Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COVOR BITUMINOS PE DC180A DE LA KM 0+000 LA KM 6+000 COMUNA ZEMES JUDETUL BACAU


Detaliu pentru invitatia numarul 346152
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ZEMES (Consiliul Local al Comunei Zemes)
Numar invitatie: 346152/30.04.2013
Denumire contract: COVOR BITUMINOS PE DC180A DE LA KM 0+000 LA KM 6+000 COMUNA ZEMES JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ZEMES (Consiliul Local al Comunei Zemes)Cod fiscal: 4277935, Adresa: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Zemes, Telefon: +40 0234383037, Fax: +40 0234383037
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Zemes, Romania, cod postal: 607690, telefon: +40 0234383037, fax: +40 0234383037, persoana de contact: AGAVRILOAE LAURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Zemes, Romania, cod postal: 607690, telefon: +40 0234383037, fax: +40 0234383037
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COVOR BITUMINOS PE DC180A DE LA KM 0+000 LA KM 6+000 COMUNA ZEMES JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTAREA UNUI COVOR BITUMINOS PE DC180A DE LA KM 0+000 LA KM 6+000 COMUNA ZEMES JUDETUL BACAU. VALOAREA CHELTUIELILOR CU DIVERSE SI NEPREVAZUTE ESTE DE 113 690 LEI REPEZENTAND 5.15% DIN VALOAREA CONSTRUCTII SI MONTAJ. VALOAREA AFERENTA A DIVERSELOR SI NEPREVAZUTELOR SE VOR DECONTA DOAR DACA APAR CHELTUIELI CU PRODUSE LUCRARI SERVICII CARE POT FI INCIDENTE PE PARCURSUL DERULARII CONTRACTULUI SI CARE NU REPREZINTA MODIFICARI SUBSTANTIALE ALE CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 320, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
44000 LEI.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE DE LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE TREBUIE PREZENTATA CEL MAI TARZIU LA DATA SI ORA STABILITA PENTRU DESCHIDEREA OFERTELOR.Garantia de participare se constituie prin virament bancar(COMUNA ZEMES, COD FISCAL 4277935, TREZORERIA MOINESTI RO15TREZ0635006XXX000053)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Situatia retinerilor va fi in conformitate cu conditiile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.Cursul leu valuta la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare este cursul de la data publicarii invitatiei de participare, curs comunicat de catre BNR.Modalitate de indeplinire: prezentarea formularelor F14, F16.
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE SE VA CONSTITUI CONF. ART. 90 DIN HG 925/2006. RESTITUIREA GARANTIEI SE VA FACE CONF. HG 925/2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un virament de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratii privind calitatea de participant la procedura.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatiicontractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul).Modalitate de indeplinire: prezentarea formularelor F2, F3, F4, F5, F6.Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante in ceea ce priveste procedura: DUDAU COSTEL-PRIMAR, HARLEA ANCA-INSPECTOR, VINGHIAC CRISTINA-INSPECTOR, AGAVRILOAE LAURA-INSPECTOR, TUDOREANU ADRIAN-REFERENT, BERTA DOREL-VICEPRIMAR, DORNEANU DRAGOS MARICEL-SECRETAR U.A.T., CONSILIERI LOCALI: ARIS CONSTANTIN, APOSTOL IONUT, DOBRITOIU COCA VALERIA, DARLAU ROMEO, HOTU IONELA AURORA, MATEI ION, MUNTEANU GHEORGHE, SOVA IULIAN, TUDOSA MIRELA, VINGHIEAC ROMICA, CRANCAIALA NELA, ZOTA DORU. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pt. dovedirea eligibilitatii. Pt. ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conf. cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii(LUCRARI DE DRUMURI SI/SAU PODURI)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 30.12.2010, 30.12.2011 iar pentru anul 2012 lasam la latitudinea ofertantilor ce documente vor prezenta in scopul demonstrarii cifrei de afaceri. Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de min. 2 200 000 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei valuta comunicat de BNR pentru fiecare valuta in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor) Din lista sa rezulte ca s-au executat lucrari in valoare cumulata de cel putin 2 200 000 lei.Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obligatia sa faca conversia in moneda euro si lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei valuta comunicat de BNR pentru fiecare valuta in parte.Informatii generale privind angajatii, personal ce va fi angajat in contract, angajamentul ofertantului privind resursele umane.Personal minim necesar: 1 manager general de proiect ? studii superioare, 1 responsabil tehnic cu executia ? atestare RTE in domeniul constructii drumuri; 1 responsabil cu calitatea (C.Q.) in domeniul constructii de drumuri.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicUtilaje minime necesare: autocamioane cu bene metalice, compactoare cu pneuri si compactoare cu rulouri netede, cilindri compactori si cilindri vibratori.Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor de executie. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer