Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Crema hidratanta pentru maini


Detaliu pentru invitatia numarul 337215
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 337215/11.10.2012
Denumire contract: Crema hidratanta pentru maini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Sibiului NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +4 0269805134, fax: +4 0269830283, persoana de contact: d-na Ghindoc Milica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - S.I.R.C.O.S.S. MEDIAS, Soseaua Sibiului nr. 5, Medias, jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Crema hidratanta pentru maini
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produsele sunt necesare pentru protejarea si hidratanta mainilor personalului muncitor, conform prevederilor din Contractul Colectiv de Munca.
II.1.6) CPV: 33711500-2 - Produse pentru ingrijirea pielii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 220 lei.Perioada de valab.a gar. pentru participare este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original (exceptie facand op ? ul, fila cec, confirmate de catre banca).Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara respectiv Scrisoare de garantie bancara, in original (care sa preveda daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat) in favoarea autoritatii contractante(conform Formularului 11);Virament bancar respectiv prin Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO14RNCB 0231 0195 6886 0001 deschis la B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschidereaofertelor.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate de asigurari, in original (care sa preveda daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat) in favoarea A.C.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.gar.de particip., vor fi respinse.A.C. are dreptul de a retine gar. pentru par., in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val. a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar. de buna executie in perioada de val. a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de val. a ofertei.
Garantie de buna executie
va fi 7% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie dupa cum urmeaza: - printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care: Furnizorul va prezenta autoritatii contractante, in 5 zile lucratoare de la incheierea contractului, un extras al contului de garantie de disponibil, distinct, deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratrea sa si pe numele furnizorului. Suma initiala care se va depune de catre furnizor, va fi de 0, 5% din pretul contractului.- Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile emise, prin retinerea unui procent de 6, 5% din valoarea fiecareia, si alimentarea contului de garantie pana la concurenta sumei stabilite drept garantie. Asupra acestui cont nu se poate opera decat cu consimtamantul achizitorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Se va completa formularul nr. 12A cuprins in Sectiunea III (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator);Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 12B cuprins in Sectiunea III (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d);Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele, taxele catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Se va completa formularul 13B cuprins in Sectiunea III(acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 13A cuprins in Sectiunea III referitor la evitarea conflictului de interese.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: -Cindrea Corin, Director General SNGN ROMGAZ SA, Medias-Gheorghe DAMBEAN, avand functia de Director Economic SNGN ROMGAZ SA, Medias-Ispasian Ioan DINCA, avand functia de Director SIRCOSS-Sorin GHEORGHIU, avand functia de Director Tehnic-Milica GHINDOC, presedinte comisie de evaluare-Angela MELINESCU, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte-Gabriel CATANA, membru comisie de evaluare, Serviciul Achizitii-Catana Aurica, Serviciul protectia Mediului-Popescu Andrei, consilier juridic(Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant)In acest sens ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertului sustinator trebuie sa ataseze la declaratie si certificatul constatator emis de ONRC precum si daca este cazul alte documente edificatoare care sa demonstreze cele mentionate mai sus. maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constata emis de ONRC - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Declaratie pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uri - DACA ESTE CAZUL - se va prezenta declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre ofertant.Se va completa formularul V.4 cuprins in Sectiunea III. Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax, cifra de afaceri pe ultimii trei ani, raportata la cursul mediu BNR/info europa pt fiecare an etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta obligatoriu cel putin un contract in valoare de min. 10.000 lei avand ca si obiect furnizarea de produse similare executat in ultimii 3 (trei) ani.Acesta se confirma prin prezentarea de copii dupa cel putin undocument/parti relevante din contract/proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Numarulde ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Deasemenea se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE. In caz de asociere, unul din membrii asocierii, trebuie sa demonstreze in totalitate indeplinirea cerintei. In cazul unei sustineri de catre un tert/terti, experienta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZULOfertantul care participa la procedura cu subcontractanti trebuie sa prezinte formularul 12G cuprins in Sectiunea III, completat cu informatii privind partea/partile din contracte care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.34/2006, mai sus mentionata.La incheierea contractului, in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fiein concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind Asocierea - DACA ESTE CAZULMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturorasociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentruindeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asocieresunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala aunei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza in conditiile prevazute mai jos la informatii privindangajamentul ferm., Informatii privind Angajamentul ferm - DACA ESTE CAZULOfertantul poate sa isi demonstreaze capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane, avand obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate (se solicita completarea formularului 18 cuprins in Sectiunea III). Tertul sustinator nutrebuie sa se afle in situatia excluderii din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta: - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d.- declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionate., Ofertantul va prezenta, la deschidere, o mostra pentru produsul ofertat etichetat si care sa cuprinda urmatoarele informatii: - denumirea produsului- denumirea firmei producatoare- ingrediente- greutate neta- instructiuni de pastrare- instructiuni de utilizare- termen de valabilitate- data expirarii (luna, anul Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 valabil la data deschiderii. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibil, se poate prezenta un act echivalent, caurmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea. Precizari: a. Acest certificat nu poate fi prezentat in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, demontrarea indeplinirii cerintei se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnicoprofesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma nu pot prezenta dovada indeplinirii cerintei in favoarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer