Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cresterea sigurantei in alimentare si injectie de putere in cartierul Bradet-Zalau


Detaliu pentru invitatia numarul 328241
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 328241/30.05.2012
Denumire contract: Cresterea sigurantei in alimentare si injectie de putere in cartierul Bradet-Zalau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 264205435, fax: +40 264205429, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul FDEE, str. Ilie Macelaru nr. 28A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cresterea sigurantei in alimentare si injectie de putere in cartierul Bradet-Zalau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea isi propune cresterea sigurantei si asigurarea continuitatii in alimentarea cu energie electrica in zona Cartierului Bradet din municipiul Zalau prin extinderea retelei de 20kV si buclarea acesteia
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 206, 665 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
24.000 lei (respectiv 12.000 lei pentru IMM-uri) se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.986, 66 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata
Garantie de buna executie
10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.Prin instrumente de garantare emise in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract; valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garan?ie de buna execu?ie.; 2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?.NOTA* : Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sareiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.14 din OUG 66 din 29 iunie 2011 ? Completata in conformitate cu formularul A3 din sectiunea formulare ? in original.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 si la art.14 din OUG 66/2011, toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Nota: - Membrii Consiliului de Administratie ai SC FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord SA sunt: Ticu Dan Florin, Preda Silvia, Suciu Rodica Mihaela, Tudose Maria-Magdalena;
- Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director General, ing. Emil Merdan, Director Economic ec.Dora Fataceanu, Director Dezvoltare ing. Ladislau Reider, Director Distributie ing.Dan Draghiciu, Cons.juridic Luminita Abrudan, Sef Serv.Achizitii ing.Ada Pintican, Sef Serv.Investitii ing.Mihaela Meza, responsabil achizitie, ing.Liana Bogdan.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010- completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Certificat constatatorPentru persoane juridice romane : - in original sau copie nelegalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Copie dupa Atestat de tip C1A si C2A emis de ANRE, conform art.12 din Ordinul ANRE nr.24/2007. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari si presteaza servicii in instalatiile electrice. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca aceasta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil inregistrat, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente (cu formularele 10;20;30; si 40), Informatii generale. Se solicita ca media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 2413330 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va anexa minim o recomadare emisa de beneficiarii la care se face referire in Formularul C3, Experienta similara.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei, prin prezentarea de minim a unui contract/cumul de contracte finalizate in ultimii 5 ani, in valoare de 1000000 lei.Se vor prezenta contract/contracte, procese verbale de receptie, recomandari(minim una, maxim trei), in copie nelegalizata.Recomanarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a operatorului economic;receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008, sau echivalent, Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu, ISO 14001/2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer