Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Crearea unei infrastructuri de afaceri in Municipiul Oradea si asigurarea cu utilitati publice a parcului industrial Eurobusiness Oradea ? etapa a II-a


Detaliu pentru invitatia numarul 349965
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 349965/04.07.2013
Denumire contract: Crearea unei infrastructuri de afaceri in Municipiul Oradea si asigurarea cu utilitati publice a parcului industrial Eurobusiness Oradea ? etapa a II-a
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, fax: +4 0259409406, persoana de contact: Antoniu Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Crearea unei infrastructuri de afaceri in Municipiul Oradea si asigurarea cu utilitati publice a parcului industrial Eurobusiness Oradea ? etapa a II-a
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de utilitati publice in parcul industrial Eurobusiness Oradea ? etapa II-a.Valoarea estimata a achizitiei se compune din valoarea estimata a lucrarilor de constructii si montaj (C+M) in suma de 13.813.467 lei fara TVA la care se adauga cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, in valoare de 1.340.834 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 154, 301 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-276.269 lei.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de ladata semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face pentru cursul BNR la data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiin conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Mentiune: persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Executiv ? Marius Florin Mos;Posibili membri ai comisiei de evaluare: Sim Dumitru, Ioana Popa, Ioan Maghiar, Motoc Daniela, Delcea Cristian, Marcela Halasz, Albulescu Anemarie Carmen, Dan Niederhoffer, Leontin Patcas, Diana Oltea Marc, Mihele Adriana, Diana Birau, Adina Marge, Antoniu Dan, Eugenia Borbei, Doina Romocea, Iulia Kocsis.Consilieri locali -Unita Lucian; Ritli Laszlo Csongor ; Felea Adrian Ioan; Negrean Daniel Dumitru; Bonchis Ioan; Vulcu Daniel Sorin; Dan Octavian; Mohan Aurel George; Campan Ioan; Lascu Tudor Sebastian; Debelka Boglarka Lilla; Dulca Camelia Mariana; Popa Dan Lucian; Filimon Teofil Laviniu; Manea Mihai; Tau Ioan; Pasztor Sandor; Huszar Istvan Eric; Delorean Ion Iulius; Szabo Jozsef; Sarkozi Zoltan; Corches Dorin Octavian; Ile Cristian; Coste Marina Adelina; Gal Sorin Calin.- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;Cerinta 4. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;Cerinta 5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Cerinta 6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Cerinta 7. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Cerinta 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" a certificatului constatator de catre toti operatorii economici participanti la procedura, iar operatorului economic/membrii asociatiei clasate pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente va prezenta Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatele constatatoare eliberate de O.R.C. trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca lucrarile ce fac obiectul contractului au corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.Cerinta 2. Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip C2A, E2Cerinta obligatorie : Prezentarea in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?a atestatului emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei de tip C2A, E2, sau echivalent, pentru partea de executie de lucrari in instalatii electrice de 0, 4 KV si 20 KV in domeniul instalatiilor electrice si iluminatului.Nota: Actul normativ in baza caruia a fost solicitata aceasta cerinta este Ordinul ANRE nr.23/17.04.2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care au dreptul sa proiecteze, sa execute si sa verifice instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani fiscali sa fie maimare sau cel putin egala cu 27.626.934 lei;, - Se va prezenta bilant contabil pe ultimii 3 ani fiscali, vizat si inregistrat deorganele competente, sau orice alte documente justificative din care sareiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali, in copiecontinand mentiunea ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2. Experienta similara. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aexecutat si finalizat cf. art. 14 din Ordinul 509/2011 in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei cel putin: -un contract avand ca obiect executia lucrarilor de constructii infrastructura de drumuri a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 5.132.430 lei fara TVA, insotita documente/contract/sau parti relevante ale contractului/procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau finala, din care sa reiasa executia unor lucrari similare la valorea solicitata;Nota: Pentru demonstrarea experientei similare nu se accepta prezentarea unor contracte de executie lucrari care au ca obiect executia lucrarilor de intretinere, plombare, precum si orice alte lucrari care se refera la reparatiile curente de infrastructura de drum.-un contract avand ca obiect executia lucrarilor de constructie retele de transport si/sau retele secundare de alimentare cu energie termica a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.989.608 lei fara TVA, insotita documente/contract/sau parti relevante ale contractului/procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau finala, din care sa reiasa executia unor lucrari similare la valorea solicitata;Nota: Pentru demonstrarea experientei similare nu se accepta prezentarea unor contracte de executie lucrari care au ca obiect executia lucrarilor de intretinere si/sau reparatii retele de transport si/sau retele secundare de alimentare cu energie termica.- un contract avand ca obiect executia lucrarilor de constructie retele de apa si/sau canalizare a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.678.112 lei fara TVA, insotita documente/contract/sau parti relevante ale contractului/procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau finala, din care sa reiasa executia unor lucrari similare la valorea solicitata;Nota: Pentru demonstrarea experientei similare nu se accepta prezentarea unor contracte de executie lucrari care au ca obiect executia lucrarilor de intretinere si/sau reparatii a retelelor de apa si/sau canalizare.- un contract avand ca obiect executia lucrarilor de alimentare cu energie electrica si/sau retele de iluminat publica carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.802.110 lei fara TVA, insotita documente/contract/sau parti relevante ale contractului/procese verbale de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor sau finala, din care sa reiasa executia unor lucrari similare la valorea solicitata;Nota: Pentru demonstrarea experientei similare nu se accepta prezentarea unor contracte de executie lucrari care au ca obiect executia lucrarilor de intretinere si/sau reparatii a retelelor de iluminat public., Cerinta nr.3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului responsabil cu executia lucrarilor, care sa continacel putin urmatorul personal de specialitate responsabil pentru executialucrarilor: ? un responsabil tehnic cu executia(RTE) atestat de MDRT/MDRAP in domeniul lucrarilor de drumuri;? un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRT/MDRAP in domeniul lucrarilor de instalatii termice;? un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de MDRT/MDRAP in domeniul lucrarilor de instalatii retele tehnico-edilitare, alimentare cu apa si canalizare;? un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de ANRE in domeniul lucrarilor de instalatii electrice;? minim 2 ingineri energeticieni cu specializarea instalatii electrice, gradul III, autorizati A.N.R.E.NOTA: 1) Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate responsabil cu executia lucrarilor se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare si/sau de prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate/angajament de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- copii xerox dupa diplomele de studii absolvite, certificate pentru conformitate cu originalul;
-copii xerox ale autorizatiilor/atestatelor emise de organisme acreditate in domeniu certificate pentru conformitate cu originalul, valabile la data depunerii ofertelor.2) Nominalizarea personalului de specialitate se va face distinct pe fiecare categorie de lucrari, nu poate fi nominalizata acelasi persoana/personal pentru doua sau mai multe categorii de lucrari, deoarece lucrarile se vor desfasura simultan pe cele 4 (patru) categorii de lucrari de utilitati ce fac obiectul contractului., Cerinta nr.4. Declaratie cuprinzand personalul muncitor de executie ce va fi utilizat pentru executia fiecarei categorii de lucrari care sa contina minim: -15 muncitori calificati in specialitatiile de: asfaltatori, betonisti, izolatori termici, pavatori pentru executia lucrarilor de infrastructura de drumuri;
-8 muncitori calificati in urmatoarele specialitati: minim 2 sudori autorizati I.S.C.I.R., minim 5 instalatori/lacatusi, minim un dulgher pentru executia lucrarilor deinfrastructura retele de termoficare;
-8 muncitori calificati in urmatoarele specialitati: minim 2 sudori autorizati I.S.C.I.R., minim 5 instalatori/lacatusi, minim un dulgher pentru executialucrarilor dealimentare cu apa si canalizare;
-minim 5 electricieni autorizati pentru executia lucrarilor de alimentare cu energie electrica si retele de iluminat public.NOTA: 1) Dovada scriptica a detinerii personalului de executie se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare si/sau de prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate/angajament de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- copii xerox dupa diplomele de studii absolvite, certificate pentru conformitate cu originalul;
-copii xerox ale autorizatiilor/atestatelor emise de organisme acreditate in domeniu certificate pentru conformitate cu originalul, valabile la data depunerii ofertelor.2) Nominalizarea personalului de executie se va face distinct pe fiecare categorie de lucrari, nu poate fi nominalizata acelasi persoana/personal pentru doua sau mai multe categorii de lucrari, deoarece lucrarile se vor desfasura simultan pe cele 4 (patru) categorii de lucrari de utilitati ce fac obiectul contractului., Cerinta nr. 5. Declaratie privind utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice simijloacele de transport de care dispune operatorul economic si pe careurmeaza a le utiliza pentru executia simultan a lucrarilor, pe fiecare categorie de lucrari, structurata astfel: 1)Pt.infrastructura de drumuri declaratia va contina cel putin urmatoarele utilaje/echipamente/mijloace de transport: -electropompa monoelaj de joasa presiune pentru apa;
- autogreder ;
-buldozer pe senile;
-compactor statie de autopropulsare cu rulouri valuri;
-compactor statie de autopropulsare pe pneuri;
-perie mecanica pentru curatat fundatie drumuri;
-instalatie de preparat mixturi astfaltice;
-repartizor finisor mixturi asfaltice;
-autogrudonator;
-autocisterna cu dispozitiv de stropire ;
-tractor pe pneuri cu remorca ;
-incarcator frontal pe pneuri;
-automacara;
-autobetoniera;
-autobasculanta;
-autocarosata;
-detinerea unui laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment;NOTA: In baza Hotararii 766/21.11.1997 actualizata, pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, coroborat cu prevederile Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, pentru lucrarile de terasament, infrastructura si asterneri asfaltice in general, sunt necesare a se efectua incercari de laborator privind gradul de compactare, desnsitatea, etc. in vederea obtinerii calitatii prevazute de standardele si normativele in vigoare cu privire la calitatea lucrarilor de constructie de drumuri.-trailer.2)Pt. infrastructura retelelor de termoficare declaratia va contina cel putin urmatoarele utilaje/echipamente/mijloace de transport: -buldoexcavator;
-autobasculanta ;
-grup electrogen mobil pentru sudare;
-macara lansator de conducte;
-motopompa.3)Pt.executia lucrarilor dealimentare cu apa si canalizare declaratia va contina cel putin urmatoarele utilaje/echipamente/mijloace de transport: -buldoexcavator;
-autobasculanta;
-grup electrogen mobil pentru sudare;
-macara lansator de conducte;
-motopompa.4)Pt. executia lucrarilor de alimentare cu energie electrica si iluminat public declaratia va contina cel putin urmatoarele utilaje/echipamente/mijloace de transport: -buldoexcavator;
-macara;
-aparate de masura si control.Nota: Pentru a se dovedi detinerea in dotare proprie, prin contract de inchiriere, leasing, contract prestari servicii sau comodat, sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport, se va prezenta copie xerox dupa contractul de vanzare-cumparare/ contractul de leasing/ contractul de inchiriere/ factura fiscala de procurare sau alte documente de punere la dispozitie sau echivalent. Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru lucrari de constructie de drumuri, lucrari retele de termoficare, lucrari alimentare cu apa si canalizare, precum si alimentare cu energie electrica in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil/valabile ladata limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistemde Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR ENISO 9001:2008, pentru lucrari de constructii drumuri, lucrari retele de termoficare, lucrari de alimentare cu apa si canalizare, precum si alimentare cu energie electrica, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil/valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer