Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cresterea sigurantei in alimentarea cu energie electrica a localitatii Grosi


Detaliu pentru invitatia numarul 347441
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 347441/28.05.2013
Denumire contract: Cresterea sigurantei in alimentarea cu energie electrica a localitatii Grosi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, telefon: +40 262205829, fax: +40 262205704, persoana de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64, Baia Mare - sala de sedinte, corp A, etj. 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cresterea sigurantei in alimentarea cu energie electrica a localitatii Grosi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Lucrari pe medie tensiuneSe va realiza un punct de alimentare PA Grosi in centrul de consum al zonei aflate in dezvoltare2. Realizare PA proiectatPA nou proiectat va fi format din : - 3 celule LEA 20 kV (echipate cu intrerupatoare in vid si protectii numerice), - 2 celule trafo 20 kV, - 2 boxe trafo (1 boxa trafo 630 kVA echipata momentan cu trafo 63 kVA reamplasat de la PTA 1 Grosi si 1 boxa cu loc pentru trafo 630 kVA).3. Lucrari pe joasa tensiuneSe demonteaza PTA 1 Grosi, se va moderniza LEA 0, 4 kV existenta in zona aflata in dezvoltare si se va monta langa PA proiecta un BMPIIP.Valoarea estimata a achizitiei este de 1.348.812, 86 lei, compunandu-se din valoarea estimata a lucrarii de baza si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 8.000, 00 lei, reprezentand un procent de 0, 59%. Cheltuielile diverse si neprevazute au fost definite de catre proiectant in devizul general aprobat.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 340, 812.86 - 1, 348, 812.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
20.000 lei (10.000 lei pentru IMM-uri). Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita prin scrisoare de garantie bancara, ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora din urma (ordin de plata sau fila cec) de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Contul bancar pentru depunerea garantiilor este: RO52 RNCB 0182 0116 5961 0001 deschis la BCR Baia Mare. Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica. In cazul in care CNSC respinge o contestatie/contestatii, in conformitate cu art. 278^1 lit.b din OUG 34/2006, respectivului ofertant ii va fi retinuta din garantia de participare, suma de 5120, 81 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual se va urmari si prelungirea perioadei initiale, de valabilitate a garantiei de buna executie. Moduri de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie (formularul 18)- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului.- orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie. Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181: completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj): eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale: eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".NOTA*: Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG 925/2006 actualizata.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP si completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Nota: In cadrul FDEE EDTN Cluj persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director General ing. Ilie Simion Tura, Director Economic ec. Olivia Viorica Stanca, Director Dezvoltare ing. Cristian Muresan, Director Distributie ing. Vasile Filip, Sef Serv. Juridic cons. jr. Mihaela Torje, Sef Serviciu Investitii ing. Ada Pintican, Sef Birou Disciplina Contractuala ec. Maria Mandrean, Sef Serviciu Achizitii ing. Mihaiela Oltean.Persoanele de la SDEE Baia Mare care aproba/semneaza documente legate de procesul de atribuire sunt: Director SDEE Baia Mare ing. Doru Lese, Contabil Sef ec. Ioan Pop, Ing. Sef ing. Mircea Guran, Sef Serv. CULI ing. Porfire Vasile. Pentru persoane juridice romane : - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, in conformitate cu prevederile Legii energiei electrice nr. 13/2007, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pr primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original-copie legalizataAtestat de tip C2A sau C2B emis de ANRE valabil la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul declarat castigator va avea obligatia reinoirii atestatului daca expira in perioada de executie a lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil anual la 31.12.2012, depus si inregistrat/insotit de dovada depunerii la organele competente (cu formularele 10, 20, 30 si 40)., Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectivului contractului pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conform art. 185 lit. c din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie sa fie de cel putin 2.600.000, 00 lei (1.300.000, 00 lei pentru IMM-uri). Pentru echivalenta leu/Euro, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/Euro comunicat de BNR., Declaratii bancare privind bonitatea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Cerintele cu privire la situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita factura, conform graficului de executie si plati, anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara privind finalizarea a cel putin unui contract sau cumul de mai multe contracte, duse la bun sfarsit, avand ca obiect lucrari de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura, cu o valoare de minim 1.340.812, 86 lei, (50% pentru IMM-uri)., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management al mediului, ISO 14001/2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer