Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Copiatoare automate si computere de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 340349
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacau
Numar invitatie: 340349/29.11.2012
Denumire contract: Copiatoare automate si computere de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Vasile Alecsandri" din BacauCod fiscal: 4278094, Adresa: Calea Marasesti nr.157, Bacau, Telefon: 0234542411, Fax: 0234545753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii "Vasile Alecsandri" din Bacau, Calea Marasesti nr.157, corp D, etaj 1, Bacau, Romania, cod postal: 600115, telefon: +40 234542411, fax: +40 234545753
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice din cadrul Universitatii "Vasile Alecsandri" din Bacau, Calea Marasesti nr. 157, corp D, etaj 1, camera 108.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Copiatoare automate si computere de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica a doua copiatoare si a cinci computere de birou
II.1.6) CPV: 30121400-7 - Copiatoare automate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3000 Ron. (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): a)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara se va depune in original; b) Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ061504601X000440 deschis la Trezoreria Bacau, CUI 4278094; c) Numerar depus la casieria centrala a institutiei (Calea Marasesti nr. 157 corp D etaj 1). Echivalenta pentru o garantie de particip. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP. Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizata. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP.Ofertantii castigatori vor prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/ copie legalizata. Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functie de decizie privind organizarea si desfasurarea prezentei proceduri de atribuire sunt: RECTOR - Prof.univ.dr.ing. Valentin Nedeff; DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Ing. Ciprian Druga; Contabil Sef. Ec. Gabriela Serban, Serviciul Achizitii - Ing. Carmen Dumitras, Ec. Rusei Dan, Prof.univ.dr. Elena Nechita (presedinte comisie), Consilier juridic Emil Balint, Control financiar preventiv Ec. Mihaela Mustea ; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular nr. 8 din sectiunea formulare) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Inainte de transmiterea comunicari privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a cel mult 2(doua) contracte care sa confirme furnizarea de produse similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie, efectuate in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cu o valoare totala egala sau mai mare cu 150000 lei. Convertirea in RON si Euro pentru ofertantii romani si straini pentru experienta similara prezentata in alta moneda se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte. In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul ?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? trebuie dovedite prin cumul. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si(3) din O.U.G. nr.34/2006, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer