Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COTURI FORJATE DIN OTEL INOX AUSTENITIC, PRODUSE DIN OTEL, OTEL INOXIDABIL SI MATERIALE NEFEROASE: LOT 1: Coturi forjate din otel austenitic, LOT2: Produse din otel: tevi din otel; LOT 3: Produse din otel inoxidabil: tevi ; LOT 4: Produse din materiale ne


Detaliu pentru invitatia numarul 354111
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 354111/25.09.2013
Denumire contract: COTURI FORJATE DIN OTEL INOX AUSTENITIC, PRODUSE DIN OTEL, OTEL INOXIDABIL SI MATERIALE NEFEROASE: LOT 1: Coturi forjate din otel austenitic, LOT2: Produse din otel: tevi din otel; LOT 3: Produse din otel inoxidabil: tevi ; LOT 4: Produse din materiale neferoase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COTURI FORJATE DIN OTEL INOX AUSTENITIC, PRODUSE DIN OTEL, OTEL INOXIDABIL SI MATERIALE NEFEROASE: LOT 1: Coturi forjate din otel austenitic, LOT2: Produse din otel: tevi din otel; LOT 3: Produse din otel inoxidabil: tevi ; LOT 4: Produse din materiale neferoase
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de COTURI FORJATE DIN OTEL INOX AUSTENITIC, PRODUSE DIN OTEL, OTEL INOXIDABIL SI MATERIALE NEFEROASE Cod CPV: 44163100-1, utilizate in vederea desfasurarii activitatii Sectiei Tehnologice din cadrul CNU S.A. Sucursala Feldioara, pentru reparatii si interventii tehnice la instalatiile tehnologice.
II.1.6) CPV: 44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 238.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:1.110, 00lei;Lot 2:1.450, 00lei;Lot 3:1.170, 00lei; Lot 4:458, 00lei; Valabilit. - 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Constituire: a)printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in cuantum. si pentru per. prevazuta in doc. de atrib.(pt cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 3 din Sect. Formulare)?in original-cf. prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei;b)prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara(CUI 6535810, J08/489/1998)identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR-Brasov?in copie certificata, cf. prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei;c)prin depunerea in numerar la casieria Companiei Nationale a Uraniului?S.A. Suc. Feldioara, str. Dumbravii nr. 1, localit. Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30รท12:30?in copie, conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct. C din prezenta Fisa de date a achizitiei. Ac. va fi restituita de catre aut. contractanta in cond. prevaz. la art. 88 din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia ca nefondata, sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, aut. contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv: pentru Lot 1?0, 00 lei, pentru Lot 2?1.448, 6158 lei, pentru Lot 3?0, 00 lei, pentru Lot 4?0, 00 lei.Echiv. pt. garantia de particip depusa in alta valuta echiv. se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice ? Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului, expert achizitii publice ? Marcel Dan POP, expert achizitii publice - Andra Nicoleta CIUPAG, expert achizitii publice ? Laura Cristina GROSU, responsabil cu executia contractului, inginer ? Marius Marian DOROFTEI, inginer ? Mihaela MANOLACHE, consilier juridic - Carla Ionela GARBACEA si responsabil cu controlul financiar preventive, economist - Carmen Elena BURLACU.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C7 din Sectiunea Formulare ? in original- Ofertantul va prezenta Formularul privind informatiile generale despre ofertant, din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator ? in original; ofertantulva completa FormularulC3. - Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original sau copie certificata- datele inscrise in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Ofertantul, persoana juridica/fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie, conforme cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer