Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune urbana a Municipiului Rm. Sarat


Detaliu pentru invitatia numarul 348377
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU SARAT
Numar invitatie: 348377/11.06.2013
Denumire contract: Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune urbana a Municipiului Rm. Sarat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU SARATCod fiscal: 2406871, Adresa: Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau, Ramnicu Sarat, Telefon: 0238561946, Fax: 0238561947
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ramnicu Sarat, strada Nicolae Balcescu nr.1, judetul Buzau, Ramnicu Sarat, Romania, cod postal: 125300, telefon: +40 238561946, fax: +40 238561947, persoana de contact: ALIN STAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primaria Ramnicu Sarat, Municipiul Ramnicu Sarat, Strada Nicolae Balcescu Nr.1, judetul Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune urbana a Municipiului Rm. Sarat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii aferente investitiei de baza si achizitionarea de echipamente aferente investitiei de baza si dotari specifice. Line de buget 4.1, 4.2, 5.1, 6.1 in cadrul proiectului nr.SE/1/1.1/CU/1/5/2, intitulat ?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune urbana a Municipiului Rm. Sarat? conform Proiectului Tehnic si al Caietului de Sarcini atasat. Valoarea estimata ce contine diverse si neprevazute este de 728.350, 00 lei, fara tva. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute fara tva este de 31.750, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 728, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 13.932, 00 Lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile. Conform art.2781 din OUG 34/2006 in cazul in care ofertantului caruia CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.476, 60 lei. Garantia de participare se va depune in original si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari (conform fisierului ?Formulare?) sau prin virament bancar in contul: RO35TREZ1675006XXX001005 al Autoritatii contractante, deschis la TREZORERIA Ramnicu Sarat conform art.86 alin.1 din H.G 925/2006 actualizata. Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, aceasta va beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare numai daca asocierea este formata in exclusivitate din IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractata (fara TVA). Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari (conform fisierului ?Formulare?) conform art.90 alin (1)-(3) din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de IMM, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM (conform fisierului ?Formulare?). In cazul in care ofertantul este o asociere, aceasta va beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare numai daca asocierea este formata in exclusivitate din IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Daca este cazul aceasta declaratie va fi prezentata si de catre tertul sustinator.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Document de confirmare: Completarea declaratiei privind eligibilitatea (din fisierul ?Formulare?).2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Pentru tertul sustinator se solicita neincadrarea in pct a, c^1, d din Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Conditie de calificare: Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documente de confirmare: Completarea declaratiei (din fisierul ?Formulare?).Prezentare Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale;Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.3. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Documente de calificare: Completare formular aferent (din fisierul ?Formulare?)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 (1) din OUG 34/2006 (conform fisierului ?Formulare?); Daca este cazul, aceasta declaratie va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator;Documente de confirnare: Completare formular aferent (din fisierul ?Formulare?)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii Mun. Ramnicu Sarat: Holban Viorel - Primar, Cirjan Sorin - Viceprimar, Consilieri locali: Beldie Nina, Dicianu Doru Nelu, Florian Nicolae, Grama Mariana, Grigoras Nelu, Horjea Viorel, Ionescu Stefan, Iuga Costica, Lastun Marian Madalin, Manzala Alexandru, Neata Marian, Popescu Stanciu, Puscasu Cornelia, Stolojanu Mihai, Toader Gica, Trufasu Voicu Gheorghe, Vasile Felicia.5. Certificat privind calitatea de participant la proceduraDocumente de calificare: Completare formular aferent (din fisierul ?Formulare?) Documente de confirmare: Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa in indeplinirea contractului solicitat: Prezentare atestat ANRE pentru a executa lucrari in instalatiile SDEE Buzau.Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N.din Certificatul Constatator emis de ORNC.Pentru persoane juridice straine: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec. europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea ceriticatului de Rezidenta Fiscala(evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 1.393.200, 00 lei.Se vor prezenta bilanturi contabile la 31.12.2010; 31.12.2011; 31.12.2012 cu confirmarea de depunere la ANAF/ORC competent.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat LEI vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Cerinta: Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 1 luna de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 174.150, 00 lei.Modalitate de indeplinire- Disponibilitatea din partea ofertantului de sustinere a lucrarii. Operatorul economic va face dovada ca la momentul semnarii contractului are acces, are surse reale disponibile, negrevate de datorii pentru a asigura cash flow de executie a lucrarilor pe perioada executarii contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, idiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta un contract similar.Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara, ofertantul va prezenta certificari de buna executie/documente(certificate constatatoare/ recomandari/procese verbale de receptie) prin care sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pentru cele mai importante lucrari., Cerinta: In conformitate cu prevederile art. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (lista acestora) potrivit modelului din (fisierul Formulare). Se va face dovada disponibilitatii acestora. Se vor prezenta acte de proprietate sau contracte/precontracte de inchiriere, etc. Se admite prezentarea unui angajament in acest sens., Cerinte: In conformitate cu prevederile art. 188 alin (2) litera d) ? informatiiprivind personalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
10
Descriere: Componenta tehnica
Timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea, si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce
5
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer