Achizitie publica - Covor asfaltic pe drum comunal DC62 (din Dn24A-Carja)km5+450 -km 8+850,Carja, orasul Murgeni, judetul Vaslui
Detaliu pentru invitatia numarul 335255
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335255/11.09.2012
Denumire contract: Covor asfaltic pe drum comunal DC62 (din Dn24A-Carja)km5+450 -km 8+850, Carja, orasul Murgeni, judetul Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MURGENI (CONSILIUL LOCAL MURGENI)Cod fiscal: 3337710, Adresa: STR.EMIL JUVARA NR.1, Murgeni, Telefon: 0235426020, Fax: 0235426020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.GHENUTA COMAN nr 11, Murgeni, Romania, cod postal: 737370, telefon: +40 235426020, fax: +40 235426020, persoana de contact: Primar Buta Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI MURGENI, STR.GHENUTA COMAN nr 11, Murgeni, Romania, cod postal: 737370, telefon: +40 235426020, fax: +40 235426020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Covor asfaltic pe drum comunal DC62 (din Dn24A-Carja)km5+450 -km 8+850, Carja, orasul Murgeni, judetul Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru realizarea de covor asfaltic pe ambele sensuri de mers pe drum comunal DC62 (din Dn24A-Carja)km5+450 -km 8+850, Carja, orasul Murgeni, judetul Vaslui
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 175, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 23.500lei.Garantia pentru participare va fi valabila minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze: 1. modul in care se va executa garantia respectiv: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Contul de garantii este: RO59TREZ6575006XXX004046 Trezoreria Barlad;2. situatia in care beneficiarul va putea solicita executarea garantiei, respectiv: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; -oferta sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; -contestatia depusa a fost respinsade CNSC, cf prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin.Pentru lucrarile executate se va retine, din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), o garantie de buna executie de 10%. Garantia de buna executie va fi virata intr-un cont de garantie ce va fi deschis de catre operatorul economic si va fi comunicat, in scris, autoritatii contractante in termen de 5 zile de la semnarea contractului, cu respectarea prevederilor HG 1045 din 19.10.2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 12A ? din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuireAtentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - formular 12B - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele juridice romane / straine vor prezenta: a. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil) sau echivalent, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».b. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Persoanele juridice straine vor prezenta: a. Documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente), in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emitasemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Nota: Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a) asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; saub) care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sauc) care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.De asemenea fiecare subcontractant, cat si tertul sustinator, declarat in oferta este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Nota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: - Buta Ioan ? primarul orasului Murgeni- Bors Mihai - viceprimarul orasului Murgeni- Filiuta Eugen ? secretarul primariei orasului Murgeni- Bahrim Carmina- contabilul sef al orasului Murgeni- Bunu Neculai, Cazacu Eduard, Ilas Alexandru, Cain Dan Liviu, Chiriac Costica, Despa Carmen, Dragulin Marian, Enuta Mircea, Matei Maricel, Murui Brigadier, Necula Dumitru, Stratulat Victor Sergiu, Placinta Eugen - consilieri locali in cadrul ConsiliuluiLocal MurgeniCerinta nr. 5- respectarea regulilor de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta - Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Cerinta nr. 1- ofertantul trebuie sa aiba obiect de activitate autorizat, corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.a) Persoane juridice/fizice romane- Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte obiectul de activitate, nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »;b) Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Documentele trebuie sa ateste faptul ca : ? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, daca nu a fost depus in aceasta forma initial in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minimum 2.350.000lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a executat, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei cel putin 1 (unu) si maxim 4 (patru) contracte in domeniulexecutiei de lucrari (realizare de covoare asfaltice ) cu o valoare cumulata de cel putin 1.200.000, 00 lei., Cerinta nr. 2 - informatii privind partea/partile din contract care vor fiindeplinite de subcontractanti; - informatii privind asocierea., Cerinta nr. 3 - Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului : a) Reaponsabil Tehnic cu Executia cu contract de munca/contract colaborare, diploma de studii cu specializarea?drumuri? atestatcorespunzator, cu viza de valabilitate in termenb) Responsabil de lucrare (sef punct de lucru), contract de munca/contract colaborare, diploma de studii in domeniul lucrarii supuse licitatiei, atestate cu viza de valabilitate in termenc) Responsabil cu controlul tehnic de calitate contract de munca/contract colaborare, diploma de studii in domeniu, autorizatie cu viza de valabilitate in termen, Cerinta 4 - Ofertantul va face dovada ca are in dotare proprie/inchiriere/contract de colaborare/furnizare, laborator de grad III, utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare (numar, capacitate, stare tehnica corespunzatoare etc. - astfel cum rezulta din tehnologiile de executie adoptate, corelate cu durata de executie), pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In orice situatie acestea trebuie sa ramana angajate in aceasta lucrare pe toata durata de executie, functie de procesele tehnologice necesare, pana la receptia la terminarea lucrarilor. Cerinta nr. 1 - Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe www.e-licitatie.ro, de la sediul autoritatii contractante prin delegat sau email : [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 10:18