Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cresterea sigurantei in alimentarea consumatorilor cu energie electrica din zona Ulmeni


Detaliu pentru invitatia numarul 338852
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 338852/06.11.2012
Denumire contract: Cresterea sigurantei in alimentarea consumatorilor cu energie electrica din zona Ulmeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, telefon: +40 262205829, fax: +40 262205704, persoana de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, sala de sedinte - corp A, etj.III
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cresterea sigurantei in alimentarea consumatorilor cu energie electrica din zona Ulmeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Instalatii electriceObiect 1- demontare celule existente statia de conexiuni Tohat;
- demontare cabina metalica statia conexiuni Tohat;
- demontare reclosere nr. 5, 6 si 7 si reamplasarea acestora pe derivatiile Ciuta, Asuaju si Tamasesti;
- montare separatoare telecomandate (3 buc);
- montare celule noi pe 2 semibare;
- montare in exterior trafo servicii interne 20/0, 4 kV-63 kVA;
- pozare cablu 20 kV lungime 230 m;
- montare redresor complet automatizat 380/220Vca/24Vcc-100 A;
- montare dulap SCADA echipat cu switch industrial cu 12 porturi etheernet si 2 porturi FO;
- montare dulap PSIca (1 buc);
- montare dulap PSIcc (1 buc).Obiect 2 - Modernizare PTZ11 Satulung- montare descarcatoare cu oxid de zinc 24 kV la intrarea celor 2 LEA 20 kV in PTZ11 Satlung- montare protectii digitale la celulele de linie existente - 2 buc;
- echipare celula de descarcatori;
- montare baterie acumulatori OPZs 24 Vcc-250Ah;
- montare redresor trifazat complet automatizat 3x380/220Vca/24Vcc-63A;
- montare panou PSPca si PSPcc intr-un singur dulap metalic;
- integrarea in SCADA a PTZ 11 Satulung.2. Lucrari pentru protectia mediului si refaceri zona verziIn urma sapaturilor pentru pozarea cablurilor, se va reface terenul la starea initiala pe o suprafata de 230 mp.3. Lucrari de constructiiSe va realiza noua statie de conexiuni din zidarie.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 465, 285.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
22.000 lei (11.000 lei pentru IMM-uri). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; - Acte de garantare emise de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante; - Ordin de plata (in original) vizat de banca, in contul autoritatii contractante. Contul bancar pentru depunerea garantiilor este: RO52 RNCB 0182 0116 5961 0001 deschis la BCR Baia Mare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica. In cazul in care CNSC respinge o contestatie/contestatii, in conformitate cu art. 278^1 lit.b din OUG 34/2006, respectivului ofertant ii va fi retinuta din garantia de participare, suma precizata la lit. d din scrisoarea de garantie bancara - formular 11, sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual se va urmari si prelungirea perioadei initiale, de valabilitate a garantiei de buna executie. Moduri de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie (formularul 18) - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului. - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie. Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181: completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj): eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale: eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente conform art. 3, art. 6(2) si art. 6(3) din Ordinul Ministerului Finantelor nr. 752/2006 coroborat cu Ordinul Ministerului Finantelor nr. 2618/2011. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG 925/2006 actualizata.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP si completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Nota: In cadrul FDEE EDTN Cluj persoanele cu functie de decizie sunt: Director General Ing. Emil Merdan, Director Economic Ec Dora Fataceanu.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procesura de atribuire sunt: Director General Ing. Emil Merdan, Director Economic Ec Dora Fataceanu, Director Dezvoltare Ing. Ladislau Reider, Sef Birou Disciplina Contractuala Ec. Maria Mandrean, Sef Serviciu Achizitii Ing. Ada Pintican, Sef Serviciu Investitii Ing. Mihaela Meza.In cadrul SDEE Baia Mare persoanele cu functie de decizie sunt: Director ing. Nechita Florin si Contabil Sef ec. Bondici Valeria.Persoanele de la SDEE Baia Mare care aproba/semneaza documente legate de procesul de atribuire sunt: ing. Pop Ionel, jr. Andreica Viorica, ing. Porfire Vasile, ing. Pop Mihai. Certificat constatator: Pentru persoane juridice romane : - in original sau copie nelegalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Atestat de tip C2A sau C2B emis de ANRE valabil la data depunerii ofertei. Ofertantul declarat castigator va avea obligatia reinoirii atestatului daca expira in perioada de executie a lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Ultimul bilant contabil anual inregistrat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara. Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei. Formularul B4 va fi insotit de minim un contract, PV de receptie si recomandari. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; - daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; - cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a operatorului economic - receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor. Obs. Ofertele care nu vor prezenta in cadrul documentatiei de eligibilitate, experienta similara mentionata, vor fi declarate inacceptabile., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la situatia personala a candidatului ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele cu privire la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala. Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management al mediului, ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online de pe SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer