Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Covor asfaltic pe drum de interes local : DC110 (Barzesti) ? DC110A (Calugareni) , L=2,850 km , Comuna Stefan cel Mare, judetul Vaslui


Detaliu pentru invitatia numarul 341640
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Stefan cel Mare
Numar invitatie: 341640/09.01.2013
Denumire contract: Covor asfaltic pe drum de interes local : DC110 (Barzesti) ? DC110A (Calugareni) , L=2, 850 km , Comuna Stefan cel Mare, judetul Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stefan cel MareCod fiscal: 3552042, Adresa: comuna Stefan cel Mare, judetul Vaslui, stefan cel Mare, Telefon: 0235-342507, Fax: 0235-342507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Stefan cel Mare, judetul Vaslui, stefan cel Mare, Romania, cod postal: 737495, telefon: +04 235342507, fax: +04 235342507, persoana de contact: Moraru Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Stefan cel Mare , loc. Stefan cel Mare, jud. Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Covor asfaltic pe drum de interes local : DC110 (Barzesti) ? DC110A (Calugareni) , L=2, 850 km , Comuna Stefan cel Mare, judetul Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de Covor asfaltic pe drum de interes local : DC110 (Barzesti) ? DC110A (Calugareni) , L=2, 850 km , Comuna Stefan cel Mare, judetul Vaslui
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 056, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 lei . Perioada de valabilitate: 90 zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata vizat de banca sau a unei file CEC in favoarea autoritatii contractante confirmata (certificata) de catre banca emitenta . Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO63TREZ6565006XXX000253 deschis la Trezoreria Vaslui, codul fiscal al Autoritatii Contractante, Comuna Stefan cel Mare, este 3552042. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM.In cazul in care ofertantul depune contestatie , iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 2781 din OUG34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.1) Garantia de buna executie se poate constitui: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract . Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate 2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala depusa in acest cont nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va completa Formularul nr. 0In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participantila procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Mod de dovedire: a) Se va completa Formularul nr. 2 (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).b) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire inclusive persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, din cadrul Comunei Stefan cel Mare : Primar : Moraru MihaiViceprimar: Ciobanu DespinaSecretar: Dohotaru Viorica ElenaContabil : Cazacu IoneliaReferent achizitii publice : Grigore VetaConsilierii locali ai comunei Stefan cel Mare : ANITEI NECULAI, ANTOCHE DIANA, CIOBANU DESPINA, CIOBANU MIHAITA-SEBASTIAN, CONSTANDACHE CONSTANTIN , LUNGU SORIN, MOLAN IONEL, POPA VASILE , SACUEANU NECULAI, SOPRON DUMITRU , STEFIRCA ELISAVETA, TOMA ILIAN, TUNARU PETRUSe va completa Formularul nr. 32 (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69-1 din OUG 34/2006).c) persoanele juridice romane vor atasa Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), Certificate de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) . Prezentarea tuturor certificatelor solicitate la pct. c) va demonstra ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta de art. 181 litera c) din OUG 34/2006.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, pentru obligatiile bugetare scadente in luna luna anterioara celei in care se depun ofertele .Documentele, se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele, se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici, participanti la procedura, trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Se va completa : Formularul nr. 3 (declaratia privind calitatea de participant la procedura). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa execute lucrari de drumuri ;Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil. Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului , respectiv executie lucrari codul CAEN 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;a. codul unic de inregistrare;b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e. domeniul de activitate principal;f. domeniile de activitate secundare;g. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii);h. activitatile autorizateDatele cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Declaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de executie (echivalentul codului CAEN 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor )Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional apersoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat deRezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).9) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2009-2011. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.000.000 lei . Pentru demonstrarea indeplinirii nivelului solicitat pentru cifra de afaceri se solicita bilanturile contabile aferente acestor ani.Curs valutar utilizat in cadrul ofertei : In cadrul ofertei se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/EUROmediu comunicat de BNR pentru anul respectiv , conform tabelului urmator: ANUL - CURS RON / EURO :2009- 4, 2399 ; 2010- 4, 2122 ; 2011-4, 2379, Dovada ca dispune de surse financiare. Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 528.090 lei , calculat conform formulei : valoare cash-flow maxim (lei) = [ 1.056.180 / 2 ] x1 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de indeplinire a lucrarii in valoare de minim 528.090 lei pentru o perioada de minim 1 luni ., In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind Capacitatea economica si financiara , invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de un sustinator. Tertul sustinator va prezenta toate documentele solicitate ofertantului la cap. III.2.2. pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor pentru care acesta acorda sustinerea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind capacitatea tehnica si profesionala, formularele si declaratiile se vor prezenta in original, semnate si stampilate (unde este cazul) . Celelate Documente se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarea capacitate tehnica ( proprie si/sau inchiriata si/sau declaratie de punere la dispozitie din partea unui tert) : autobasculante , autogreder, excavator pe pneuri sau senile , buldoexcavator, incarcator frontal cu cupa, repartizator finisor mixturi asfaltice , instalatie de aplicare a emulsiilor bituminoase , vibrocompactor cu cilindru lis, vibrocompactor pe pneuri , instalatie de preparare a mixturilor asfaltice.Se vor prezenta documente care sa demonstreze indeplinirea cerintei privind dotarea tehnica minima ( liste de inventar pentru dotarea proprie, precontracte de inchiriere sau declaratii de punere la dispozitie pentru dotarea ce urmeaza a fi inchiriata ), Experienta specifica inexecutie privind lucrarile de drumuri. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Executie: Prezentarea a unuia sau mai multe contracte de lucrari de drumuri, executate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei fara TVA. Ofertantii vor prezenta certificari de buna executie pentru contractele prezentate. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza experienta specifica, invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice, umane si experienta proprie invocata. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006., Informatii generale privind angajatii Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Executie: Sef santier ? inginer/subinginer specialitatea constructii rutiere drumuri si poduri sau CCIA ;RTE in domeniul constructii drumuri ;1 responsabil control tehnic de calitate in constructii , desemnat prin decizie interna, avind studii tehnice universitare sau echivalent cu specialitatea CFDP1 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca ( conform HG 300/2006 ) ;1 responsabil cu managementul protectiei mediului pe toata perioada executiei lucrarilor ? persoana calificata in domeniul managementului protectiei mediului / inspector de mediu ., Pentru fiecare specialist nominalizat se va atasa: Curriculum vitae ; Copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective ;, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective .Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c^1 si d si art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Formularele si declaratiile se vor prezenta in original, semnate si stampilate (unde este cazul) . Celelate Documente se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ., Informatii generale privind subcontractantii In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor.In conditiile in care in propunerea tehnica nu este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din acest contract, ofertantul are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 12 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se ?Nu este cazul?., Informatii generale privind asocierea In situatia in care oferta va fi depusa de o asociere intre doi sau mai multi operatori economici, atunci acestia vor prezenta un Acord de asociere original, semnat si stampilat. In conditiile in care ofertantul este contractant unic, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 14 mentionandu-se ?Nu este cazul?. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata , doar daca va considera ca aceasta masura este necesara pentru buna realizare a contractului. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent pentru activitatea deexecutie. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent pentru activitatea de executie . In cazul unei asocieri, prezentarea acestorcertificate este obligatorie pentru toti asociatii, corespunzator partii din contract pe care o realizeazafiecare dintre acestia. Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: I.1. Pentru oferta cu valoarea cea mai scazuta , exprimata in lei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P(financiar) maxim = 60 de puncte. I.2. Pentru o alta oferta decat cea prevazuta la lit I.1. se acorda punctajul astfel: P(financiar)(n) = (pret minim /pret(n) ) x 60.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei, fara TVA, declarate in Formularul de oferta .
Termen de executie a lucrarii(exprimat in zile)
40
Descriere: Pentru oferta care prevede cel mai mic termen de executiese acorda punctajul maxim alocat (40puncte); Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = (TP(n) minim/ TP(n)) x 40 puncte , unde, P(n) - punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte;TP(n) minim - cel mai mic termen de executie ofertat in cadrul procedurii; Durata minima realista de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este 10 zile ; Durata de executie a lucrarilor maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 60 zile .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA INTEGRAL IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer