Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COSTUME DE INTERVENTIE TIP NOMEX PENTRU SERVICIILE CIVILE DE POMPIERI


Detaliu pentru invitatia numarul 123001
Autoritate contractanta
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat UT 425
Cod de identificare fiscala: 4145365
Adresa: DJ 155H, nr. 572, com. Alexandru cel Bun, sat. Bistrita, jud. Neamt, Bistrita
Telefon: 0233241182
Fax: 0233241678
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: COSTUME DE INTERVENTIE TIP NOMEX PENTRU SERVICIILE CIVILE DE POMPIERI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18131000-6 - Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de produs: COSTUME DE INTERVENTIE TIP NOMEX PENTRU SERVICIILE CIVILE DE POMPIERI - 30 buc - in conditiile respectarii cerintelor Caietului de sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 12.03.2008 16:43
Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: A.N.R.S. U.T. 425, DJ155H, nr. 572, sat BISTRITA, com. ALEXANDRU CEL BUN, jud. NEAMT
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2008 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: A.N.R.S. U.T. 425, DJ155H, nr. 572, sat BISTRITA, com. ALEXANDRU CEL BUN, jud. NEAMT
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala a ofertantului: cerinta obligatorie: formularul nr. 12A si formularul nr. 12B din Ordinul 155/2006; 2. Capacitatea de executare a activitatii profesionala: cerinta obligatorie pentru persoane juridice/fizice române: certificat emis de oficiul comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente; cerinta obligatorie persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; 3. Situatia economico-financiara: se vor prezenta informatii privind rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; 4. Capacitatea tehnica si/sau profesionala: formularul 12D din Ordinul 155/2006; 5. Informatii privind subcontractantii: formularul 12G din Ordinul 155/2006.
Prin solicitare scrisa a oricarui agent economic de la sediul autoritatii contractante începând cu data de 13.03.2008.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer