind incadrarea in categoria IMM(Anexa 07.1 si Anexa 07.2).
Garantie de buna executie
GBE se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, cf.art. 90 alin. (1)HG nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(Anexa 7.2.2.19 ? Model garantie de buna executie), sau, in cazul in care valoarea GBE este redusa ca valoare, prin depunerea la casieria aut. contr. din Iasi, Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi a sumei reprezentand garantia de buna executie in numerar. GBE trebuie constituita in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia.GBE se va restitui in cel mult 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Ofertantii tip IMM beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A);
-Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);original;
- prezentarea Certificatului de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia operatorul economic isi are sediul social din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Judetul Iasi - Consiliul Judetean Iasi.Certificatul de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi se elibereaza prin Serviciul Sinteza si Recuperare Creante , C.J.Iasi, et.2, cam. 60, 61, 62, in cel putin 3(trei) zile lucratoare de la data inregistrarii cererii la registratura C.J. Iasi, parter, cam.101. Au obligatia de a prezenta Certificatul mentionat operatorii economici care au sediul in judetul Iasi, precum si operatorii economici care nu au sediul in judetul Iasi, dar au puncte de lucru in judetul Iasi. Operatorii economici care nu au sediul si nici puncte de lucru in judetul Iasi vor prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu au datorii la bugetul Consiliului Judetean Iasi. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage declararea ofertei drept inacceptabila, in conformitate cu prevederile art.36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr.925/2006.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.- prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), in original;
-prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);
-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^1); Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Dr. Constantin Simirad, Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Lacramioara Vernica, Secretarul Judetului Iasi, Maria Poraico, Sef Serviciu Juridic-Contencios si Managementul Calitatii, Laura Pastravanu, Director executiv, Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, Dumitru Cantemir, Sef Serviciu Financiar Contabil si Gestionarea Patrimoniului, Elena Adriana Margarint, Sef Serviciu Fonduri Speciale, Sinteza si Recuperare Creante, Anca Muscheru, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte, Catalina Serbanoiu, consilier juridic Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Mihai Iftimiei, consilier juridic Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Carmen Ingrid Irimescu, Sef Serviciu Proiecte si Parteneriate, Cornelia Ursu, consilier Serviciu Proiecte si Parteneriate, Raul Ganga Fanaragiu, consilier Serviciu Proiecte si Parteneriate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Informatii privind asociatii - Declaratie privind legalizarea asocierii - Anexa 10, in original. Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.- Acord de asociere, conform ANEXEI nr. 4, in original. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii, iar obiectul de activitate trebuie sa fie corespunzator desfasurarii activitatii ofertate.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita demonstrarea situa?iei economice ?i financiare prin prezentarea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel putin 1 contract de prestare de servicii similare dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani din lista prezentata.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare, Recomandari sau document constatator/ proces verbal de receptie, din partea beneficiarului, pentru contractul prezentat pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara., Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului., Se solicita ca ofertantii sa asigure minim urmatoarele categorii de personal: - Inginer proiectant drumuri si poduri ? Specialitatea CFDP;
- Expert tehnic atestat., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la Dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate., -Lista cuprinzand subcontractantii-Acordurile de subcontractare, daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer