Achizitie publica - Cresterea serviciilor medicale prin Extinderea Spitalului Valenii de Munte
Detaliu pentru invitatia numarul 322792
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322792/26.03.2012
Denumire contract: Cresterea serviciilor medicale prin Extinderea Spitalului Valenii de Munte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VALENII DE MUNTE(Primaria Valenii de Munte)Cod fiscal: 2842870, Adresa: STR. BEREVOIESTI, NR. 3A, Valenii de Munte, Telefon: 0244.280.816, Fax: 0244.280.631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cresterea serviciilor medicale prin Extinderea Spitalului Valenii de Munte
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari avand ca tema "Cresterea serviciilor medicale prin Extinderea Spitalului Valenii de Munte"
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 065, 336 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 75000 Lei Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. La procedurile online garantia constituita sub instrument de garantare bancara, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici in original, in cuant si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire. Instrument de garantie trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conf cu preved art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modif si complet ult, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 60 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO04TREZ5285006XXX000230 deschis la Trezoreria Valenii de Munte. Codul Fiscal al AC este: 2842870
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 5% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta (va fi completata in mod obligatoriu de tert-ul sustinator), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilorreesalonate si graficul de reesalonare. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (va fi completata in mod obligatoriu de tert-ul sustinator si subcontractant). Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Mircea Nitu ? primar, Gheorghe Vasile ? viceprimar, Toader Elena Adina - secretar, Stroescu Doru - responsabil achizitii publice Persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economicPersoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimi 3 ani (2009, 2010, 2011), insotit de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de oraganele competente., Cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani (2009, 2010, 2011). Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trenuie sa fie de minim 10130672 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani insotita de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor. Se solicita prezentarea ca cerinta minima impusa a cel putin un contract similar derulat in ultimi 5 ani in valoare minima de 5065336 le, fara TVA, insotit de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a unui inginer specializarea constructii civile si industriale, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor civile si a unui responsabil cu calitate; Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantultrebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii. Pentrumembrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare asociat cu o declaratie de disponibilitate. Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de civile., Standarde de asigurare a protectiei mediului. Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari de civile.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 09:35