Achizitie publica - Crearea ?Centrului German Din Bistrita? prin reabilitarea cladirii istorice ?Casa Argintarului?.?, cod SMIS 3573, co-finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, Dezvoltarea durabila si promovarea turismului DMI 5.1 Restaurarea si valori
Detaliu pentru invitatia numarul 353409
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353409/05.09.2013
Denumire contract: Crearea ?Centrului German Din Bistrita? prin reabilitarea cladirii istorice ?Casa Argintarului?.?, cod SMIS 3573, co-finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, Dezvoltarea durabila si promovarea turismului DMI 5.1 Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2, loc Bistrita,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Crearea ?Centrului German Din Bistrita? prin reabilitarea cladirii istorice ?Casa Argintarului?.?, cod SMIS 3573, co-finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, Dezvoltarea durabila si promovarea turismului DMI 5.1 Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Restaurarea cladirii istorice Casa Argintarului de categoria A - inscrisa in Lista monumentelor istorice cod BN -II, nr. -01482.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 718, 703.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 15.000 lei.Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 120 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor si va fi emisa in favoarea autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa. Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166;Cod fiscal 4347550 Nota : Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine/returna potrivit art.278^1 alin 4 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de 5.346, 25 lei; Pentru o raportare si evaluare unitare ale cuantumului de garantiei de participare echivalenta pentru o garantia de participare depusa in alta moneda decat lei se va face la cursul BNR din data de 05.09.2013. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; Se va completa Formularul anexa - , ,Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? din Sectiunea Formulare la Documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului TVA Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1- 3 din HG 925/ 2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective . Nota Se vor lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011 ? Anexa 2, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este in valoare de minim 3.000.000 lei- Ofertantul va prezenta copie , ,conform cu originalul? de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare. Ofertantul va prezenta formularul: Fisa informatii generale Nota Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei , pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivelel medi anuale ? declaratie care contine informatii privind numarul mediu al personalului muncitor si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al acarui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant ? cu nominalizarea persoanelor direct responsabile de indeplinirea contractului , a responabilului tehnic cu executia atestat MCC in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata ( monumente istorice) si a specialistilor atestat conform Legii 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice si Ordinul MCC nr. 2495/2010. Se va anexa copie dupa legitimatiile cu viza valabila la termenul limita de depunere a ofertelor. -un arheolog pentru supravegerea arheologice, in conformitate cu art.5 alin (6) din Ordonanta nr.43/2000 privind protectia patrimoniului arheologic.- ?Personal muncitor de specialitate? ? pe meserii si categorii, direct responsabile de indeplinirea contractului . Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de personal: ingineri cu specializare in constructii civile si instalatii, muncitori calificati in meseriile : dulgheri, fierar betonist , finisor, mozaicar ? parchetar, betonist instalator apa-canal, instalator electrice, termice;
- specialisti in domeniul de executare de lucrari la monumente istorice ( consolidare /restaurare structuri istorice; - inginerie instalatii)., Tert sustinator Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si /sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Se va lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011 ? Anexa 2, Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Nota In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta si o lista centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, ,Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimi 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit , o lucrare similara in valoare de 1.500.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei , pentru calculul echivalentei se va aplica cursul madiu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Declaratie privind utilajele , instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind asocierea Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; -nominalizarea liderului asociatiei; -comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; -platile se vor face catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Certificat emis de catre un organism independent care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 13:23