Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Crearea parcului ?Dintre flori? amenajare arhitecturala si peisagistica a acestuia, orasul Buftea? cod SMIS 20918


Detaliu pentru invitatia numarul 347791
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Orasului Buftea
Numar invitatie: 347791/31.05.2013
Denumire contract: Crearea parcului ?Dintre flori? amenajare arhitecturala si peisagistica a acestuia, orasul Buftea? cod SMIS 20918
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: +40 318241234, Fax: +40 318241238
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Crearea parcului ?Dintre flori? amenajare arhitecturala si peisagistica a acestuia, orasul Buftea? cod SMIS 20918
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari aferente realizarii proiectului"Crearea parcului ?Dintre flori? amenajare arhitecturala si peisagistica a acestuia, orasul Buftea? cod SMIS 20918" din cadrul P.I.D.U.Buftea.Executarea lucrarilor se va face pe baza proiectului tehnic de executie si a detaliilor de executie.Nota: Valoarea estimata a contractului fara sa cuprinda cheltuielile"diverse si neprevazute" este de 10, 621, 445.04 lei fara TVAIn cadrul proiectului la cap.6'Cheltuieli diverse si neprevazute "este prevazuta pozitia "diverse si neprevazutecu o valoare de 823, 655.15 lei (fara TVA)- aproximativ 7, 75 % din valoarea estimata a contractului .Valoarea totala estimata este de 11.445.100, 19 lei.
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 445, 100.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(G.P) va fi constituita in cuantum de 212.400 leicalculata la val.estimata fara diverse si neprevazute. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. G.P se va scana si posta in SEAP pana la data limita de depunerea a ofertelor. G.P. va fi prezentata in original si la sediu autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor. G.P. se va constitui folosind una din modalitatile: -virament bancar in contul RO04TREZ4225006XXX000012 deschis la Trezoreria Orasului Buftea;
-scrisoare de garantie bancara Formular nr15- eliberata in numele ofertantului-scrisoare emisa de societate de asigurare-eliberata in numele ofertantului.Daca ofertantul este IMM acesta va beneficia de reducerea cu 50% a valorii garantiei.Neprezentarea documentului de constituire a G.P. conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine G.P, atunci cand: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul perioada de valabilitate a ofertei. In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia depusa de ofertant , autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P. o suma de 8.622, 14 lei conform art. Art. 2781 lit. c) din OUG 34/2006, actualizata.In cazul in care G.P se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul BNR valabil din data constituirii acesteia.In cazul in care G.P. este constituita prin scrisoare de garantie bancara sau scrisoare emisa de societate de asigurare, aceasta va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertei cu scrisoare de inaintare conform Formular 17.In cazul depunerii de oferte in asociere, G.P trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Garantia buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA (5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.91 si art.92 alin.(4). Modelul pentru scrisore bancara pentru garantie buna executie- Formular 16
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conform Art.11 (4) din HGR nr. 925/2006 - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din Ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.(5) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Mentiune : Documentele solicitate de autoritate contractanta va trebui sa fie valabile (ca termen de referinta)la datalimita de depunerea ofertelor.(6) Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele prevazute la alin. (5), acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice. Dosarul achizitiei publice trebuie sa includa si certificate/documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate/documente.Operatorii economici ofertanti, pentru dovedirea situatiei personale vor depune urmatoarele documente : - Declaratia de eligibilitate. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.1.Se vor depune - cazier judiciar al directorului operatorului economic- cazier fiscal al operatorului economic- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.2 autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora);
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat eliberat de organul de administrare fiscala (A.N.A.F) de care societatea apartine , din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa reiasa indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele se vor prezenta si pentru puntele de lucru daca sunt implicate in derularea contractului.- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa Formular nr.3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.4- Declaratia privind calitatea de participant la procedura .Se va complete Formular nr.5Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante Pistol Gheorghe (primar), Protiuc Constantin (viceprimar ), Margareta Capatina (administrator public) Gheorghe Iuliana Camelia (secretar), Nita Georgeta Mirela (sef sev.juridic), Rabega Luiza Ruxandra (director executiv financiar ?contabilitate), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Nicolae Daniela (sef serviciu financiar ?contabilitate), Paun Dumitru (architect sef ) si consilierii locali respectiv Baron Stela, Boca Maria Geovana, Busila Cristinela, Costea Daniel, Fera Pastorel, Dumitru Constantin Florin, Gioarasa Constantin Richard, Marin Doinita, Dumitru Nicolae, Minea Sorin Dumitru, Nastase Cornelia, Rogoveanu Ion, Romanescu Constantin, Rudeanu Florentina Mirela, Stanciu Tanase, Chelu Valentin, Topai Emilian, Tudor Gheorghe. Operatorii economici ofertanti, pentru dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale vor depune urmatoarele documente : - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana de traducator autorizat . Certificatul constatator trebuie sa aiba toate modificarile efectuate pana la data prezentarii acestuia-data limita de depunere a ofertelor .Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in documentele prezentate sunt reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata(daca acesta in cadrul ofertei a fost depus numai in copie conform cu originalul).-Autorizatia emisa de I.G.P. pentru montarea sistemelor de supraveghere valabila la data limita de depunere aofertelor, conform Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat ori subcontractantul de specialitate care vor executa lucrarile specifice trebuie sa detina certificatul/agrementul mai sus indicat sauun document echivalent emise de institutiile/autoritatile relevante din tarile de origine sau un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care se va stipula ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator acesta se obliga sa obtina pana la semnarea contractului toate certificatele/agrementelor necesare pentru executia lucrarilor.-Autorizatia ANRE tip B, conform Ordinului A.N.R.E. nr. 90/2009.Ofertantul sau dupa caz ofertantul asociat ori subcontractantul de specialitate care vor executa lucrarile specifice trebuie sa detina certificatul/agrementul mai sus indicat sauun document echivalent emise de institutiile/autoritatile relevante din tarile de origine sau un angajament ferm incheiat in forma autentica prin care se va stipula ca in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator acesta se obliga sa obtina pana la semnarea contractului toate certificatele/agrementelor necesare pentru executia lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind societatea, Declaratia privind media cifrei de afaceri globalaintr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani . Se va completa si prezenta formularul nr.6 Ofertantul va prezenta: -bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, vizate si inregistrate de catre organele competente in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;.-Balanta la 31.12.2012 inregistrata in contabilitatea societatii- Ultima balanta de verificare inregistrata in contabilitatea societatii; In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul unei asocieri , cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulat.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiareOfertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate in copie stampilata si scris conform cu originalul Se solicita ca cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie minim 20.000.000 lei.Nota: Valoarea a fost stabilita funtie de val.estimata a contractului fara diverse si neprevazute.Nivelul curs mediu lei/valuta pentru calcul nivelului minim impus al cifrei de afaceri este de: 2010:1 euro=4, 2099 lei 2011:1 euro=4, 2379 lei. 2012:1 euro =4, 4560 lei B. In cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Se solicita dovada disponibilitatii unor resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare la momentul semnarii contractului si nu la momentul depunerii sau deschiderii ofertelor, pentru o perioada de 3 luni de la data semnarii contractului pentru suma de minim 4.552.047 lei (conform ordin ANRMAP nr 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie ?anexa nr.1) pentru a putea sustine furnizarea, prestarea serviciilor si executia lucrarilor, avand in vedere termenele si conditiile de rambursare a cheltuielilor, conform Manualului Beneficiarului si a contractului de finantare privind Programul Operational Regional 2007-2013. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.7 ) al persoanei respectiv, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a, c1, d si art.69 ind.1 din O.U.G 34/2006 prin completarea declaratiilor aferente (formulare nr. 1, 2, 4)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea capacitatii tehnice ofertantul va depune declaratia cu lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular 8).Din lista prezentata operatorul va extrage una maxim 3 lucrari pentru care va intocmi fisa/fisele de experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani una maxim 3 lucrari de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii similara a caror valoare cumulata sa fie de minim 10.000.000 lei fara TVA. Fisa/fisele vor fi insotite de certificari de buna executie, iar respectivele certicari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul in care ofertantul prezinta un contract iar acesta contine clauze de confidentialitate care impedica prezentarea acestuia in integralitate , operatorul economic va prezenta copii ale paginilor din contract care demonstreaza experienta similara . Copiile respective se vor prezenta cu mentiunea ?conform cu originalul?, scanate si semnate electronic de catre ofertant?Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documentele similare, insotite de traducere autorizata. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR respectiv. 2010:1 euro=4, 2099 lei 2011:1 euro=4, 2379 lei. 2012:1 euro =4, 4560 lei, Ofertantul va depune o declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu CV-urile expertilor propusi, semnate de catre titulari, datate si insotite de documente suport din care sa rezulte informatii referitoare la studiile, pregatirea prof. si calificarea si autorizarea conform legii a fiecarei persoane propuse in cadrul echipei de proiect.Se va completa si depune formularul 9Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune pentru perioada de executie a contractului de personalul/resursele umane rezultate a fi necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii tehnice prezentate.Vor fi acoperite cu experti minim specialitatile: - coordonator lucrari-inginer horticol, -inginer instalatii electrice, -inginer lucrari de iluminat, -inginer sisteme de supraveghere video, -responsabil tehnic cu executia, -expert coordonare S.S.M., -expert asigurarea calitatii, De asemenea, va fi enumerat personalul de executie (muncitori calificati, muncitori necalificati ).NOTA: Pentru fiecare specialist nominalizat in echipa, ofertantul va prezenta: declaratie de disponibilitate pe perioada de derulare a contractului semnata , CV(in original), adeverinte/certificate/atestate/alte acte de studii care dovedesc competenta pe care o are respectiva persoana, conform specificatiilor pozitiei pentru care este nominalizata (in copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul); actele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor (de ex: carnet RTE vizat si valid la zi)Nota: CV-urile vor avea inscrise in subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma"Declar pe proprie raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazut in codul penal ca datele sunt corecte si corespund realitatii".Nota: Personalul nominalizat , va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se obliga sa faca demersurile prin diligentele necesare, in vederea reinoirii autorizatiei care expira pe parcursul derularii contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.11) al persoanei respectiv, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele umane (personal calificat) Persoana care asigura sustinerea profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1, d si 69 ind.1, din O.U.G 34/2006 prin completarea declaratiilor aferente (formulare nr. 1, 2, 4), Ofertantul va depune o declaratie si lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare contractului de lucrari conform Formular nr.10Ofertantul trebuie sa faca dovada din care sa rezulte ca dispune de utilaje/echipamente necesare derularii contractului in bune conditii prin prezentarea de documente (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice rezultate a fi necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii tehnice prezentate (inclusiv Auto-laborator PRAM).Se vor atasa in copie certificatateconform cu originalul pentru orice documente de confirmare care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/ leasing / angajament de punere la dispozitie/etc ) a utilajelor, echipamentelor tehnice, dotarilor, , etc. implicate in realizarea obiectivului contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.12) al persoanei respectiv, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice (utilaje/echipamente, instalatii, etc.) Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit.a, c1, d si art.69 ind.1, din O.U.G 34/2006 prin completarea declaratiilor aferente (formulare nr. 1, 2, 4), In cazul unei asocieri se va prezenta acordul de asociere semnat de toti asociatii.Se va completa formularul 13.Se vor prezenta toti asociatii care urmeaza sa indeplineasca contractul (in exprimare valorica)In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta poate solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridicaUn asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei;Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant.In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la cap.III.2.1 .a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, III.2.1 .b)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, III.2.2) Capacitatea economica si financiara, III.2.3) Capacitatea tehnica si / sau profesionalaIII.2.4) Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), III.2.5) Standarde de protectia mediuluiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii - Formularul 14si specializarea acestoraprecum si partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia daca exista, daca nu, nu se depune formularulOfertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publicaPe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale; Certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatile specifice contractului ce urmeaza a se derula.Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelorSe vor prezenta informatii privind sistemul de management al calitatii pentru activitatile indicate prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).NOTA: Nu se accepta firmele in curs de certificare.In cazul unei asocieri toti partenerii/membrii/ofertantii trebuie sa fie certificati in domeniul de activitate specific impus de contract In cazul in care acestea nu sunt emise in limba romana documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si vor fi legalizate., Se va prezenta Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor . Se va prezenta copie legalizata/copie conform cu originalul.Certificatul trebuie sa fie valabil.Se vor prezenta informatii privind sistemul de management de mediupentru activitati de executie lucrari de constructii prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management de mediu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent). NOTA: Nu se accepta firmele in curs de certificare.In cazul unei asocieri toti partenerii/membrii/ofertantii trebuie sa fie certificati in domeniul de activitate specific impus de contract In cazul in care acestea nu sunt emise in limba romana documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si vor fi legalizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer