Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COVOARE BITUMINOASE pe drumurile judetene din loturile 1 si 2


Detaliu pentru invitatia numarul 346214
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASI
Numar invitatie: 346214/30.04.2013
Denumire contract: COVOARE BITUMINOASE pedrumurilejudetene din loturile 1 si 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASICod fiscal: 14009336, Adresa: B-DUL STEFAN CEL MARE SI SFANT, NR 13, Iasi, Telefon: +40 232255961, Fax: +40 232255960
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL STEFAN CEL MARE SI SFANT NR 13, Iasi, Romania, cod postal: 6600, telefon: +40 232255961, fax: +40 232255960, persoana de contact: DANIEL IONUT MINCIUNA BEJAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL STEFAN CEL MARE SI SFANT NR 13, Iasi, Romania, cod postal: 700064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COVOARE BITUMINOASE pedrumurilejudetene din loturile 1 si 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: COVOARE BITUMINOASE pedrumurilejudetene din loturile 1 si 2Lotul 1: DJ 281 Belcesti ? Hodora, km.20+770÷25+200Lotul 2:1. DJ 280D Ruginoasa - Helesteni km, 6+335÷6+750;2. DJ 281B Belcesti - Coarnele Caprei, km.9+760÷10+760, conform Caietului de Sarcini si Listelor de Cantitati, care fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.Valoarea estimata nu cuprinde cheltuieli pentru diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 294, 717 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: -pentru Lotul 1:34.000 lei; -pentru Lotul2:11.000 lei.Garantia de participare se va consitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi irevocabila.Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trez. Mun.Iasi. RO41TREZ4065006XXX008195, Cod fiscal D.J.A.D.P. Iasi: 14009336.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in favoarea autoritatii contractante vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul constitituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa?formularul nr. 13.IMM au dreptul la o reducere de 50% pentru garantia de participare. Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.In cazul depunerii unei contestatii de catre ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine contestatorului din garantia de participare sumele prevazute la art. 278^1, alin.1), lit. b) din OUG 34/2006.Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG nr. 925/2006 actualizata.Data la care se va aface echivalenta leu/euro: cursul comunicat de BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita dupa cum urmeaza: [a] Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract[b] Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare bancara se va completa formular nr.14.IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie.Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-v receptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1A.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1B.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Cd) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, care se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Victor Chirila- Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, Victorel Lupu-Vicepresedinte Consiliul Judetean Iasi, Lacramioara Vernica-Secretarul Judetului Iasi;Consilieri judeteni : Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloae Dinu, Baciu Mihai, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Cojocaru Petru Bogdan, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel, Daniel Ionut MINCIUNA-BEJAN - director executiv DJADP Iasi, Antoneta Manolache ? sef serviciu derulare contracte, Bogdan Benta-consilier comp. FCSA, Mihai Iftimiei-consilier juridic DAPC-CJ Iasi, Carmen Irimia-consilier comp. AP, Marius Nedelcu-consilier SDC, Mihai Ciopate-consilier SDC, Laurentiu Diaconu ?consilier comp. ADP - formular 1De) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.).Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)h) pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Doc. vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz. in limba rom. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)2. Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului de minimum: - 3.400.000 lei, pentru Lotul 1;
- 1.100.000 lei, pentru Lotul 2.Nota: a) Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR afferent fiecarui an in parte.Anul 2010:1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011:1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012:1 ? = 4, 4560 RONb) Ofertantul are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea si a altor documente, decat exercitiu financiar, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Se va completa formularul nr. 3 ?Informatii generale?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.
(Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 2008-2012)Completare formular 4, 2. Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a
executat si dus la bun sfarsit lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant.
Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea pentru fiecare lot a maximum 2 contracte de lucrari similare obiectului procedurii, a caror valoare cumulata, fara TVA, va fi cel putin egala cu:
- 1.700.000 lei, pentru Lotul 1;
-560.000 lei, pentru Lotul 2.
Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se inteleg:
- lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala;sau
- lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala-daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor.Nota:
a). Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 2008-2012.
b). In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea/lucrarile contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai sus
c). Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008; 2009; 2010; 2011 ; 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.roAnul 2008 1 ? = 3, 6827 RON
Anul 2009 1 ? = 4, 2373 RON
Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RON
Anul 2011 1 ? = 4, 2379 RON
Anul 2012 1? = 4, 4560 RON
Pentru experienta similara se ia in calcul si anul in curs pana la data limita de depunere a ofertelor.
Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa certificari de buna executie in conformitate cu art. 188 alin.3, litera a din OUG 34/2006.
Completare formular 5, 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 4. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere: - CV- uri semnate in original;
- Diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;
- extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL, 5. Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;b) un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;c) 2 (doi) ingineri drumuri - poduri, cu experienta specifica in derularea unor lucrari similare;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitate: - CV- uri semnate in original;
- Diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;
- extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati/angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului, 6. Forta de munca minimum solicitata pentru indeplinirea contractului: - 5 asfaltatori, pentru Lotul 1;
- 2 asfaltatori, pentru Lotul 2.Informatii referitoare la muncitori calificati: - diplome si/sau certificate si/sau atestari etc.;
- extrase din Registrul General al Salariatilor ? REVISAL si declaratie de disponibilitate pentru salariati/angajament de participare pentru personalul care nu este angajat al ofertantului, 7. Cerinta minima dotare tehnica: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotare tehnica necesara pentru indeplinirea contractului, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune ? contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie).
Dotarea minima obligatorie, conform normativelor tehnice in vigoare (SR 174-1 si SR 174 -2) si Indicatorul norme de deviz (D) : ? Statie de preparat mixturi asfaltice in conformitate cu STAS 174-2:1997/C1:1998 ? 1 buc;
? Repartizator de mixturi asfaltice?1 buc, pentru fiecare lot;
? Cilindru vibrocompactor ? 2 buc, pentru fiecare lot.
? Laborator de incercari autorizat de grad III, conformprevederilor Legii 10/1995 art.15 si HG 808/2005-1 buc.Nota: In cazul in care ofertantul nu prepara ci achizitioneaza mixtura asfaltica, va prezenta un precontract de vanzare ? cumparare, sau angajament de punere la dispozitie.
Se va prezenta copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate specifice categoriilor de lucrari ofertate, conform HG 808/2005.
Completare formular 7+ Anexa 7A, 8. Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006 (formular 1D). 1. Standarde de asigurare a calitatiiCertificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii., 2. Standarde de asigurare a protectiei mediuluiCertificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer