Achizitie publica - Costum neopren scafandru cu manusi si cizmulite
Detaliu pentru invitatia numarul 348384
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348384/12.06.2013
Denumire contract: Costum neopren scafandru cu manusi si cizmulite
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - U.M. 02145 ConstantaCod fiscal: 4304630, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 19, Constanta, Constanta, Telefon: 0241/586600 int. 140, Fax: 0241/586952
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Costum neopren scafandru cu manusi si cizmulite
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Costumul de neopren cu manusi si cizmulite este folosit de scafandri pentru patrunderea sub apa si si are rolul de a conserva temperatura corpului pe timpul scufundarii, precum si de a proteja impotriva ranirilor sau zgarieturilor
II.1.6) CPV: 37412260-9 - Costume umede pentru scufundari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 241.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 1100, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModalitatea de constituire a garantiei de participare va fi conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 sau depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerarDovada constituirii garantiei de participare se va face prin transmiterea cu adresa de inaintare (SCRISOARE DE INAINTARE - Formular nr. 1), la sediul autoritatii contractante delegate, a documentului care confirma constituirea garantiei de participare - in original, si va fi incarcat si in SEAP, si a documentelor care confirma statutul operatorului economic de IMM (daca este cazul), pana la termenul limita (data si ora) de primire a ofertelor in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara (conform Formularului nr. 9) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completarea si prezentarea formularului nr.12A, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 691 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completarea si prezentarea formularului nr.12BIncadrarea in situatia prevazuta la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr Vergil MORARU, Catalin FLESERIU, Adrian BOANCA, Madalina PREDA, Dumitru STANCU, Marian SMARANDACHE, Costinel Damian CIOROIU, Ovidiu Ioan CALIN, ec. Isabela-Maria OAE, ing Silvia CRISTEA, Marian Vasile ARFIRE, Florin Stefan DUSE, ec. Mihaela PAPCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 180 (Declaratie privind eligibilitatea) din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completarea si prezentarea formularului 12CIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completarea si prezentarea formularului 12DIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare Cerinta 1Certificat constatator emis de ONRC sau Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de ONRC sau Documente edificatoare din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Cerinta 2Pentru I.M.M.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M., conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiI.M.M.-urile trebuie sa prezinte declaratie in conformitate cu anexele 1 si 2 prevazute la art.7 din legea 346/2004, sau, dupa caz, declaratie pe propria raspundere ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala din ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008 (sau echivalent) la furnizorul produsuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 08:59