Achizitie publica - Cresterea sigurantei in alimentarea consumatorilor din Colonia Borhanci si Colonia Sopor, Mun. Cluj Napoca si trecerea la 20 kV a distribuitorului aferent, jud. Cluj Vol. 1, Vol. 2 si Vol. 3
Detaliu pentru invitatia numarul 322363
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322363/21.03.2012
Denumire contract: Cresterea sigurantei in alimentarea consumatorilor din Colonia Borhanci si Colonia Sopor, Mun. Cluj Napoca si trecerea la 20 kV a distribuitorului aferent, jud. Cluj Vol. 1, Vol. 2 si Vol. 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Taberei, nr.20, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400512, telefon: +40 264205369, fax: +40 264205704
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Taberei, nr.20, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cresterea sigurantei in alimentarea consumatorilor din Colonia Borhanci si Colonia Sopor, Mun. Cluj Napoca si trecerea la 20 kV a distribuitorului aferent, jud. Cluj Vol. 1, Vol. 2 si Vol. 3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Montare 2 buc PTAB 20/0.4 kV, 2 buc trafo putere 20/10/0.4 kV 630 kVA, 7 buc. Trafo putere 20/10/0.4 kV 400 kVA
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 721, 939 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
88.400 lei (respectiv 44.200 lei pentru IMM-uri). Garantia de participare se poate constitui prin acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in originalCont bancar RO35 RNCB 01060014 5309 0001 deschis la BCR Cluj.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.
Garantie de buna executie
- durata garantiei de buna executie este de cel punin 24 de luni Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului- Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante;Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in originalCertificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)- Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale -Eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Certificatele fiscale trebuie sa fie in termen de valabilitate si sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/ candidaturile. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 -Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Nota: In cadrul SDEE Cluj Napoca persoanele cu functie de decizie sunt: Director Ing. Vasile Farcas, Contabil Sef Ec Luminita Birou Certificat constatatorPentru persoane juridice romane : - in original sau copie nelegalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Atestat de tip C2A emis de ANRE valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei-In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similaraSe va completa Formular B4 si va fi insotit de contract, PV receptie, recomandari (minim una, maxim trei), in copie nelegalizata.Recomanarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a operatorului economic;
- receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilorObs. Ofertele care nu vor prezenta in cadrul documentatiei de eligibilitate, experienta similara mentionata, vor fii declarate inacceptabile., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu, ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 07:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 14:23