Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Copiator si multifunctionale


Detaliu pentru invitatia numarul 332467
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Numar invitatie: 332467/25.07.2012
Denumire contract: Copiator si multifunctionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DUNAREA DE JOSCod fiscal: 3127522, Adresa: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Galati, Telefon: 0236-419177, Fax: 0236-419177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Domneasca, nr. 47., Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 336130128, fax: +40 236419177, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Dunarea de Jos Galati, str. Domneasca nr. 47 Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Copiator si multifunctionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia si instalarea de copiator si multifunctionaleLot DENUMIRE PRODUSCANT1 Copiator A3 laserjet monocrom12 Multifunctional A4 color13 Multifunctional A4 color14 Multifunctional A3 color35 Multifunctional A4 color3
II.1.6) CPV: 30121200-5 - Echipament de fotocopiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 137 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 -164 RON;Lot 2 -36 RON;Lot 3 -23 RON;Lot 4 -1550 RON;Lot 5 -550 RON; TOTAL- 2323 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 90 alin (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006.Contul pentru depunerea garantiiei de participare RO14TREZ3065005XXX000187 deschis la Trezoreria Galati, CF 3127522.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorReducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 (1) din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respinge, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1%din valoarea estimata a contractului, pentru valori cuprinse intre 63000 si 117137 lei inclusiv, in conformitate cu prevederile art.278^1 , alin.(1) , lit. a) din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul fara TVA al contractului.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie. Garantia se va constitui cu instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerin?a nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerin?a nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerin?a nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese)din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Informatii despre membrii Consiliului de AdministratieNr.crt. Numele si prenumele Functia1.Prof.dr.ing. BIRSAN Iulian Gabriel RectorPresedinte Consiliu de Administratie2.Prof.dr. GATA AncaProrector3.Prof.dr.ing. LUNGU Adrian Prorector4.Prof.dr.ing. MUNTEANU Toader Prorector5.Prof.dr.ing. NICOLAU Anca Prorector6.Conf.dr. TUTUNARU Dana Prorector7.Prof.dr.ing. FETECAU Catalin Decan/Mecanica8.Prof.dr.ing. DOMNISORU Leonard Decan/Arhitectura Navala9.Conf.dr.ing. PECHEANU Emilia Decan/Automatica, Calculatoare, Inginerie Electrica si Electronica10.Prof.dr.ing. BORDEI Marian Decan/Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu11.Prof.dr.ing. ALEXE Petru Decan/Stiinta si Ingineria Alimentelor12.Conf.dr.ing. Simionescu Cristian SilviuDecan/Inginerie din Braila13.Prof.dr. NECHITA Aurel Decan/Medicina si Farmacie14.Conf.dr. CRINGANU Jenica Decan/Stiinte si Mediu15.Prof.dr. Praisler MichaelaDecan/Litere16.Conf.dr. IVLAMPIE Ivan Decan/Istorie, Filosofie si Teologie17.Conf.dr. Lukacs EditDecan/Economie ?i Administrarea Afacerilor18.Lect.dr. Tudor FlorinDecan/Stiinte Juridice, Sociale si Politice19.Lector .dr. NITA Teodor Decan/Arte20.Conf.dr. Ploesteanu ConstantinDecan/Educatie Fizica si Sport21.Conf.dr.ing. DIACONU Nicolae Decan/Transfrontaliera de Stiinte Umaniste, Economice si Ingineresti22.Ing. HORGHIDAN Romeu Director General Administrativ23.Student COTET Dorin Student /Metalurgie, Stiinta Materialelor si Mediu24.Prof.dr.ing. GEORGESCU Lucian Presedinte SenatInvitat permanentInformatii despre conducerea executiva: Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BIRSAN ? RECTORProf.dr.ing. Toader MUNTEANU - PRORECTOR cu activitatea didacticaProf.dr.ing. Adrian LUNGU - PRORECTOR cu strategia universitara si relatii internationaleProf.dr. Anca GATA - PRORECTOR cu activitatea de relatii internationale si probleme studentestiProf.dr. ing. Anca NICOLAU ? PRORECTOR cu activitatea de cercetare stiintificaConf.dr. ing. Dana TUTUNARU ? PRORECTOR managementul calitatiiIng. Romeu HORGHIDAN - DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIVInforma?ii despre persoanele care aproba bugetul aferent autorita?ii contractante: Andras Gyorgy Kiraly ? Secretar de Stat la M.E.C.T.S.Mihai Paunica ? Directo General Direct?ia Generala Economic, Finan?e, Resurse Umane la M.E.C.T.S.Informatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ing. Costel CardasEc. Ochianu RalucaLect.dr. Murariu GabrielIng Marcel Danaila -Sef Serviciu AchizitiiEc. Doina Berigic- Contabil sefBogdan Bratoveanu ? JuristEc. Marian Danaila ? Ad-tor. PatrimoniuModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerin?a nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conformOrdinului presedinteluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire Cerin?a nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Modalitate de indeplinire : Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? sau alte documente edificatoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu pricipalele livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati insotita de o recomandare/document constatator pentru cea mai importanta livrare de produse similare (original sau in copie conform cu originalul). Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la ofertant pentru comercializare (cel putin ISO 9001 sau echivalent) in termen de valabilitate(copii).Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer