Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cresterea sigirantei in alimentarea consumatorilor di Colonia Borhanci si Colonia Sopor, mun.Clj Napoca si trecerea la 20kVa distribuitorului aferent, jud.Cluj Vol.1,Vol.2 si Vol.3


Detaliu pentru invitatia numarul 328988
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 328988/08.06.2012
Denumire contract: Cresterea sigirantei in alimentarea consumatorilor diColonia Borhanci si Colonia Sopor, mun.Clj Napoca si trecerea la 20kVa distribuitorului aferent, jud.Cluj Vol.1, Vol.2 si Vol.3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Taberei, nr.20, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400512, telefon: +40 2645369, fax: +40 264205704
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Taberei, nr.20, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400512
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cresterea sigirantei in alimentarea consumatorilor diColonia Borhanci si Colonia Sopor, mun.Clj Napoca si trecerea la 20kVa distribuitorului aferent, jud.Cluj Vol.1, Vol.2 si Vol.3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Montare 2 buc PTAB 20/0.4 kV, 2 buc trafo putere 20/10/0.4 kV 630 kVA, 7 buc. Trafo putere 20/10/0.4 kV 400 kVA
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 721, 939 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
88.400 lei (respectiv 44.200 lei pentru IMM-uri). Garantia de participare se poate constitui prin acte de garantare emise de catre o Societatede asigurare in favoarea autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 de zile de la data limita dedepunere a ofertei.Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in originalCont bancar RO35 RNCB 01060014 5309 0001 deschis la BCR Cluj.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8132.194, daca contestatia este respinsa ca nefondata
Garantie de buna executie
10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie acontractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont ladispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului- Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante;Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?NOTA* : Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadenteconform art. 3, art. 6(2) si art. 6(3) din Ordinul Ministerului Finantelor nr. 752/2006 coroborat cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 2618/2011 Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG 925/2006 actualizata.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 .Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire-Completata in conformitate cu Formularul A1 dinSectiunea FormulareNota: In cadrul SDEE Cluj Napoca persoanele cu functie de decizie sunt: Director Ing. Vasile Farcas, Contabil Sef Ec Luminita Birou.Persoanele care aproba/semneaza document emise in legatura sau pentru procesura de atribuire sunt: ing. Sorin Muresan, ec. Marilena Bobos, ing. Ioan Bodea, ing. Maria Gainar, ing. Danila Rus, ing. Gina Calbajos Manolea, ing. Lucian Haidu Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator- in original sau copie nelegalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pelanga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt documentedificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copienelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentaprofesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Atestat de tip C2A emis de ANRE valabil pe data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul castigator va avea obligatia reinoirii acestui atestat daca atestatul expira in perioada de executie a lucrarilor -In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil inregistrat, Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., Experienta similaraSe va completa Formular B4 si va fi insotit de contract, PV receptie, recomandari (minim una, maxim trei), in copie nelegalizata.Recomanarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derulariicontractului respectiv;
- daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitaticare au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a operatoruluieconomic;
- receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilorObs. Ofertele care nu vor prezenta in cadrul documentatiei de eligibilitate, experienta similara mentionata, vor fii declarate inacceptabile., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul delucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializareaacestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu, ISO14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 07:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer