Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Creare bara 20 kV Statia Abator, jud. Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 336977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 336977/11.10.2012
Denumire contract: Creare bara 20 kV Statia Abator, jud. Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +04 264205435, fax: +40 264205429, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord SA, str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Creare bara 20 kV Statia Abator, jud. Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul general al proiectului este dezvoltarea infrastructurii energetice nationale si utilizarea rationala a resurselor energetice, prin cresterea capacitatii de distributie, reducerea numarului de intreruperi, reducerea pierderilor si minimizarea impactului negativ asupra mediului, obiectiv realizabil prin crearea unei bare de 20 kV si modernizarea circuitelor primare si secundare din Statia 110/6 kV Abator.
II.1.6) CPV: 45317300-5 - Lucrari de instalare electrica de aparate de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 267, 134 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
45.300 lei (respectiv 22.650 lei pentru IMM-uri) se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 6.047, 13 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata.Contul pentru depunerea garantiilor de participare este RO07BTRL01301202891530XX deschis la Banca Transilvania Cluj.
Garantie de buna executie
10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conformitate cu formularul 18;2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original.Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: -?conform cu originalul?;NOTA* : Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.14 din OUG 66 din 29 iunie 2011 ?Completata in conformitate cu formularul A3 din sectiunea formulare ? in original.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 si la art.14 din OUG 66/2011, toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Nota: - Membrii Consiliului de Administratie ai SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord SA sunt: Ticu Dan Florin, Preda Silvia, Suciu Rodica Mihaela, Tudose Maria-Magdalena;
- Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director General, ing. Emil Merdan, Director Economic, ec.Dora Fataceanu, Director Dezvoltare, ing. Ladislau Reider, Director Tehnic 110 kV, ing. Constantin Buda, Cons.juridic, jr. Luminita Abrudan, Sef Serv.Achizitii, ing.Ada Pintican, Sef Serv.Investitii, ing.Mihaela Meza, Sef Birou TUIR 110 kV, ing.Mirela Lung, responsabil achizitie, ing. Ioana Mihaiela Oltean.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010- completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.- Toate documentele oficiale depuse de persoane juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11, alin.(4)si(5) din HG 925/2006 actualizat. Certificat constatatorPentru persoane juridice romane: - in original sau copie nelegalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Atestate ANRE: -atestat de tip E1 si E2, conform art.12 din Ordinul ANRE nr.54/2005. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice roamane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari si presteaza servicii in instalatiile electrice. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca aceasta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil anual inregistrat, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente (cu formularele 10, 20, 30, si 40)., Informatii generale-Informatii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, valoarea minima solicitata este de 4.500.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp.similara-Of.trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achiz.in ultimii 5ani.Exp.similara se va referi la luc.prin care s-a pus in functiune inst.de 110kV si medie tens., atat pe partea primara cat si sec., respectiv constructiile teh.aferente, in statii de transf.de 110/20kV.Se va prezenta cel putin un ctr.indeplinit in ultimii 5ani, ob.ctr.fiind executia unei lucr.sim.cu o valoare = sau mai mare decat 1.700.000lei.Se va completa Formularul B4. Se vor prezenta ceritificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate contratanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si mentioneaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit -in original sau copie nelegalizata., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie vaconstitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioadede prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractante sau clienti privati.Se va completa Formularul C3 din sectiunea formulare. Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent., Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara - Pretul cel mai scazut va fi cotat cu maxim 85 de puncte, pentru a asigura incadrarea in bugetul alocat lucrarii. Punctajul acordat ofertelor mai mari se va calcula aplicand formula: Punctaj1= (pret oferta minim x 85) / pret oferta ?n?.
Garantia acordata lucrarii
5
Descriere: Componenta tehnica - ? Garantia acordata lucrariica element de control asupra calitatii executiei lucrarii ? maxim 5 puncte, dupa cum urmeaza: -Garantia acordata lucrarii minima acceptata este de 24 luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii. Oferta cu garantia acordata lucrarii mai mica de 24 luni va fi declarata neconforma;
-Garantia acordata lucrarii maxima este de 96 luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii. Oferta cu garantia acordata lucrarii mai mare sau egala cu 96 luni va primi punctajul maxim de 5 puncte.Pentru ofertele cu garantia acordata lucrarii cuprinsa intre 24 si 96 luni (Durata gar. lucr. Of. N), punctajul va fi acordat proportional aplicand formula: Punctaj 2 =[5 puncte / (Durata gar. lucr.Of. M -24 luni)] x (Durata gar. lucr.Of. N -24 luni) , unde Durata gar. lucr.Of. M reprezinta durata garantiei acordata lucrariimaxim ofertata.
Durata garantiei echipamentelor
10
Descriere: Componenta tehnica - ? Durata garantiei echipamentelor ca element de control asupra calitatii echipamentelor ? maxim 10 puncte, dupa cum urmeaza: -Durata garantiei echipamentelor minima acceptata este de 24 luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii. Oferta cu durata garantiei echipamentelor mai mica de 24 luni va fi declarata neconforma;
-Durata garantiei echipamentelor maxima este de 96 luni de la data semnarii procesului verbal de punere in functiune fara observatii. Oferta cu durata garantiei echipamentelor mai mare sau egala cu 96 luni va primi punctajul maxim de 10 puncte.-Pentru ofertele cu durata garantiei echipamentelor cuprinsa intre 24 si 96 luni (Durata echip. Of. N), punctajul va fi acordat proportional aplicand formula: Punctaj 3 =[10 puncte / (Durata echip.Of. M -24 luni)] x (Durata echip.Of. N -24 luni) unde Durata echip.Of. M reprezinta durata garantiei echipamentelor maxim ofertata.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer