Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cresterea sigurantei si continuitatii in alimentarea consumatorilor din municipiul Marghita


Detaliu pentru invitatia numarul 340801
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 340801/11.12.2012
Denumire contract: Cresterea sigurantei si continuitatii in alimentarea consumatorilor din municipiul Marghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Grivitei, nr.32, Oradea, Romania, cod postal: 410520, telefon: +40 259405702, fax: +40 259405704, persoana de contact: Secretariat SDEE Oradea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SDEE Oradea - Sala de sedinte, str. Grivitei, nr.32, Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cresterea sigurantei si continuitatii in alimentarea consumatorilor din municipiul Marghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de pozare LES MTInlocuiri posturi de transformare metalice (PTM) si post de transformare aerian ( PTA)Inlocuiri conductoare in LEA MTLucrari in Statia 110/20 KV MARGHITAProcurare si montare conexiune 20 kVValoarea estimata fara suplimentari 4.046.537 lei
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 067, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
16.000 lei (respectiv 8.000 lei pentru IMM-uri)- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formularului 11 din sectiunea - Formulare)- Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante;
- Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante; cont bancar RO69 RNCB 0032 0220 5210 0001 deschis la BCR Oradea. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7.826, 54 lei.
Garantie de buna executie
10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executie; valabilitatea scrisorii de garantie bancara va acoperi intreaga perioada de garantie de buna executie;Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita in conformitate cu formularul 18 . prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului. - Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;
- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre Directia Finantelor Publice (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale catre Primaria Locala ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, al. 1, lit. b din HG 925/2006 actualizata.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Tertii sustinatori/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Nota: In cadrul FDEE EDTN Cluj persoanele cu functie de decizie sunt: Director General Ing. Ilie Tura, Director Economic Ec Dora Fataceanu.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procesura de atribuire sunt: Director General Ing. Ilie Tura, Director Economic Ec Dora Fataceanu, Director Dezvoltare Ing. Ladislau Reider, Sef Birou Disciplina Contractuala Ec. Maria Mandrean, Sef Serviciu Achizitii Ing. Ada Pintican, Sef Serviciu Investitii Ing. Mihaela Meza.In cadrul SDEE Oradea persoanele cu functie de decizie sunt: Director Dr. Ing. Ionel Boja, Contabil Sef Ec Rodica Marnea.Persoanele care aproba/semneaza document emise in legatura sau pentru procesura de atribuire sunt: Director Dr. Ing. Ionel Boja, Contabil Sef Ec Rodica Marnea, Inginer Sef ing. Mircea Popa, Sef Serviciu CULI ing. Florian Garba, Comp. SMCM ing. Sorin Jurjut, Serviciul CULI ing. Emil ZahaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010- completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Certificat constatatorPentru persoane juridice romane : - in original sau copie nelegalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie nelegalizata).Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizataCopie dupa Atestat de tip E2 - pentru executantul lucrarilor din statii si C2A pentru executantul lucrarilor de linii si posturi cu tensiunea pana la 20 kV, emis de ANRE, conform art.12 din Ordinul ANRE nr.24/2007. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice roamane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari si presteaza servicii in instalatiile electrice. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca aceasta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil anual inregistrat, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente. Bilantul va cuprinde formularele 10, 20, 30 si 40, Informatii generale- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani- Date de identificare si inregistrare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Formularul C3 din Sectiunea Formulare.Se va anexa minim o recomadare emisa de beneficiarii la care se face referire in Formularul C3., Experienta similara Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei. Se va completa Formular B4 si va fi insotit de copii ale informatiilor relevante din contractul adus in vederea demonstrarii experientei similare, recomandari (minim una, maxim trei), in copie nelegalizata. Recomanarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a operatorului economic;
- receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor Obs. Ofertele care nu vor prezenta in cadrul documentatiei de eligibilitate, experienta similara mentionata, vor fii declarate inacceptabile, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu, ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer