Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Covor de beton asfaltic pe str. Horea, Zona de Agrement, cart. Zorilor si Victoriei din orasul Tasnad


Detaliu pentru invitatia numarul 324603
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL TASNAD
Numar invitatie: 324603/20.04.2012
Denumire contract: Covor de beton asfaltic pe str. Horea, Zona de Agrement, cart. Zorilor si Victoriei din orasul Tasnad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TASNADCod fiscal: 3897122, Adresa: STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Telefon: +40 261825701, Fax: +40 261827223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NICOLAE BALCESCU NUMARUL 1, Tasnad, Romania, cod postal: 445300, telefon: +40 261825701, fax: +40 261827223, persoana de contact: GABRIELA SABAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Tasnad, str. Nicolae Balcescu, nr.1, jud. Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Covor de beton asfaltic pe str. Horea, Zona de Agrement, cart. Zorilor si Victoriei din orasul Tasnad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Covor de beton asfaltic pe str. Horea, Zona de Agrement, cart. Zorilor si Victoriei din orasul Tasnad
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 613, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de primire aofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie - Formular 7 - sau printr-un instrument de garantare emis de o societate deasigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006; sau- Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO 82 TREZ 5495006XXX000046 CUI 3897122 Trezoreria Tasnad ; sau- Depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : - prin scrisoare de garantie bancara (formular nr. 11) sau, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiicontractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.Se solicita prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea, conform Formular A, in original si se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Neincadrarea in prevederile 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare.Se solicita prezentarea: Certificatului de participare cu oferta independenta, Formular B, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006, Formular C, in original ( va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul);Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular D, in original;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 /OUG nr.34/2006 Formular E, in original ( se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Veron Andrei Stefan ? Primar, Astalis Ioan ? Viceprimar, Lombrea Valer ? Secretar, Osan Adriana Simona- Contabil sef, Sabau Gabriela-Responabul achizitii publiceFormulare tip emise de organismele competente: Certificat de atestare fiscala, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, privind plata obligatiilor la zi fata de: Bugetul de stat (bugetul consolidat) si Bugetul local(se vor prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul).Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi traduse in limba romana de catre traducatori autorizati si vor fi legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus si tertul sustinator, daca este cazul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Depunereaunei declaratii cu informatii generale referitoare la media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Se solicita completarea de catre ofertant a Formularului 2 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de acceasi natura si complexitate cu obiectul proceduri- Se va prezentacopia a maxim 3 contracte prestate in ultimii 5 anide natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulatasa fie cel putin egala cu600.000, 00 lei(exclusiv TVA).Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa partile relevante ale contractului, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului., Se solicita completarea de catre ofertant a Formularului 5 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariDotare minima obligatorie: autogreder ? 1 buc, repartizator mixturi asfaltice ? 1 buc, compactor ? 1 buc, autogudronator ? 1 buc , autobasculante ? 2 buc. Ofertantul trebuie sa dovedeascaca are in proprietate utilajele prin lista de inventarsau sa prezinte copiile contractelor de inchiriere pentru respectivele utilaje.Se accepta oricare forma de punere la dispozitie ., Se solicita completarea de catre ofertant a Formularului 4 si 4A Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si asigurarea lucrarii cu cel putin un responsabil tehnic de executie - RTE, atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata ? se vor prezenta atestatul si legitimatia vizata la zi;, Se solicita completarea Formularului 9 privitor la prezentareasubcontractantilor- Se solicita completarea Formularului 10 Lista cuprinzand asociatii, Ofertantul va prezenta o Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului .Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP documentatia atasata
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer