Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Covor asfaltic pe drum comunal Silistea Crucii


Detaliu pentru invitatia numarul 327188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Silistea Crucii (Consiliul Local)
Numar invitatie: 327188/17.05.2012
Denumire contract: Covor asfaltic pe drum comunal Silistea Crucii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Silistea Crucii (Consiliul Local)Cod fiscal: 5001937, Adresa: Com. Silistea Crucii, Silistea Crucii, Telefon: 0251319212, Fax: 0251319212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Silistea Crucii, str.Magistrat Dragut Costel, nr.2, Silistea Crucii, Romania, cod postal: 207535, telefon: +40 251319212, fax: +40 251319212, persoana de contact: Aurel Octavian Cismaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI SILISTEA CRUCII, SR. MAGISTRAT DRAGUT COSTEL, NR.2LOC. SILISTEA CRUCII , JUD. DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Covor asfaltic pe drum comunal Silistea Crucii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor executate pe un drumul comunal in localitatea Silistea Crucii, pe o lungime de 450 ml.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 846.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare 2.736 lei.2.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H?Scrisoare de garantie bancara?.3.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 1.368, 46 lei.4.Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile calendaristice).
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA.b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.d) Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 1.1.2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006- Completare formular nr. 2.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 5.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare formular nr.4.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Cismaru Octavian - primar;
- Pirvu Traian ? viceprimar;
- Ghita George - secretar;
- Curca Cornelia - Contabilitate;5.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei limite de depunere a ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscal competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Inform privind sit econ-finanOfertant va prezenta bilant contabile ptr anul 2010 si 2011 (in situatia in care bilantul cont la 2011 nu a fost inregis. la organele competente, se poate prez bal de verific. la 31.12.2012).Bilantul la 2010 si 2011 vor fi vizate si inregistrate de organele competente iar balanta de verificare la 31.12.2011(in situatia in care bilantul contabil la 2011 nu a fost inregistrat la organele competente) va fi vizata de reprezentantul legal al operatorului economic.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului, 2.Informatii generale cu decl cifrei de afaceri medii anuale glob pe ultimii3 ani .- Ofert trebuie sa faca dovada realiz unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afac pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 273.000 lei.Completare formular nr.6 - Informatii generale din Sectiunea Formulare, cu declararea cifrei de afaceri pe 3 ani.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru fiecare an, respectiv: 2009:1 euro= 4, 2373 lei2010:1 euro= 4, 2099 lei2011:1 euro= 4, 2379 leiIn cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004., 3. Tert sust fin - daca este cazulIn conform cu preved art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modific si complet ulter, in cazul in care ofert isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Ofertantul va prezenta: - Formular nr.7 -Angajament Tert sustinator financiar.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art.181 ?formular nr.1 si formular nr.2.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- Se va completa Formularul nr. 8 (declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani).In scopul verificarii informatiilor declarate in lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularulnr. 8., 2.Experienta similaraOfert trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, un contr avand ca obiect exec lucr de natura si complexi simil proced derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim: 136.846lei, fara TVA.In sit in care contract a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autorit contract va lua in consid lucrar execut si duse la bun sfarsit in per solicitata si va avea in vedere doar lucr executate in acesta perioada.Pentru contractual de lucr declarat ca exper simil ofertantul are obligatia de a prezenta urmat documente: 1.Formular nr. 9 - experienta similara ;2.Copii de pe parti relevante ale contractului prezentatin scopul dovedirii exper similare;3.Procesul verbal de receptie aferent contractului, in copie.4.Recoma din partea benef, saucertificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG nr.925/2006, 3.Ofertantul va face dovada ca dispune de echipamente si utilaje neces ptr indepl corespunzatoare a Contractului delucrari. Ofert treb sa demonst ca dispune de echipam si utilaj pe care acesta le mention in cadrul Propun Tehn ca fiind utiliz pentru executia lucrarilor, dar in nici un caz nu mai putin deechipam si utilaj ce se regasesc in Lista consum de ore de function a utilaj de constr prezentate in Proiectul tehnic ? Detalii de Exec. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Autorizatia laboratorului, trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertelor.Se solicita prezentarea Formular nr.11 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operat econ pentru indeplin corespunz a contract., 4.Ofert treb sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialit necesar pentru indepl contract: 1 Respons de contr ? inginer c.tii ? angajat al ofert;1Responsabil de lucrare (sef punct de lucru) ? inginer ;1Respons tehnic cu exec atestat in domeniul drumuri, atestat dovedit cu Certif de atestare tehnicoprofes, insotit de legitimatie vizata la zi;1Respons tehnic cu controlul calit in dom drumuri, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;1 Respons cu prot muncii;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani ? formular nr. 10 si 10 a. Decl va fi insotita de CV-urile pers de conduc, in original semnate si datate.Inform referit la studiile, pregat profesionala si calific personal de conduc, precum si ale persoan responsabile pentru execlucrar., 5.Inform privind subcontrDaca este cazul, ofert are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontr, procentul din val contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.- se va complete formularul nr. 12 ? Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii sispecializarea acestora.Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari este necesara subcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea ?Nu este cazul?.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominaliz., 6.Informa priv asocierea/daca este cazul.Operat econ nominaliz lider al asoc trebuie confirmat prindepun scris. de imputernic semnate de persoan cu drept de semnat din partea tuturor asociat individ din cadrul asociat.Acord de asociere conform formular nr.13? Model din Sectiunea Formulare.-In acordul de asoc va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspund solidara pentru exec contractului, ca liderul asoc esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instruct de la si in numele tuturor asociatilor, individ si colectiv, si ca liderul asoc este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castig, la incheierea contract de achiz publica, autor contract va solicita viitorului castigator contractul legalizat, 7. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conform cu preved art.190, alin (2) In cazul in care ofert isi demonstreaza capac tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Se va prezenta: - Formularulnr. 14 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici- Formularul nr.14 a si formularul nr. 14 b ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3. 1.Inform priv asigur calit in conform cu standard europene relev care atesta certific sistem propriu de managem al calit ofert pentru activit care fac obiect prezentei proced (ISO 9001:2008 sau echiv, valabil la data deschid ofert)-Certific, documente alte dovezi.In cazul in care un grup de operat econ depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indepl de fiecare membru al grup pentru partea din contract pe care acesta o realiz.Nu vor fi acceptate docum care atesta ca operat economic este in curs de obtinerea certif ISO 9001:2008, in aceasta situatie operat fiind descalificati., 2.Inform priv mas de protmediului pe care operat econ le poate aplica in timpul indepl contr de lucr certif sist de prot a mediul ptr. activit care face obiect prezentei proced (ISO 14001 sau echiv, valab la data deschid ofert).Certif, documente alte dovezi.In cazul in care un grup de operat econ depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indepl de fiecare membru al grup pentru partea din contract pe care acesta o realizNu vor fi acceptati operatori economici in curs de obtinerea certif ISO 14001, in aceasta sit operat fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral dinSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer