Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Crearea ?Centrului German Din Bistrita? prin reabilitarea cladirii istorice ?Casa Argintarului?.?, cod SMIS 3573, co-finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, Dezvoltarea durabila si promovarea turismului DMI 5.1 Restaurarea si valor


Detaliu pentru invitatia numarul 349552
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Bistrita-Nasaud
Numar invitatie: 349552/28.06.2013
Denumire contract: Crearea ?Centrului German Din Bistrita?prin reabilitarea cladirii istorice ?Casa Argintarului?.?, cod SMIS 3573, co-finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, Dezvoltarea durabila si promovarea turismului DMI 5.1 Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Piata Petru Rares, nr 1-2, loc Bistrita , jud. Bistrita Nasaud-Bistrita Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Crearea ?Centrului German Din Bistrita?prin reabilitarea cladirii istorice ?Casa Argintarului?.?, cod SMIS 3573, co-finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, Dezvoltarea durabila si promovarea turismului DMI 5.1 Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Restaurarea cladirii istorice Casa Argintarului de categoria A- inscrisa in Lista monumentelor Istorice cod BN -II nr-01482.Prococentulcheltuiielilor diverse si neprevazute este de 10% reprezentand 152.446 lei
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 718, 703 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de15.000 lei.Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 120 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor si va fi emisa in favoarea autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa. Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166;Cod fiscal 4347550 Nota : Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine/returna potrivit art.278^1 alin 4 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de 5.346, 25lei; Pentru o raportare si evaluare unitare ale cuantumului de garantiei de participare echivalenta pentru o garantia de participare depusa in alta moneda decat lei se va face la cursul BNR din data de 10.06.2013. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; Se va completa Formularul anexa - , ,Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? din Sectiunea Formulare la Documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractuluiTVA Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1- 3 din HG 925/ 2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate- Formular 5Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.modalitate de indeplinire-declaratie pe proprie raspundere.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006 - Formular 6- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Presedinte Consiliul Judetean ? Moldovan Emil Radu , Vicepresedinte Pugna Alexandru, , Vicepresedinte- Popescu Grigore Dorin; Administrator public -Moldovan Florin Grigore , Tinis Viorel ? director economic, Redl Iosif ? secretarul judetului , Lungu Remus- manager proiect, Corneanu Dorina-asistent manager proiect, Suciu Georgeta- Seviciu buget finante , Coldea Raveca- sef Birou achizitii publice , Salagean Codruta membru in echipa de proiect, Mora Csaba-membru in echipa de proiect Bulcu Coralia- sef serviciu; Burian Marieta ? consilierjuridic , consilieri judeteni Bresfelean Ciprian-Radu, Bugnar Ramona-Cristina, Bumbu Mihai-Adrian, Coman Samuel Leon, Curteanu Eugen-Dicones, Circu Mirela Maria, Gaftone Ioan, Lacatus Emil, Lupsan Nicolae-Grigore, Marc Vasile, Mereuta Mircea, Moldovan Andrei Valentin, Moldoveanu Ileana, Montoiu Gabriela-Catalina, Muresan Mihail, Negruseri Vasile, Pop George, Puica Vasile, Rogozan Florin-Grigore, Runcan Anton-Claudiu, Sasarman Monica, Sighiartau Robert-Ionatan, Stroe Iulian-Cristian, Suciu Andrei, Szanto Arpad, Ulecan Maria, Urite Florin-Radu.-Informatii generale despre ofertant -Formular 10- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor /candidaturilor.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile fata de bugetul local , si anume ca ofertantul nu are datorii in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor /candidaturilor.Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Prezentarea CertificatuluiConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului - din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Documente edificatoare emise de autoritatile componente care sa dovedeasca inscrierea in Registrul operatorilor economici care au ca obiect de activitate executarea de lucruri monumente istorice, conform prevederilor Legii nr.422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu modificarile si Ordinului MCC nr. 2220/2007.Nota in cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte si inclusiv de subcontractant-daca este cazul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. Nota Se vor lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011 ? Anexa 2, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este in valoare de minim 3.000.000 lei- Ofertantul va prezenta copie , ,conform cu originalul? de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare.Ofertantul va prezenta formularul: Fisa informatii generaleNota Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru fiecare an . Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivelel medi anuale ? declaratie care contineinformatii privindnumarul mediu al personalului muncitor si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al acarui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant? cu nominalizarea persoanelor direct responsabile de indeplinirea contractului , a responabilului tehnic cu executia atestat MCC in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata ( monumente istorice) si a specialistilor atestat conform Legii 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice si Ordinul MCC nr. 2495/2010. Se va anexa copie dupa legitimatiile cu viza valabila la termenul limita de depunere a ofertelor.-un arheolog pentru supravegerea arheologice, in conformitate cu art.5 alin (6) din Ordonanta nr.43/2000 privind protectia patrimoniului arheologic. Autoritatea contractanta solicita ca formularul sa fie insotit de CV ale persoanelor responsabile directcuindeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.- ?Personal muncitor de specialitate? ? pe meserii si categorii, direct responsabile de indeplinirea contractului . Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de personal: ingineri cu specializare in constructii civile si instalatii, muncitori calificatiin meseriile : dulgheri, fierar betonist , finisor, mozaicar ? parchetar, betonist instalator apa-canal, instalator electrice, termice;
- specialisti in domeniul de executare de lucrari la monumente istorice ( consolidare /restaurare structuri istorice; - inginerie instalatii)., Tert sustinator Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si /sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. Se va lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011 ? Anexa 2, Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Nota In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta si o lista centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, ,Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimi 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit , o lucrare similara in valoare de 1.500.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Nota : In cazul altor valute : -pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro(2012-1Euro=4.4560 lei, 2011?1Euro=4, 2379lei, 2010?1Euro=4, 2099lei;2009-1Euro=4, 2373lei;2008-1Euro=3, 6827lei).-Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei; -Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Declaratie privind utilajele , instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind asocierea Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; -nominalizarea liderului asociatiei; -comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; -platile se vor face catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Certificat emis de catre un organism independent care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 07:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer