Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Covor bituminos DJ 601 A, Lim. Jud. Ilfov ? Bacu, km 11+500 ? 13+800,(2,3 km)?


Detaliu pentru invitatia numarul 337089
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 337089/09.10.2012
Denumire contract: ?Covor bituminos DJ 601 A, Lim. Jud. Ilfov ? Bacu, km 11+500 ? 13+800, (2, 3 km)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462635, fax: +40 0372462666, persoana de contact: LIDIA PANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, etaj II, camera 207
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Covor bituminos DJ 601 A, Lim. Jud. Ilfov ? Bacu, km 11+500 ? 13+800, (2, 3 km)?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Covorul bituminos in grosime de 4 cm, intre km 11+500 - 13+500 ?i pe la?imea par?ii carosabile (care este de 6 m) este prevazut a se realiza din BA 16, conform STAS 174 ? 83 si SR 174 ? 1997, preparat la cald, iar stratul de baza in grosime de 6 cm, executat pe zonele in care s-a consolidat fundatia cu material pietros, din anrobat bituminos AB 2, preparat la cald.Pe drumul judetean DJ 601 A, pe teritoriul localitatii Bacu, intre km 13+500 -13+800, unde partea carosabila este din beton turnat, se va executa un tratament bituminos dublu invers, cu criblura si emulsie bituminoasa cationica cu rupere rapida, tip EBCR.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 927, 419.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 18.500 lei, valabilitatea garantiei de participare este 120 zile de la data limita de primire a ofertelor;Pt.o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;
- A.C. poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.- Ofertantul are obligatia de a comunica A.C. daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.-Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.-Garantia de participare se poate constitui prin: -virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042)sau -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa tinand cont de faptul ca A.C. are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2)oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;3)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.4)in cazul in care C.N.S.C. respinge ca nefondata contestatia formulata de ofertant, A.C., va retine din garantia de participare o suma calculata conform articolului 278 1 din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. (tinand cont de faptul ca durata de executie a contractului este de 20 zile nu este posibila constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive in conditiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 modificat prin H.G. nr. 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Formular 1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formular 2Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Presedinte ? Vasile Mustatea;Vicepresedinte - Dumitru Gavrila;Vicepresedinte - Marciu Ovidiu Cristian Dan;Secretar al judetului ? Dinu Florian;Consilieri judeteni: Teodorescu Ioan Viorel, Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, Matei Ionut Dumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, Chiran Nicusor Alin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Ciobanu Liliana, Cuc Alexandru Razvan, Mardare Stelian, Palalau Alexandru Stelian, Buga Adriana Iulia, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel.Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina;Sef Seviciu, Serviciul buget finante contabilitate ? Stanculescu Florentina;Consilier Compartimentul tehnic - Peicea Monica;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Formular 3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formular 4-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare; Formular 5Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local.- Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala, Directia generala a Finantelor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente. Persoane juridice romana-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Lipsa codului aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica ofertantul sau asocierea.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte acest document.Persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitatile necesare indeplinirii contractului.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Documentele vor fi prezentate copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a.ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritateafiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de minim: 1.850.000, 00 lei, Bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele, competente inconformitate cu prevederile legale in vigoare - copii cu mentiunea ?conformcu originalul?; Persoanele juridice straine vor prezenta in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost duse la bun sfarsit;
- se vor prezenta: cel putin unul sau maxim 2 contracte care au ca obiect executia de lucrari similare cu cel care face obiectul achizitiei, a carui/caror valoarea sa fie de cel putin 900.000 lei fara TVA, ,- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- Personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractulului: - 1 sef de santier ?inginer/subinginer ? constructii drumuri si poduri;
- 1 inginer/subinginer ? constructii drumuri/poduri;
- 1 responsabil tehnic cu executia, pentru domeniul: drumuri si poduri;
- 1 responsabil cu controlul calitatii;Pentru personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractulului, se va prezenta: - copie cu mentiunea conform cu originalul dupa actul de studii (diploma)- copii (parti relevante)cartea de munca/contracte de colaborare/contracte prestari servicii;
- CV?urile;
- copie a certificat RTE si copie legitimatie RTE;, - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte., - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., - Informatii privind subcontractantii - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;(daca este cazul), - Informatii privind asociatii.(daca este cazul) In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului. Standarde de asigurare a calitatii Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, respectiv, executia lucrarilor de drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerintele nu pot fi indeplinite in modcumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO., Standarde de asigurare de protectie a mediului Certificat de atestare privind sistemul de management de mediu ISO 14001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, respectiv, executia lucrarilor de drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerintele nu pot fi indeplinite in mod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer