Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Credit in valoare de 5.000.000 lei necesar finantarii cheltuielilor eligibile pentru proiectele: Reabilitare Colegiu Andrei Muresanu, Dej si Modernizarea si extindere cladire principala liceul teoretic ?Alexandru Papiu Ilarian? Dej cu un corp de cladire D


Detaliu pentru invitatia numarul 327696
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DEJ
Numar invitatie: 327696/24.05.2012
Denumire contract: Credit in valoare de 5.000.000 lei necesar finantarii cheltuielilor eligibile pentru proiectele: Reabilitare Colegiu Andrei Muresanu, Dej si Modernizarea si extindere cladire principala liceul teoretic ?Alexandru Papiu Ilarian? Dej cu un corp de cladire Ds+P+2E si modernizare teren
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DEJCod fiscal: 4349179, Adresa: Str. 1 Mai nr.2, Dej, Telefon: 0264212799, Fax: 0264212750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr.2, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 264214741, fax: +40 264214741, persoana de contact: Pop Gabriel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Dej, jud. Cluj, str.1 Mai nr.2, camera 23
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Credit in valoare de 5.000.000 lei necesar finantarii cheltuielilor eligibile pentru proiectele: Reabilitare Colegiu Andrei Muresanu, Dej si Modernizarea si extindere cladire principala liceul teoretic ?Alexandru Papiu Ilarian? Dej cu un corp de cladire Ds+P+2E si modernizare teren
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractare credit in valoare de 5.000.000 lei necesar finantarii cheltuielilor eligibile pentru proiecte cu finantare europeana
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4.500 lei. Valabilitatea ofertei este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va opta pentru una din variantele urmatoare: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pebaza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Scrisoare de garantie bancara emisa de o banca din Romania ? Formular nr. 29. Durata de valabilitate a Scrisorii de Garantie bancara departicipare la licitatie trebuie sa fie minin 60 zile de la data depunerii ofertelor.2. Depunere in numerar-lei- la Casieria Autoritatii Contractante3. Ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul Autoritatii Contractante (Municipiul Dej, Trezoreria Municipiului Dej RO12TREZ2175006XXX000065).Clauza de retinere: In conformitate cu art.278 ^1 alin.1 lit.b) din OUG.34/2006(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste420.001 lei, respectiv 4.320 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara s-au de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.- Declaratie privind eligibilitateaAtentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati/ ofertanti in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.a) Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareb) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor , respectiv lipsa datori, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor , respectiv lipsa datori, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.? Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romanaToate certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Incadrarea oricaruia dintre asociati sau ofertanti in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica..3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 alin.1) evitarea conflictului de interese din OUG.34/2006aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar ing.Morar Costan, Viceprimar Chira Claudiu, Director economic, ec.Drentea Angela, Director Tehnic ing.Zegrean Calin.Nota Fiecare ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusivori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Se va completa Formularul nr. 19 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/20064 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 - ANRMAP Se va completa Formularul nr. 18 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice/fizice romane. Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei.Atentie: - Certificatul constatator se va prezenta in original s-au in copie conform cu originalul eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei se va prezenta in copie conform cu originalul.Se va solicita originalul sau copia legalizata a certificatului constatator doar ofertantului castigator inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduriiAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, corespunzator activitatii pe care o va desfasura pentru indeplinirea contractului.Neindeplinirea cerintelor de catre oricare dintre asociati/ofertanti, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului deachizitie publica.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;2. Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantuluiAtentie ! Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertei si vor fi prezentate in original, copie legalizata sau conform cu originalul la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, corespunzator activitatii pe care o va desfasura pentru indeplinirea contractului.Neindeplinirea cerintelor de catre oricare dintre asociati, atrage respingerea ofertei ca inacceptabila potrivit prevederilor art.36, alin.1, lit.b din HG 925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil si contul de profit si pierdere anual, vizat si inregistratla organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista princilalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., Subcontractanti: In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sase indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatoruleconomic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe careacesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi. Resursele materiale si umane alesubcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit., Asociati: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecareasociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind: Situatia personala aofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sareiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer