Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CREAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE AGREMENT SUGAS BAI, MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE


Detaliu pentru invitatia numarul 319858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe
Numar invitatie: 319858/02.02.2012
Denumire contract: CREAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE AGREMENT SUGAS BAI, MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-316902, Fax: 0267-316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316902, persoana de contact: Jozsef Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CREAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE AGREMENT SUGAS BAI, MUNICIPIUL SFANTU GHEORGHE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare teren de sport tenisului minigolf, rampa de racing, plasa de catarat pentru copii, trambulina pentru copii, cablu de acrobatie, perete artificial de escalada, platforma gazon sintetic, loc de joaca, loc de odihna si pasarela pietonala, bazin de apa minerala, baie calda, restaurant, mofeta.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 287, 977 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 77.963 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul RO51TREZ2565006XXX000146 al Municipiului Sfantu Gheorghe. Codul de inregistrare fiscala al Autoritatii Contractante: 4404605.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma de7.678, 16 lei, in conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, in cel mult 7 zile de la incheierea contractului conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. IMM-urile beneficiaza de facilitatile acordate Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletarea Formularului 1.Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) .Completarea Formularului 2..Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 3.Documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic.Conditie de calificareCu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181, litera a), c)1 si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventuaul tert sustinator.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Important!1., Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2., Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.3., In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonantaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezenteiproceduri: ANTAL Arpad Andras, primarSZTAKICS Éva, viceprimarBALINT Jo;zsef, viceprimarCZIMBALMOS KOZMA Csaba, administrator publicBÍRO; Laszlo;, director compartiment gospodarire comunalaBUJA Gergely Bela, membru de comisie evaluareMOLNAR Katalin, membru de comisie evaluareSANDOR Jo;zsef, membru de comisie evaluareNota: Aceasta declaratie va fi completata si depusa de fiecare operator economic avand calitatea de ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator. Cerinta nr. 1Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesioanel/inregistrare, dupa cazPersoane fizice sau juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand urmatorul cod CAEN rev. 2 sau echivalent (conform ISIC rev 4, NACE rev. 2 etc.), potrivit Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN ori altor reglementari echivalente, ori activitati care le includcel putin pe acestea: ? 4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale;Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului ?pentru licitatie?, valabil la data depunerii, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toatedatele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).i. activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN 4120 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale trebuie sa fie autorizata in afara sediului/la beneficiar in mod obligatoriu, in conformitate cu prevederile art. 5., art.4, coroborate cu art. 15., din Legea 359/2004).1.b Pentru persoane juridice/fizice straineAutoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizate (activitatea echivalenta codului CAEN 4120 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale in tara unde ofertantul isi are sediul, trebuie sa fie autorizata in afara sediului/la beneficiar in mod obligatoriu)Cerinta nr. 2.Se solicita certificat de atestare pentru ignifugarea materialelor combustibile (sau echivalent emis in tara unde operatorul economic isi are sediul).Ofertantul va trebui sa dispuna de certificat de atestarepentru ignifugarea materialelor combustibile.In cazul unui grup de operatori ecomomici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine certificatul solicitat, cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea. In acest scop, la verificarea ofertei se vor corobora datele din Formularului F2, F3, din declaratia privind subcontractantii si acordul prealabil de subcontractare.Cerinta nr. 3.Se solicita autorizatie ANRE pentru efectuarea lucrarilor de instalatii electrice (sau echivalent emis in tara unde operatorul economic isi are sediul).Ofertantul va trebui sa dispuna de autorizatie ANREpentru efectuarea lucrarilor de instalatii electrice.In cazul unui grup de operatori ecomomici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata, cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea. In acest scop, la verificarea ofertei se vor corobora datele din Formularului F2, F3, din declaratia privind subcontractantii si acordul prealabil de subcontractare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Capacitatea de sustinere financiara a lucrarilor: ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii, contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 974.540 lei pentru perioada solicitata de 6 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa aiba experienta generala in executia lucrarilor de constructii civileOfertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat in ultimii 5 ani: - lucrari executate si duse la bun sfarsit de constructii civile: ale caror valoare cumulata este de minim 3.898.161 lei, fara TVA, dintr-un singur contract sau din maxim 3 contractePrin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Autoritatea Contractanta va accepta si va considera cerinta indeplinita daca operatorul economic prezinta ca experienta similara oricare varianta din cele enumerate mai sus.Experienta similara poate fi demonstrata prin prezentarea co, Cerinta nr. 2.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;a) 1 specialist ?sef punct de lucru?, avand calificarea de maistru, subinginer sau inginer cu specialitatea constructiib) 1 specialist ?responsabil tehnic cu executia?, pentru domeniul de atestare: constructii civile, industriale, agricole;c) 1 specialist ?responsabil cu controlul tehnic de calitate?, pentru domeniul de atestare: constructii civile, industriale, agricole; dat fiind modificarea legislativa adusa de Ordinul inspectorului general de stat al ISC nr. 356/2009, se accepta si personal de specialitate insarcinat cu atributii cu controlul tehnic de calitate, desemnat printr-o decizie interna de operatorul economic ofertant.d) 1 specialist atestat pentru ignifugarea materialelor combustibilee) 1 specialist autorizat ANRE pentru efectuarea lucrar, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiateSe vor prezenta formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Acordul prealabil de subcontractare, Cerinta nr. 4Informatii privind asociatiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic ? liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiateSe vor prezenta formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Acordul de asociere, Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asocierea la procedura de atribuire Cerinta nr. 1.Informatii privind asigurarea calitatii lucrarilor: - ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent (Autoritatea Contractanta va respecta prevederile art. 191., 192 si 193 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), Cerinta nr. 2.Informatii privind protectia mediului: - ofertantul trebuie sa respecte standardele de protectie a mediului conform ISO 14001 sau echivalent (autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 194., 195. si 196 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer