Achizitie publica - Corpuri de iluminat si lampi electrice portabile
Detaliu pentru invitatia numarul 353097
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353097/26.08.2013
Denumire contract: Corpuri de iluminat si lampi electrice portabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TARGU-JIU, Romania, cod postal: 210232, telefon: +40 374171129, fax: +40 253222015
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TARGU-JIU, Romania, cod postal: 210232, telefon: +40 374171129, fax: +40 253222015
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Corpuri de iluminat si lampi electrice portabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Corpuri de iluminat si lampi electrice portabile, conform caiet de sarcini si anexa cu cantitati anexateOptiuni: 150731 lei= 107664 lei + 43067 lei, resp.prelungire contract cu 4 luni/2014
II.1.6) CPV: 31521300-7 - Lampi electrice portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 664 - 150, 731 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este irevocabila si se constituie conform Anexei B.Echivalentul in alta valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de: 4 zile calendaristice inainte de data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor).Modul de constituire: a)instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma ce reprezinta valoarea calculata conform art. 278.1, alin.1) lit.a) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre C.N.S.C.;b)virament bancar in contul autoritatii contractante (RO49RNCB0149034562550007), deschis la B.C.R. Targu Jiu);c)autoritatea contractanta este de acord si cu constituirea garantiei de participare prin depuneri la casieriaunitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul/ofertantii declarat/i castigator/i in maximum 15 zile de la incheierea contractului de furnizare, in valoare de 10% din pretul acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului;
-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar (art. 90, alin.2) din HG nr.925/2006);
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in conformitate cu prevederile art.92, alin.1) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate), cu modificarile sicompletarile ulterioare, inclusiv pentru tert sustinator, daca este cazul-Formular nr.1;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare, inclusiv pentru tert sustinator, daca este cazul, in care se va face referire doar la literele a, c1 si d-Formular nr.2;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare(inclusiv subcontractant si tert sustinator)-;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -Matyas Moise, Director Directia Productie;
-Vasile Ghimis, Director Directia Economica;
-Dumitru Mocioi, Director Directia Achizitii Publice;
-Alin Aristide Badescu, Director Tehnic;
-Victor Baluta, Inginer Sef Energetic;
-Daniel Pavel, inginer Biroul Energetic;
-Ion Scurtu, Sef Serviciu Atribuire Contracte Produse;
-Sidonia Pasarin, Serviciul Atribuire Contracte Produse;
-Cosmin Mihai Popescu, consilier juridic;
-Mihaela Popescu Bejat, consilier juridic.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie--Declaratia conf. art. 69.2 alin.2 din OUG 34/2006, privind datele de identificare ale ofertantului Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatatortrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN dincertificatul constatator.Documentul va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Documentele emise in alta limba vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare poate solicitaofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentului in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie lizibila, cumentiunea "conform cu originalul". In cazul unei asocieri constituita in conformitate cu art.44 din OUG 34/2006, fiecare operator economicmembru al asociatiei este obligat sa prezinte documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta: a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, saub) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si degarantia de buna executie, in temeiul art.16, alin.2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa declaratia privind lista principalelor livrari de produse (produse ofertate sau similare) in ultimii 3 ani, conform formularuluiSe solicita prezentarea a cel putin un document/contract/proces verbal dereceptie/document (certificat)constatator in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul din partea unor beneficiari/clienti, conf.art.97.1 din HG 925/2006, sau oricare alt document relevant prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare cumulata fara TVA sa fie de minim: =20012 lei pentru ofertantii lotului 1=13664 lei pentru ofertantii lotului 2.=2369 lei pentru ofertantii lotului 3=71620 lei pentru ofertantii lotului 4Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificarea sistemului de management al calitatii, in conformitate custandardul SR EN ISO 9001 editia 2008 sau echivalent. Operatoruleconomic trebuie sa prezinte copia certificatului acordat pentru certificareasistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR-ENISO 9001 editia 2008, sau echivalent, de catre un organism de certificareacreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sferaproduselor ofertate sau similare. In cazul ofertantilor ce prezinta ofertacomuna ca asociati, cerinta se aplica tuturor partilor ce alcatuiescasociatia.Documentele se vor prezenta in copie sau in copie lizibila certificata?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Membrilor asocierii li se solicita certificate ISO pentru partea de contract pe care o vor indepliniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 14:18