Achizitie publica - COVOR ASFALTIC PE DC 231 IN LOCALITATEA GHIGHISENI
Detaliu pentru invitatia numarul 324945
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324945/24.04.2012
Denumire contract: COVOR ASFALTIC PE DC 231 IN LOCALITATEA GHIGHISENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Rieni (Consiliul Local Rieni Bihor)Cod fiscal: 4935194, Adresa: RAIENI 151, Rieni, Telefon: 0259329242, Fax: 0259329242
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RIENI 151, Rieni, Romania, cod postal: 417415, telefon: +40 0259329242, fax: +40 0259329242, persoana de contact: NICA ONISOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA RIENI NR.151, JUDETUL BIHOR, Romania, cod postal: 417415, telefon: +40 0259329242, fax: +40 0259329242, persoana de contact: NICA ONISOR.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COVOR ASFALTIC PE DC 231 IN LOCALITATEA GHIGHISENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de achizitie publica cuprinde executarea unui covor asfaltic pe drumul comunal DC231 pe sectorul cuprins intre Caminul Cultural si drumul de acces spre cartierul Voieni din localitatea Ghighiseni. Lungimea sectorului de drum pe care se va executa covorul asfaltic este de 450 m. Latimea partii carosabile este de 5, 5 m. Pe tronsonul respectiv exista o canalizare ce a fost executata pe partea carosabila a drumului. Capacele caminului de vizitare sunt la cota asfaltului existent. Pentru executarea covorului asfaltic cu grosimea constanta de 4 cm. s-a prevazut ridicarea capacelor la cota covorului asfaltic nou. Pentru o buna aderenta intre stratul suport si noul strat se va face o curatire radicala a suprafetei si amorsarea cu emulsie cationica.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 990.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum.Garant.de partic.este: 2.600 lei.Perioada de valab.a garant.pt.partic.60 zile de la data limita de depunere/primire a ofertelor.Garant.de part.va fi constit: -printr-un instrum.de garant.emis in cond.legii de o societ.bancara ori de o societ.de asigurari, care se prezinta in original;
- prin virament bancar, va fi depusa in contul nr. RO87TREZ0785006XXX001222, cod fiscal 4935194, Trezoreria Beius;
-prin depun.sumei in numerar la caseria aut.contract.Se va prezenta chitanta.In orice situatie, dovada constit.garant.de partic.trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabil.pentru deschid.ofertelor.Orice oferta care nu este insotita de gar.de partic.la ofertare va fi respinsa.Gar.de partic.se pierde in cazurile in care ofertantul: -isi retrage oferta in perioada de valabil.a acesteia, -oferta sa fiind stabil.castigat.refuza sa semneze contr.de ach.publica in perioada de valabil.a ofertei, -in cazul prevazut la art.278^1 din OUG.34/2006.- Garantia se eliber.pentru ofertantii declar.necastigat.dupa semnarea contr.de ach.publica, cu ofertantul/ofertantii ale carei/caror oferte au fost desemn.castigat, dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat.de la data expir.perioad.de valabil.a ofertei.Pentru ofertantul castigat.dupa semnarea contr.de ach.publica.Gar.de partic.si Decl.de incadr.in categ.I.M.M.-urlior se atas.ofertei la vedere, cel tarziu la data si ora deschid.ofertelor.Ofertantii care se incadr.in categoria I.M.M.-urilor vor face dovada in acest sens, vor benef.de preved.Legii 346/2004, art.16.(Anexa nr.25).Neprez.in docum.de inscriere la proced.a gar.de partic.in cuantumul, forma si termenul de valabil.solicitate, atrage resping.ofertei.
Garantie de buna executie
Reprez.5% din val.fara tva a contract.se va constit.prin una din urm.modalit: 1.Scris.de garant.banc(Anexa nr.23);2.Instrum.de garant.emis in cond.legii de o soc.asig;3.Retin.succes.din sumele dator.pt.fact.part.Contractantul are oblig.sa desch.la Trez.Stat.din cadrul organ.fiscal compet.un cont dispon.distinct la disp.aut.contr.Suma init.care se depune de contractant va fi 0, 5% din pretul contr.Pe parc.indeplin.contr, aut.contr.urmeaza sa alim.acest cont prin retin.succes.in cuantum de 5% din sumele dator.si cuven.contractantului in baza fact.pana la concur.sumei stabil.drept gar.de buna exec.in doc.de atrib;Restit.gar.de buna exec.se face: a)70% din val.garant.in 14 zile de la data inch.proc-verbal de receptie la termin.lucrar.daca aut.contr.nu a ridic.pretent.asupra ei;b)30% din val.gar.la expir.per.de garan.a lucr.exec.pe baza proc-verbal de recept.finala.In cazul ofertant.din categ.intr.mici si mijl.gar.de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuant.preciz.mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, conform Anexei nr. 6.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform Anexei nr. 7.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;3. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local din luna precedenta depunerii ofertei- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii din luna precedenta depunerii ofertei;
-Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei, la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu din luna precedenta depunerii ofertei.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Se va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea O.M.F.P. nr.752/2006 privind procedura de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Anexei nr. 5.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, conform Anexei nr. 8.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul; Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bota Gheorghe Ioan-Primarul Comunei Rieni, Nica Onisor, Mutiu Dorel, Fit Daniela, Bota Cristian, Cioflan Nicolae.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexei nr. 4. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul supus ofertarii, in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul dintre asociati sa fie autorizat pe domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de atribuire.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs)trebuie sa fie de minim 270.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) a executat lucrari similare cu obiectul contractului de achizitie publica prin prezentarea cel putin a unui contract cu o valoare de minim 130.000lei fara TVA., Utilaje: Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., Personal: Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate: Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Lista personalului responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.: responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana-inspector protectia muncii si responsabil PSI, cel putin 1 persoana-sef santier-inginer constructor, cel putin 1 persoana- responsabil cu controlul calitatii-inginer constructor, cel putin 1 persoana, Informatii privind subcontractantii: , Informatii privind asocierea si angajamentul ferm de sustinere Standarde de asigurare a calitatii- certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE OBTINE DE PE SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 11:33