Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CRESTEREA ACCESIBILITATII CETATENILOR LA SERVICII DE UTILITATI, PRIN EXTINDEREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL MIOVENI


Detaliu pentru invitatia numarul 330858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL MIOVENI
Numar invitatie: 330858/29.06.2012
Denumire contract: CRESTEREA ACCESIBILITATII CETATENILOR LA SERVICII DE UTILITATI, PRIN EXTINDEREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL MIOVENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MIOVENICod fiscal: 4318199, Adresa: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Mioveni, Telefon: 0348/455113, Fax: 0248/260500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI MIOVENI - Registratura, B-DUL DACIA, NR.1, , cod postal: 115400, OR.Mioveni, telefon: +40 348455113, fax: +40 248260500.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA OR. MIOVENI - Sala de Consiliu, B-DUL DACIA, NR.1, cod postal: 115400, MIOVENI, ARGES, tel.: +40 0348/455113, fax: +40 0348/455113, pers.contact: ILEANA MILOS-Birou Achizitii, Urmarire Investitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CRESTEREA ACCESIBILITATII CETATENILOR LA SERVICII DE UTILITATI, PRIN EXTINDEREA SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC IN ORASUL MIOVENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile se vor executa conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini aferent documentatiei de atribuire, care include proiectul tehnic.Contractul presupune executarea lucrarilor de extindere a iluminatului public pe str. IC Bratianu din orasul Mioveni.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 265, 988 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 25.000 LEI (sau 12.500 lei pentru IMM); Perioada de valabilitate: 90 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare (in original), conform OUG 34/2006.2. ordin de plata in contul RO54TREZ0465006XXX010008, Trezoreria Pitesti, beneficiar Orasul Mioveni, CIF 4318199; se va prezenta ordinul de plata in original si extrasul de cont in copie certificata de ofertant ?conform cu originalul?, ambele vizate de banca; Pe ordinul de plata se va specifica si numele beneficiarului si numarul invitatiei de participare.3. sume in numerar depuse la casieria autoritatii contractante.Garantia de participare poate fi constituita de catre oricare dintre asociati. Nu poate fi constituita de catre subcontractanti.Cuantumul care se va retine in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 este de 5045, 9 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara TVA (5% pentru IMM).Perioada: 24 de luni de la incheierea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Mod de constituire: 1. instrument de garantare (in original) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract;2. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante inconformitate cu HG 1045/19.10.2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadrezein situatiile prevazutelaart. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 actualizata.Tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se va completa si atasa in originalFormularulnr. 1 - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, din cadrul Sectiunii ?Formulare?.In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta documentulsolicitat.Tertii sustinatori vor prezenta documentulsolicitat.2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadrezein niciuna din situatiile prevazutelaart. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 actualizata.Tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006.a.Se va completa si atasa in originalForm.nr.2 - DECL. PRIVIND NEINCADRAREA IN SIT. PREV.LAART. 181 DIN OUG. 34/2006 ACTUALIZ.din cadrul Sect. ?Formulare?.b.Se va atasa Certif. de atestare fiscala pt. pers. juridice, elib. de Directia Generala a Finantelor Publice, din care trebuie sarezulte ?lipsa obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, (original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conf. cu orig.?) - pt. pers. juridice romane, sau un document echiv. (original si traducere legalizata in limba romana) - in cazul pers. juridice straine.c.Se va atasa Certif. de atestare fiscala pt. pers. juridice, privind impoz. si taxele locale, elib. de Autoritatile Publice Locale, din care trebuie sa rezulte ?lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?(original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu originalul?) - pt. pers. juridice romane, sau un document echiv. (original si traducere legalizata in limba romana) - in cazul pers. juridice straine.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pt obligatiile lunii anterioare, iar in cazul pers. juridice straine se va tine cont de prevederea legala conf careia ?In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale ref. la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens?.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta documentele solicitate.Tertii sustinatori trebuie sa dovedeasca neincadrarea in prev. art.181 lit.a), c1)si d)din OUG34/2006 actualiz. - va completa si atasa in original FORMULARUL 2 , punctele a, c si d .3.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa certifice faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui A.N.R.M.A.P.Se va completa si atasa in originalFormularulnr. 3 - CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA, din cadrul Sectiunii ?Formulare?.4.Operatorii economici participanti la procedura, precum si subcontractantii sau tertii sustinatori trebuie sa respecte prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 actualizataSe va completa si atasa in originalFormularulnr. 4 - DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN O.U.G. 34/2006, ACTUALIZATA, din cadrul Sectiunii ?Formulare?.In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.170/2012, Lista persoanelorce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante , necesar finantarii contractelor de achizitie publica este : Baciu Ion Marius - consilier local, Berliba Marian- Consilier local, Canuta Elvira Elena - consilier local, Coman Georgica - consilier local, Didita Gheorghe - consilier local, Dragusinoiu Filofteia Valentina - consilie local, Filfanescu Sorin Ion - consilier local, Frantescu Costel - consilier local, Mandu Ion - consilier local, Maralogu Ion - consilier local, Popa Marian - Consilier local, Neagoe Ion - consilier local, Olteanu Dumitru - consilier local, Scurtu Marin- consilier local, Stoica Grigore - consilier local , Serban Ramona Corina- consilier local, Toma Rodian Cristian - consilier local, Vasilescu Mitu -consilier local, Ion Georgescu- Primar; Aurel Costache - Viceprimar; Maria Stefanescu - Secretar oras Mioveni; Elvira Zgreaban- consilier juridic; Ilie Fintoiu- consilier juridic; Vasile Dorobantu- Sef Birou Achizitii-Urmarire Investitii; Ileana Milos- consilier Birou Achizitii -Urmarire Investitii; Nela Barbuta- Inspector Birou Achizitii- Urmarire Investitii; Danut Proca- Inspector Birou Achizitii -Urmarire Investitii; Carmen Ionescu - referent Birou Achizitii -Urmarire Investitii; Alina Margescu -Inspector Birou Achizitii- Urmarire Investitii, Ioana Robea - Inspector Birou Achizitii- Urmarire Investitii; Iulia Iordache - Sef Birou Dezvoltare Locala; Iuliana Matei - inspector Birou Dezvoltare Locala; Adriana Zanfir - Inspector Birou Dezvoltare Locala, Gheorghita Sava - Sef Serviciu Economic, Loredana Popescu - Sef Birou Taxe si Impozite , Coca Neagoe - Inspector Birou Taxe si Impozite, Cristina Ciobanu-Inspector Compartiment Buget Contabilitate- si este anexata Formularului nr. 4.Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu persoane din lista de mai sus (anexata formularului nr.4), este exclus din procedura de atribuire.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta documentele solicitate.Ofertantii/ofertantii asociati/subcontractantii/ tertii sustinatoriparticipanti la procedura trebuie sa completeze Formularul nr. 4, in original. 1.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane juridice / fizice romane1.A.Ofertantul/liderul de asociatie va atasa Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 dezile inainte de data limita de depunere a ofertei (original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Persoane juridice / fizice straine1.B.Se vor atasa copii dupa original si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta documentele solicitate.Ofertantul, in oricare din situatiile de mai sus, clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2.Ofertantul trebuie sa indeplineasca conditiile legale pt. a executa lucrari de constructii de linii electrice: Ofertantul trebuie sa detina atestat ANRE de tip C2A, pt. executarea de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4KV-20KV si pentru posturi de transformare cu tensiunea superioara de cel mult 20KV, sau un atestat superior acestuia.Ca documente se solicita prezentarea atestatului aflat in perioada de valabilitate, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, conf.Regulam.din 20 iulie 2007 pt. atestarea op. economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul24/2007 al presed. ANRE, modif. si completat prin Ord. 51/2011privind modific. si completarea Regulam. pt. atestarea op. economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ord. Presed.ANRE nr. 24/2007.Se va atasa Atestatul emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei pentru operatorul economic care va executa lucrarile ce fac obiectul atestarii, valabila la data depunerii ofertelor (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul in care este depusa oferta comuna de catre un grup de operatori economici (asociati, eventual sisubcontractanti), cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - sau subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim 2.500.000 lei.Acolo unde cifra de afaceri din documentele prezentate nu este in lei, cursul de schimb la care se va face echivalenta RON/EUR este cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei, respectiv: Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 leiAnul 2010:1 Euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 Euro = 4, 2379 leiIn cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50%, fiecare asociat trebuiesaseincadrezeincategoriaIMM, conform Legii nr. 346/2004 art.3 si art. 4.Se va completa si atasa in originalForm.nr. 5 - INFORMATII GENERALE, din cadrul Sect. ?Formulare?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii cinci ani lucrari similare celor din contractul ce urmeaza a fi atribuit a caror valoare cumulata totala sa fie egala cu minim 1.200.000 lei (fara TVA)Se vor lua in calcul cel mult 2 contracte de lucrari similare prezentate.Cei cinci ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care contractele prezentate au fost derulate de catre ofertant in asociere/subcontrcatare, atunci procentul executat de ofertant trebuie sa asigure indeplinirea cerintei minime de calificare.Pentru contractele prezentate ca experienta similara , exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului valutar stabilit de BNR valabil la data semnarii contractului., 2.Ofertantul va trebui sa dispuna de personalul tehnic de specialitate impusde legislatia in vigoare ca fiind necesar indeplinirii in bune conditii a contractului sau considerat de autoritatea contractanta ca fiind strict necesar pentru indeplinirea contractului: 1. Un Responsabil tehnic cu executia - autorizat pentru domeniul care face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit2) Un responsabil privind asigurarea controlului calitatii, 3.Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.Se va completa DECLARATIA PRIVIND LISTA UTILAJELOR, INSTALATIILOR SI ECHIPAMENTELE TEHNICE NECESARE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUISe vor prezenta Documente care atesta detinerea ( dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor , instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului; ? Conventii/contracte cu furnizorii de utilaje de constructii si mijloace de transport, 4.Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., 5.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se vor prezenta informatii privind asociatii, inclusiv Acordul de asociere, astfel incat sa se identifice numele acestora, adresa/sediul, partea din contract pe care o indeplinesc (fizic si valoric), resursele materiale pe care le va utiliza fiecare asociat, obligatiile si drepturile fiecarui asociat, se va nominaliza liderul asociatiei si faptul ca acesta reprezinta asociatia la procedura de atribuire si ca va semna toate documentele privind procedura, faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, faptul ca toate comunicarile dintre autoritatea contractanta si asociatie cu privire la desfasurarea procedurii se vor face cu liderul asociatiei, faptul ca, in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate se vor face intr-un singur cont al liderului asociatiei. 1.Ofertantultrebuiesaaibaimplementatun standard de asigurare de management al calitatii, in conformitate cu (raportat la) seriile de standarde europene relevante (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent), certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, pentru activitatile care fac obiectul contractului.Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme stabilite in statele Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati., 2.Ofertantultrebuiesaaibaimplementatun standard de asigurare a sistemului de management de mediu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul contractului.Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme care functioneaza in statele Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer