Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte din municipiul Cluj-Napoca, grup I si II


Detaliu pentru invitatia numarul 355720
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 355720/18.11.2013
Denumire contract: Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte din municipiul Cluj-Napoca, grup I si II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592588, Fax: +40 264431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 7(registratura institutiei), Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: viorica muresan, liana hent
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: viorica muresan, liana hent
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte din municipiul Cluj-Napoca, grup I si II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cresterea eficientei energetice a blocurilor de locuinte din municipiul Cluj-Napoca, grup I si II - 7 loturi, astfel: lot I - bloc C 5 Aleea Padin nr. 30 - 646539, 23 lei fara TVA la care se adauga ''diverse si neprevazute'' 19722, 69 lei fara TVA, reprezentand ca procent 3, 0505%lot II: str. Plopilor nr. 28 Bloc O3 486199, 49 lei fara TVA la care se adauga''diverse si neprevazute'' in suma de 14832, 02 lei fara TVA, reprezentand un procent de 3, 0506%lot III: str. Bucuresti nr. 80 bloc A2, suma de 557894, 14 lei fara TVA la care se adauga ''diverse si neprevazute'' 17019, 02 lei fara TVA, reprezentand un procent de 3, 0505%lot IV: str, Muncitorilor nr. 22 bloc M9 suma de 718649, 04 lei fara TVA la care se adauga ''diverse si neprevazute'' 21923, 68 lei fara TVA, reprezentand ca procent 3, 0507%Lot V: str. Observatorului nr. 142 bloc 7B suma de 450015, 09 lei fara TVA la care se adauga ''diverse si neprevazute'' 13735, 71 lei fara TVA, reprezentand ca procent 3, 0522%lot VI: Bdul N. Titulescu nr. 145 bloc III suma de 383640, 41 lei fara TVA la care se adauga ''diverse si neprevazute'' 11712, 61 lei fara TVA, reprezentand ca procent 3, 0531%LOt VII: str. J.J. Rousseau nr. 5 bloc S2 suma de 475678, 10 lei fara TVA la care se adauga ''diverse si neprevazute'' 14517, 92 lei fara TVA, reprezentand ca procent 3, 0521%
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 832, 079.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie participare: conform sumelor precizate pe loturi.Garantia de part.va fi valabila 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima a ofertei conform art.43^1 al.2 lit.b din OUG 34/2006 modif.si completata.Garantia de part.poate fi constituita in urmatoarele forme: * instrument de garantare (FORMULAR 11) emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prev. in docum.de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro/alta valuta astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR leu/alta valuta pt data de 18.10.2013.instrum.de garantare emis in cond.legii, tb sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul__ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din garantia de part.sumele precizate pe loturi. virament bancar in contul deschis la BN Trez.Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924.depunere in numerar in lei la casieria autorit. contract., str.Motilor, nr.7.In cazul in care se participa in asociere, garantia de participare trebuie sa reflecte acest lucru
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.10% din val.ctractului fara TVA.Se const.astfel: instr.de gar.emis in cond.legii de o soc. bancara /o soc.de asig. (formular18);prin retineri succesive din sit.de lucr.prez.la plata, intr-un cont deschis la trez., cu respect.art.90, alin.(3)din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;2). Cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valabil la data limita de depunere a ofertelor3). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP5). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C. Declaratia se va depune de: ofertant, asociati, subcontactant, tert sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar - EMIL BOC, presedinte comisie de evaluare: OVDIU CIMPEAN membrii comisiei de evaluare: LIANA HENT, IOAN BOGDAN, RAMONA GABOR, CARMEN ROSU, VIORICA MURESAN, CARMEN RUSU, VIRGIL PORUTIU, SIMION TANTA, ADRIAN RAULEA, MARIA LUCIA IOSIP, IOANA MONA BUCUR.Consilieri locali: Anastase Claudia, Borza Ioana, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Horvath Anna, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Morar Dan Ioan, Muresan Adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Popa Irimie, Radu Ratiu, Stoica Doru, Surubaru Gheorghe, Tomos Constantin, Tarcea Dan Stefan, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu.6).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)- 7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa faca dovada ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor -Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul trebuie sa prezinte date reale si valide la data limita de depunere a ofertelor- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constataor emis de ORC.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti 2010, 2011, 2012 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata., Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) sa fie de minim/lot, astfel: lotI - 1.200.000 leilot II - 900.000 leilot III: 1.000.000 leilot IV: 1.400.000 leilot V: 900.000 leilot VI: 700.000 leilot VII: 900.000 leilei sau echiv euro/alta valuta. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual al auro/ alta valuta publicat de catre BNR. Daca se participa la mai multe/toate loturile se va avea in vedere indepl. cifrei de afaceri cu valoarea cea mai mare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari; respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la buna sfarsit, Experienta similara: la nivelul unui(1) contract executat in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor cu valoarea cumulata a lucrarilor executate in valoarea de minim/lot in lei fara TVA: lot I: min. 640.000lotII: min. 480.000lotIII: min. 550.000lot IV: min. 710.000lotV: min. 450.000lot VI: min. 380.000Lot VII: min. 475.000valori exprimate in lei fara TVA; experienta similara trebuie sa priveasca lucrari similare celor prevazute in caietul de sarcini. Daca se participa la mai multe loturi/toate loturile experienta trebuie sa priveasca valoarea solicitata cea mai mare., Inf privind personalul angajat si cadrele de conducere Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul va face dovada ca pentru executia lucrarilor va dispune de o echipa minim formata din minim/lot: a)- 1 RTE pentru domeniul I - constructii civile, industriale, agrozootehnice, b) min. 1 resp. SSM, specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca, c) sef santier - min. 1- studii superioare si experienta proiect similar, d) min. 1 ing. constructii civile - inginer specializarea ''constructii civile'', e) min. 1 ing. specializarea ''instalatii''. Personalul muncitor declarat in oferta va avea competente profesioonale in conformitate cu lista cuprinzand cnsumurile cumana de lucru, Declaratie privind lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului, Informatii privind asocierea- daca este cazul, Informatii privind subcontractantii - daca este cazul, cerinta minima utilaje: Operatorul economic trebuie sa prezinte dovezi din care sa rezulte ca dispune de schela metalica necesara executarii lucrarilor. Certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor pentru executantul lucrarilor, in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer