Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CREAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE VALORIFICARE TURISTICA A PATRIMONIULUI CULTURAL AL MUZEULUI CIVILIZATIEI POPULARE TRADITIONALE DIN DUMBRAVA SIBIULUI


Detaliu pentru invitatia numarul 350881
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SIBIU
Numar invitatie: 350881/23.07.2013
Denumire contract: CREAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE VALORIFICARE TURISTICA A PATRIMONIULUI CULTURAL AL MUZEULUI CIVILIZATIEI POPULARE TRADITIONALE DIN DUMBRAVA SIBIULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: +40 269217733, Fax: +40 269218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733, fax: +40 269218159, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Sibiu, str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CREAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE VALORIFICARE TURISTICA A PATRIMONIULUI CULTURAL AL MUZEULUI CIVILIZATIEI POPULARE TRADITIONALE DIN DUMBRAVA SIBIULUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CREAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE VALORIFICARE TURISTICA A PATRIMONIULUI CULTURAL AL MUZEULUI CIVILIZATIEI POPULARE TRADITIONALE DIN DUMBRAVA SIBIULUIValoarea estimata este de 2.812.548, 37 lei fara TVA, din care: -C+M = 2.663.162, 94 lei-cheltuieli diverse si neprevazute = 149.385, 43 lei. Cheltuielile diverse si nepravazute eprezinta 5, 60% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse si neprevazute), asa cum a fost stabilita prin documentatia tehnico-economica aprobata.Se vor executa urmatoarele: modernizare alei, refacere imprejmuire, instalatii electrice, sistem de supraveghere video
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 812, 548.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 40.000 lei Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM va putea sa constituie garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea acesteia. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.86 din HG 925/2006, virament in contul Consiliului Judetean Sibiu, deschis la Trezoreria Mun. Sibiu, nr. RO38TREZ5765006XXX000231, CUI 4406223; In cazul in care se depune o contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine suma de 6443, 16 din garantia de participare.Prevederile art.278^1 alin.1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii sau retineri succesive conform art.90 alin.1 si alin.3 din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze sectiunea formulare. De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c1) si d)ale art. 181 din ordonanta 34/2006.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente echivalente, respectiv formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate, conform principiului recunoasterii reciproce. Este necesar ca din certificatele fiscale sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anteriora celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesta se va prezenta pentru toate punctele de lucru implicate in derularea contractului si sediul social.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat) va completa sectiunea formulare.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: CINDREA IOAN-Presedinte CJS, BANCIU IOAN-Vicepresedinte CJS, LUCA MARCEL CONSTANTIN-vicepresedinte CJS, NICOLA IORDAN -Secretarul judetului CJS, STOICA IOAN-Dir. executiv CJS, BADILA IOAN-Dir. executiv CJS, GANEA RADU-IOAN-Sef serviciu achizitii publice CJS, FARCAS OVIDIU GLIGORE-Sef serv ADM drumuri CJS, TANASE PETRU-Sef serviciu investitii administrarea patrimoniului CJS, BEREA FELICIA-Consilier juridic CJS, INDRIES TEODORA ? OLIMPIA-Consilier juridic CJS, LINDE MIHAELLA-CRISTINA-Consilier juridic CJS, APOSTOL AURELIA-Consilier CJS, BRUMAR MARIANA- NICOLETA-Inspector CJS, CICUR ELENA-CAMELIA-Consilier CJS, MOLDOVAN ANICA-SIMONA-Inspector CJS, NUTU CAMELIA-Consilier CJS, AVRAM MARIA-Consilier investitii administrarea patrimoniuluiCRETU ANDA-Consilier investitii administrarea patrimoniuluiCARATUS IOAN-Consilier ADM. drumuriTIRMONEA VASILE- Consilier ADM. drumuriBANU MADALINA IOANA -Consilier achizitii publice CJS, POPA OANA - Sef serviciu CJS, FUIOR NICOLETA - Consilier juridic CJSBARBUC ROXANA - Consilier CJS;FARCASIU ANDREEA - Consilier CJS, precum si consilierii judeteni: BANCIU IOANBESOIU ADRIANBOTTESCH MARTINCHICEA RADUCIOCA LUCIAN IONELCIMPEAN DANIELACOSA IOANDUCA PETRUFLEISCHER WIEGAND - HELMUTGUNESCH FRIEDRICHILIE - BOLOGA MARIAKRECH JOHANNMANTA - KLEMENS CHRISTINEMIHAESCU LIVIU NICOLAENEAGU NICOLAEPHILIPPI ILSEPORR PAUL - JÜRGENPUSCAS IACOBRACUCIU RADU MIHAIROSU VIORELSABAU DANSAJTOS LASZLOSAMARGHITAN MIHAI MIRCEASOFRONE CONSTANTINSOVAIALA CONSTANTINTARNITA MARIANATEREA IOANTROANCA ILIETITONIA MARIA MAGDALENAUNGAR BEATRICEVOINEA DANUT - VIORELWELLMANN EDUART7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta - Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze sectiunea formulareOperatorii economici au obligatia de a depune ofertele la adresa si pana la data si ora limita pentru depunere stabilite in invitatia de participare.Nota: Informatii privind asocierea. Toti asociatii isi vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei va fi imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic trebuie sa prezinte documentul in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri). Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asumaresponsabilitatea pentru: ?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale - sectiunea Formulare Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi in valoare de minim 2.000.000 lei fara TVA. In cazul unei asocieri aceasta se va lua in cumul. Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima conform cursului mediu BNR in anul 2012, 2011, 2010.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl.referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din lucrare vor fi date in sarcina vreunui subcontractant se va prezenta formularul declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Informatii privind personalul.Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani, Lista privind lucr.exec.in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autioritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de certificari/documete ca au executat in ultimii 5 ani, prin unul sau maxim 3 contracte, lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu suma de 1.000.000 lei fara TVA. Ultimii 5 ani se considera ca termen de referinta data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.07.2013 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer