Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cresterea calitatii vietii prin modernizarea spatiilor verzi si dezvoltarea iluminatului public in cartierele Mihai Viteazul I, Mihai Viteazul II si Republicii din municipiul Carei ,judetul Satu Mare.


Detaliu pentru invitatia numarul 325064
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Carei
Numar invitatie: 325064/26.04.2012
Denumire contract: Cresterea calitatii vietii prin modernizarea spatiilor verzi si dezvoltarea iluminatului public in cartierele Mihai Viteazul I, Mihai Viteazul II si Republicii din municipiul Carei , judetul Satu Mare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada 1 Decembrie 1918 Nr.17 , Carei, jud.Satu Mare, Sala mica de sedinte, Et.II.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cresterea calitatii vietii prin modernizarea spatiilor verzi si dezvoltarea iluminatului public in cartierele Mihai Viteazul I, Mihai Viteazul II si Republicii din municipiul Carei , judetul Satu Mare.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru: sistemul de iluminat public, ansamble de fantani arteziene, amenajare a aleilor, mobilier urban, amenajare a spatiilor verzi (plantari, gazonare).
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 597, 944 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 50.000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data- limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin.(3) din HGR 925/2006 modificat prin HG nr.1045 din 19 octombrie 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Formularul Nr.1 Se va prezenta in original.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- ? Formularul Nr.2 . Se va prezenta in original.Cerinta nr. 3Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).-Aceste certificate constatatoare se depun in original sau copie conform cu originalul. Sunt admisi ofertantii care dovedesc inexistenta datoriilor scadente. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In cazul persoanelor juridice straine acestea se depun in original si traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Formularul Nr.4. Se va prezenta in original.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- - Formularul Nr.16 Se va prezenta in original.Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in art.69^1din Ordonanta - - Formularul Nr.6 Se va prezenta in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C.Kovacs Eugen ? primar;Keizer Ludovic ? viceprimarBeko Tamas - administrator publicVasarhelyi Ileana - contabil sefOprea P.Dorel - diector tehnicRakovski Francisc ? sef birou achizitiiDemian Anca - juristMancz Dezideriu - referent de specialitate Cerinta nr. 1Certificat constatator -Emis de Oficiul Registrului Comertului, se va prezenta in ?Copie conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal. Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmitere comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: -Vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate;Documentele vor fi prezentate in original, sau copie conform cu originalul, in limba in care au fost emise si obligatoriu insotite de o traducere autorizata in limba romana.semnat si stampilat de reprezentantul legal
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1.Informatii generale.Conditii obligatorii: media cifrei anuale de afaceri globale pe ultimii 3 ani minimum de 5.100.000 lei, echivalent 1.187.703, 77 euro. Echivalentul in euro al valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru ziua de 15 septembrie 2011, 1 euro = 4, 2940 lei. Media cifrei de afaceri globale pentru 3 ani (5100000 lei) poate fi formata din combinarea cifrelor de afaceri ale doua societati comerciale prin asociere., Cerinta nr.2Depozite valorice si garantii solicitate.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, in valoare de 600.000 lei, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 3 luni de la data semnarii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr.3Declaratia pe propria raspundere privind personalul de specialitate care varaspunde de indeplinirea contractului.Personalul minim solicitat pentru executarea contractului: - Responsabil tehnic cu executia- Peisagist? inginer horticultor sau arhitect peisagist sau inginer peisagist absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 3 ani de experienta;
- Inginer constructor, specializarea constructii civile, industriale si agricole- Muncitor calificat specializarea electrician- Ingrijitori spatii verzi (min 3 pers), Cerinta nr.4Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 5Experienta similara- Executarea in ultimii 5 ani de lucrari similare a caror valoare sa fie de cel putin 2.590.000, 00 lei, fara TVA., valoarea de 2590000 lei poate fi formata din combinarea a maxim 3 contracte de lucrari similare executate in ultimii cinci ani . Cerinta nr.1Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte., Cerinta nr.2Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management de mediu aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 14001, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer