Achizitie publica - Covor asfaltic DN 12C km 4+950-9+500; km 12+400-24+000; km 26+900-29+500
Detaliu pentru invitatia numarul 335065
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335065/07.09.2012
Denumire contract: Covor asfaltic DN 12C km 4+950-9+500; km 12+400-24+000; km 26+900-29+500
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, Contact: Serviciul Licitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul. Mihail Kogalniceanu nr. 13 bl. C2 sc. 1, et. VI cam. 13, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, Contact: Serviciul Licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Covor asfaltic DN 12C km 4+950-9+500; km 12+400-24+000; km 26+900-29+500
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Covor asfaltic DN 12C km 4+950-9+500; km 12+400-24+000; km 26+900-29+500
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 670, 362.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de 100.000, 00 lei emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin instrument de garantare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Conform art. 2781 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma de: 8.127, 04 lei.
Garantie de buna executie
Of declarat castigator va pune la dispozitia AC o garde buna executie a contr in cuantum de 10% din valoarea de contr acceptata fara TVA.Gar de buna executie se va prezenta AC in termen de 7 zile de la semnarea contr si se poate constitui: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/soc de asigurari, care devine anexa la contract.Scris de gar de buna executie se prezinta in original, conform F34 din Cap Formulare al Doc de atribuire, fie in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 7 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Capacitatea profesionala6. Standardele de Asigurare a Calitatii7. Standardele de protectie a mediului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatule/ documentele edificatoare in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Nota 4: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 5: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre.Nota 6: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 7: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c¹), d).ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 2, din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director Regional Ing. Viorel Costea; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adjunct IntretinereIng. Adriana Nicula; Sef Dep. Juridic, Achizitii Terenuri Cons.Jur. Maria Veres; Sef Dep. Achizitii Publice, Administrativ Ing. Odeta Moldovanu; Sef Serviciu Licitatii Ing. Nicoleta Muraru; Sef Serviciu Drumuri, Plan, PMSIng. Dumitru Pop.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei (3) ani.Ofertantul va prezenta F5.In cazul unei asocieri se va prezenta si Anexa F5 completata in numele operatorului economic si semnata de catre reprezentantul legal al acestuia.Ofertantul va prezenta F6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel mult 2 (doua) contracte de lucrari care includ: lucrari de covor asfaltic sau ranforsari sitem rutier, sau reabilitare drum sau modernizare sau constructii noi pe drumuri publice, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare mai mare sau egala cu 5.000.000 lei., Cerinta 1 - continuareOf va prezenta: - F10 semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului.Acest F se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitatacu conditia ca respectivul(e) formular(e) sa contina toateelementele/informatiile cerute de catre AC in continutul F10 si sa fie semnat/e si stampilat/e de catre Beneficiar.- copii dupa partile relevante ale contractului (lor) respectiv (e) (partile semnatare, durata contractului, valoarea, garantii si semnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- copia procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul?- copie dupa Recomandare sau Document constatator emis de beneficiar, in conf cu art. 97 indice 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(inclusiv HG nr. 834/2009), Cerinta nr. 2Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (august 2007 - pana la data depunerii ofertelor).In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr. 9 si anexa Formularului nr. 9 ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime necesare pentru indeplinirea contractului in termenul stabilit, conform cerintelor din caietul de sarcini, si anume: - 1 buc. statie de preparare mixturi asfaltice;
- 4 buc. autocamioane cu bene metalice bine protejate pentru eliminarea pierderilor de temperatura dotate cu prelate speciale;
- 1 buc. freza de asfalt;
- 2 buc. rulouri compactoare;
- 1 buc. instalatie mecanica de amorsare;
- 1 buc. repartizator - finisor prevazut cu sistem de nivelare automat si care asigura precompactarea;
- 1 buc. instalatie de curatat sub presiune- 1 buc. set de semnalizare- 1 buc. laborator autorizat minim gradul II., Cerinta nr. 3- continuareOf va prezenta: -F12(Se va corela cu cerintele din CS), -doc justif edificatoare prin care sa dem atat dreptul de proprietate sau de folosinta sauprezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie pe intreaga durata de implementare a contr cat si caracteristicile tehnice ale utilajelor/echipamentelor/instalatiilor.-o declaratie pe proprie raspundere conform careia detin rapoarte de inspectie pentru toate utilajele din dotarea proprie sau inchiriate-F36 si Anexa 1 la F36., Cerinta nr.3 - continuare IIIn cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat declaratia pe proprie raspundere conform careia detine rapoarte de inspectie pentru toate utilajele din dotarea proprie sau inchiriate, AC ii va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte le pentru conformitate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", lipsa / neprezentarea acestora, dand dreptul AC sa considere oferta ca inacceptabila, urmand a o respinge ca atare.Ofertantii vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere a autocamioanelor, (pentru cazul in care nu sunt in proprietatea prestatorului) si /sau dupa angajamentele privind punerea la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice solicitate, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Of va prezenta F13., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (august 2009-pana la data depunerii ofertelor)Ofertantul va prezenta-Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr.14 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini.Personal minim solicit: A. Un inginer de Constructii, in calitate de sef de echipa.Cerinte: Studii: licentiat al unei Facultati de Constructii- cu profil specific.Experienta profesionala specifica: - cu experienta intr-o pozitie similara cu cea solicitata, dovedita prin participarea la cel putin 1 contract similar., Cerinta nr. 5 - continuarea)Of va prezenta F15 si Anexa la F15 (lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini.b)Of va prezenta: 1.F16 pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Cap ?Formulare?. F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.2.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.3.F17 pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Cap ?Formulare?. F17 se va prezenta semnat in original decatre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini.Personal minim solicitat: Un responsabil tehnic cu executiaCerinte: Atestat in domeniul drumurilor si podurilor (drumuri publice)., Cerinta nr. 6 - continuarea)Of va prezenta F15 si Anexa la F15 (lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini.b)Of va prezenta: 1.F16 pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Cap ?Formulare?. F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.2.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.3.F17 pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Cap ?Formulare?. F17 se va prezenta semnat in original decatre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 7Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini.Personal minim solicitat: Un responsabil cu controlul calitatiiCerinte: atestat sau decizie numire / dispozitie interna.-experienta profesionala in domeniul drumurilor si podurilor (drumuri publice)- cu experienta intr-o pozitie similara cu cea solicitata, dovedita prin participarea la cel putin 1 contract similar., Cerinta nr. 7 - continuarea)Of va prezenta F15 si Anexa la F15 (lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini.b)Of va prezenta: 1.F16 pentru expertul cheie propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Cap ?Formulare?. F16 trebuie sa cuprinda cel putin experienta relevanta pentru obiectul contractului.Expertii cheie sunt direct responsabili cu executarea contractului si reprezinta minimum obligatoriu.2.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in CV.3.F17 pentru expertul cheie propus completat in conformitate cu modelul prezentat in Cap ?Formulare?. F17 se va prezenta semnat in original decatre expertii cheie propusi in oferta., Cerinta nr. 8Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Cerinta nr8 -continuareOfertantii vor prezenta F18 si Anexa la F18 completata, semnata si stampilata in conf cu cerintele modelului prezentat in Cap "Formulare", in cazul subcontractarii unei parti din contract.Subcontractorul/rii va/vor prezenta F1.Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta F18, mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului, Cerinta nr. 9INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedereformal asocierea.Ofertantul va prezenta: 1. F19 semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. F20 semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta F19 siF20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalente.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr.2Certificat ISO 14001 sau echivalente.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat privind respectarea standardelor de mediu, asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezileprezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al respectarii standardelor de mediu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul Autoritatii Contractante www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 14:28