Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Covor asfaltic drum de acces pentru comunitatea roma din comuna Frumusita, judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 338352
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FRUMUSITA
Numar invitatie: 338352/29.10.2012
Denumire contract: Covor asfaltic drum de acces pentru comunitatea roma din comuna Frumusita, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRUMUSITACod fiscal: 3952219, Adresa: COMUNA FRUMUSITA, Frumusita, Telefon: +40 236344510, Fax: +40 236343808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Frumusita, comuna Frumusita, judetul Galati, comuna Frumusita, Romania, cod postal: 807135, telefon: +40 236344510, fax: +40 236343808, persoana de contact: Sediul Primariei comunei Frumusita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Frumusita, sat Frumusita, judetul Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Covor asfaltic drum de acces pentru comunitatea roma din comuna Frumusita, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executia de lucrari de drumuri in vederea modernizarii acestora si asigurarii accesului carosabil la cartierul romilor situat in partea de Nord-Vest a satului Frumusita.Durata contractului este de 3 luni.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 517, 733 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.354, 66 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile incepand cu data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori societate de asigurari, pana la data deschiderii ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa.Garantia de participare se pierde in urmatoarele cazuri: - ofertantul revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, - ofertantul revoca oferta dupa adjudecare, - ofertantul desemnat castigator nu semneaza contractul de lucrari in termenul de valabilitate al ofertei.- ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul IMM ?urilor : - pentru obtinerea reducerii de 50 % din cuantumul garantiei de participare, operatorii economici vor face dovada ca se incadreaza in situatiile prevazute de prevederile art. 7 din Legea nr. 346/2004.In conformitate cu prevederile art. 86 alin (6) din H.G. nr. 925/2006, actualizata, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea documentelor de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul care obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibilprin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor urmatoarele documente: - Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 29;
- Declaratia privind inexistenta conflictului de interese - Formular nr. 31;Persoanele cu functii de conducere din cadrul autoritatii contractante sunt: Munteanu Ioan Nelu-Primar, Stoica Paraschiv-Viceprimar, Ciocan Elena-Secretar, Dragan Maricica-contabil, Consilieri: Bagu Cornelia, Ciocan Ghita Petru, Enache Dumitru, Enache Alecu, Filimon Gheorghe, Ivan Marinel, Lefterache Neculai, Mogda Viorica, Neghina Petru, Neagu Panait, Simion Gheorghe, Stoica Paraschiv, Trandafir Ionel, Tabac Antonel, Vicleanu Fanica.- Declaratia privind eligibilitatea (neinacdrarea in art. 180 din OUG nr. 34/2006) - Formular nr.1;
- Declaratia privind neincadrarea in art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 2;
- Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la autoritatile statului in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la autoritatile statului in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 - Formular nr.30.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Neprezentarea oricarui dintre aceste documente permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila. Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Neprezentarea acestui document da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare din care sa rezulte ca obiectul de actiivtate include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice in traducere legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Angajament ferm de sustinere financiara(daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata , in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm (Formular nr.9) al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181 literele a, c^1, d si art. 69^1 din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens formularele insotite de documentele justificatoare aferente sustinerii acordate).Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica., Declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani;media cifrei de afaceri va fi de minimum 1.000.000 lei si se va prezenta in Fisa de informatii generale - Formular nr. 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa experienta similaraIndeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract al carui obiect a fost executia de lucrari de natura similara cu o valoare de minimum 500.000 lei fara TVA. Orice Fisa referitoare la un contract cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de copii de pe partile relevante ale contractului, de procesul verbal de receptie la terminarealucrarilor sau de procesul verbal de receptie finala in copie si de recomandarea in copiedin partea beneficiarului/clientului respectiv (in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul), Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-Formular nr. 4 (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul)Autoritatea contractanta nu impune echipamentele tehnice pe care executantul le va folosi in indeplinirea contractului.Se accepta precontracte de furnizare de mixturi asfaltice, Declaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani - Formular nr. 5, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.(daca este cazul)Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare;Formular nr.8, Lista asociatilor insotita de acordul de asociere (daca este cazul).Formular nr. 27, Angajament ferm de sustinere tehnica (daca este cazul)In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm (Formulare nr.10, 11, 12)al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181 literele a, c^1, d si art. 69^1 din OUG nr.34/2006).In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica., Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 aniSe va completa Formularul nr. 6, Declaratia pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal responsabil-Formular 18-sef santier ? ing.constructor, minim 5 ani experienta generala, specializarea CFDP- R.T.E. atestat in domeniul lucrari drumuri, inginer CFDP- C.Q. atestat/decizie in domeniul lucrari drumuri- responsabil mediu- coordonator in materie de sanatate si securitate in munca(in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul ), Declaratie referitoare la personalul de conducereSe completeaza formularul nr. 7, Dceclaratie referitoare la personalul calificatSe completeaza formularul nr. 25 si se vor anexa copii dupa cv-uri, diplome, carti de munca, contracte de muncaSe vor accepta si angajamente de participare obtinute de catre ofertant Certificat ISO 14001/2005 (sau similar)Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate., Certificat ISO 9001/2008 (sau similar)Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este incarcata in SEAP, find atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer