Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CREAREA CENTRULUI DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA PAUSESTI MAGLASI, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 327410
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PAUSESTI MAGLASI
Numar invitatie: 327410/22.05.2012
Denumire contract: CREAREA CENTRULUI DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA PAUSESTI MAGLASI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PAUSESTI MAGLASICod fiscal: 2540643, Adresa: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Telefon: 0250776541, Fax: 0250776541
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Romania, cod postal: 247470, telefon: +40 250776533, fax: +40 250776533, persoana de contact: BIRSAN LARISA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA PAUSESTI MAGLASI, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Romania, cod postal: 247470
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CREAREA CENTRULUI DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA PAUSESTI MAGLASI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIETIVUL DE INVESTITII "CREAREA CENTRULUI DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA PAUSESTI MAGLASI, JUDETUL VALCEA"
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 595, 788 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11.900, 00 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus. Contul in care se poate depune garantia de participare este RO32TREZ6715006XXX006865, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.De asemenea, in conformitate cu prevederile art. 278¹ alin. 1 lit. b din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.375, 787 lei (4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei) Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se constituie anexa la contract sau, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile prevazute de art. 90 alin. 3 din HGnr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie ? conf. prev. art. 92 alin. 4din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 2 din Sectiunea a III-a ? Declaratie privind eligibilitatea;Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Completarea Formularului nr. 3 din Sectiunea a III-a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;b) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuiai se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.c) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuiai se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Prezentare declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta minima: Completarea Formularului nr. 4 din Sectiunea a III-a ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 23 din Sectiunea a III-a ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar Dediu Alexandru-Dorel, Birsan Antuza Larisa, Popescu Mihaela, Stanca Petre Octavian, Baiasu Mihail, Huidu Carmen Magdalena, Constantinescu Marian, Goran Ioana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 22 din Sectiunea a III-a ? Certificat de participare cu oferta independentaNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Indeplinirea tuturor acestor cerinte este obligatorie in vederea calificarii ofertantului Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale1. Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice/fizice romane: - Prezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acestuiai se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; -Prezentare atestat ANRE de tip B pentru executarea de instalatii electrice interioare pentru constructii civile, valabil la data deschiderii ofertelor.2. Cerinta minima obligatorie pentrupersoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: 1. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Indeplinirea tuturor acestor cerinte este obligatorie in vederea calificarii ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri medie globala, pe ultimii trei ani, va fi cel putin 1.100.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant.Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi dintre anii 2009, 2010 si 2011 cifra de afaceri se va calcula ca medie doar a anilor in care au inregistrat activitate. 2. Prezentarea bilanturilor contabile intocmite pentru exercitiile financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? copie insotita de mentiunea ?Conform cu originalul?, cu semnatura si stampila.Note: 1. Ofertatii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus;2. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind resursele umane si structura managementului: declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Fiecare ofertant are obligatia de a asigura cel putin urmatoarele pozitii cheie: 1.Coordonator de lucrare - experienta profesionala generala in domeniul constructiilor de minim 5 ani; 2.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor - atestat profesional in domeniul constructii civile, valabil la data deschiderii ofertelor 3.Responsabil privind calitatea - decizia de numire; 4. Responsabil de securitate si sanatate in munca (va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate si sanatate in munca, conform legislatiei in vigoare) -dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii; 5. Responsabil cu protectia mediului - dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia mediului; 6. Electrician autorizat ANRE - dovada autorizarii ANRE, Informatii privind dotarile specifice.a) Prezentare declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.b) Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa asigure executia lucrarii in perioada de timp programata., Informatii privind subcontractantii. Subcontractantii unor parti cheie din contract trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintelor specifice de abilitare pentru acele parti, Informatii privind capacitatea tehnica.Prezentarea unei declaratii si a unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani ? completare Formular nr. 6 + Anexa la Fromularul nr. 6 din Sectiunea a III-a ? FORMULARE. Ofertantii vor face dovada indeplinirii si finalizarii a cel putin unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate, a carui valoare a fost cel putin 500.000 lei. Se considera lucrari similare ca si complexitate si anvergura lucrari constructii/ reabilitare/ modernizare cladiri care indeplinesc pragul valoric solicitat. Informatii privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, respective SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standard europene relevanteInformatii privind asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer