Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CS 5 - Asistenta tehnica pentru SEAU Fagaras


Detaliu pentru invitatia numarul 342059
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APA - CANAL S.A. SIBIU
Numar invitatie: 342059/25.01.2013
Denumire contract: CS 5 - Asistenta tehnica pentru SEAU Fagaras
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA - CANAL S.A. SIBIUCod fiscal: RO 2684940, Adresa: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Sibiu, Telefon: +40 269222916, Fax: +40 269223468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550096, telefon: +40 269222916, fax: +40 269223468, persoana de contact: Mihai Banciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550096,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CS 5 - Asistenta tehnica pentru SEAU Fagaras
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in: ? Realizarea SF-ului pentru investitia Statia de tratare ape uzate Fagaras cu o capacitate de 48000 PE ce va deservi Municipiul Fagaras si comunele adiacente asa cum sunt considerate in cadrul Master Planului.? Pregatirea Analizei economice si financiare inclusiv a studiului de suportabilitate? Realizarea documentatiilor pentru obtinerea avizelor si acordurilor in baza SF, inclusiv dar nelimitandu-se la Documentatie Natura 2000, Documentatie pentru evaluarea impactului asupra mediului, Documentatie pentru Aviz de gospodarirea apelor, etc? Realizarea documentatiei aferente cererii de co-finantare prin programul POS Mediu Axa 1? Sprijin pentru Beneficiar in timpul evaluarii proiectului de catre EC/IFI? Realizarea Documentatiilor de atribuire in conformitate cu legislatia nationala pentru contractele: o Proiectare si executie statie de epurare Fagaras ? FIDIC Galbeno Audit proiecto Asistenta tehnica pentru Managementul si Supervizarea lucrarilor? Suport in procedurile de atribuire ale celor trei contracte mentionate
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 441, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7.000 lei.Perioada de valabilit: 120 de zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea oferteiGarantia de participare se constituie prin virament bancar(in contul S.C. Apa ? Canal S.A. Sibiu nr. RO76RNCB0227017921860001 deschislaBCR Sibiu sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori deasigurari(de preferat din Romania)care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (model orientativ cf.Formular 2) cel mai tarziu la data si ora deschideriiofertelorIn oricare forma va fi emisa, garantia de particip. va fi irevocabila si va preciza daca este conditionata sau neconditionata la prima cerere a ACGarantia de participare emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere autorizatain limba romana.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul ron-euro publicat de BNR la data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contract fara TVA si va fi constituita in lei.Se constituie prin una din urmatoarele modalitati, in per de valabil a ofertei: ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca (de preferat cu sucursla in Romania) sau Polita de asig. emisa de o societate de asigurari (de preferat cu sucursala in Romania).?Prin retineri conform prevederilor art. 90 (3) din HG 925/2006 si ale H.G. nr. 1045/2011.Docum.de garantare de buna executie va fi depus in original (insotit de traducere legalizata notarial, dupa caz).Garantia de buna executie va face referire expresa la contractulincheiat cu AC, va contine numele in clar al AC si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii .In cazul unei asocieri, documentul va fi emis integral in numele si pentru Liderul asocierii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic ofertant trebuie sa completeze :1. Formularul nr. 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura2. Formularul nr. 7 Certificat de participare cu oferta independenta3. Formularul nr. 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitareaconflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz).4. Formularul nr. 9Informatii generale despre ofertant5. Formularul nr. 10 Declaratie privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/20066. Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), din care sa rezulte ca operatorul economic nu are condamnari.7. Formularul nr. 11 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/20068. Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent valabil la data limita de depunere a ofertelor.9. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data limita de depunere a ofertelor.10. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat pentru sediul social al ofertantului valabil la data limita de depunere a ofertelor.11. Formularul nr. 12 Date despre asociere12. Formularul nr. 13 Acord de asociereNota 1: cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului sunt: a. Director general-Ing Mircea Niculescub. Director tehnic -Ing. Vasile Maierc. Director UIP -Ec. Mihai banciud. Responsabil achizitii - Jr. Alina Cisma?persoane care aproba bugetul sunt: 1. Judetul Brasov, prin Consiliul Judetean Brasov, cu sediul in Brasov, str. Eroilor nr.5, judetul Brasov, reprezentat de d-nul Aristotel Cancescu in calitate de presedinte al Consiliului Judetean Brasov2. Judetul Sibiu, prin Consiliul Judetean Sibiu, cu sediul in Sibiu, str. G-ral Magheru, nr.14, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Ovidiu Farca? in calitate de consilier superior in cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judetean Sibiu3. Municipiul Fagaras, prin Consiliul Local al Municipiului Fagaras; cu sediul in Fagaras, str. Republicii nr.3, judetul Brasov, reprezentat de d-nul Constantin Sorin Manducin calitate de primar4. Municipiul Sibiu, prin Consiliul Local al Municipiului Sibiu, cu sediul in Sibiu, str.S.Brukenthal nr.2, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Klaus Werner Iohannis in calitate de primar5. Orasul Avrig , prin Consiliul Local al Orasului Avrig, cu sediul in Avrig, str. Gh. Lazar nr.10, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Klingeis Arnold-Gunter in calitate de primar, 6. Orasul Cisnadie, prin Consiliul Local al orasului Cisnadie, cu sediul in Cisnadie, str. P-ta Revolutiei nr.1, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Gheorghe Huja, in calitate de primar7. Orasul Ocna-Sibiului, prin Consiliul Local al orasului Ocna Sibiului, cu sediul in Ocna Sibiului, str. P-ta Traian, nr.6, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Baltes Ioan (, in calitate de primar8. Orasul Miercurea Sibiului, prin Consiliul Local al orasului Miercurea Sibiului, cu sediul in Miercurea Sibiului, str. Ilie Macelaru, nr.210, judetul Sibiu reprezentat de d-nul Ioan Troancain calitate de primar, 9. Orasul Talmaciu, prin Consiliul Local al orasului Talmaciu, cu sediul in Talmaciu, str. Nicolae Balcescu, nr.24, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Constantin Barbuin calitate de primar, ;10. Comuna Apoldu de Jos, prin Consiliul Local al comunei Apoldu de Jos, cu sediul in Apoldu de Jos, str.Principala, nr.72, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Nicoara Ioan in calitate de primar11. Comuna Cristian, prin Consiliul Local al comunei Cristian, cu sediul in Cristian, str. I, nr. 1, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Ioan , in calitate de primar12. Comuna Loamnes, prin Consi1iul Local al comunei Loamnes, cu sediul in Loamnes, str, Principala, nr. 203, judetul Sibiu, reprezentat de d-na Greavu Maria (in calitate de primar13. Comuna Ludos, prin Consiliul Local al comunei Ludos, cu sediul in Ludos, str.PrincipaIa, m.73, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Berghezan Ilie14. Comuna Pauca, prin Consiliul Local al comunei Pauca, cu sediul in Pauca, str.Principala nr.96, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Dancu Nicolaein calitate de primar, 15. Comuna Poiana Sibiului, prin Consiliul Local al comunei Poiana Sibiului, cu sediul in Poiana Sibiului, str.Vadu, nr. 412, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Dancila Ilie, in calitate de primar, 16. Comuna Rasinari, prin Consiliul Local al comunei Rasinari, cu sediul in Rasinari, str .O.Goga, nr. 1520, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Bogdan Bucur in calitate de primar17. Comuna Rosia, prin Consiliul Local al comunei Rosia, cu sediul in Rosia, str.Principala, nr.22, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Aldea VaIentinin calitate de primar, 18. Comuna Sadu, prin Consiliul Local al comunei Sadu, cu sediul in Sadu, str.Inocentiu Micu Klein, nr.274, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Ivan Valentin-Dumitru-Ioan in calitate de primar19. Comuna Slimnic, prin Consiliul Local.al comunei Slimnic, cu sediul in Slimnic, str.Principala, nr. 6, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Surean Ioan in calitate de primar, 20. Comuna Selimbar, prin Consiliul Local al comunei Selimbar, cu sediul in Selimbar, str. Mihai Viteazul nr. 164, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Maricuta Ioan Daniel in calitate de primar21. Comuna Sura Mare, prin Consiliul Local al comunei Sura Mare, cu sediul in Sura Mare, str. Principala, nr.252, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Avram Nicolae in calitate de primar, 22. Comuna Sura Mica, prin Consiliul Local al comunei Sura Mica, cu sediul in Sura Mica, str. Principala, nr. l03, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Joarza Cornel, in calitate de primar, 23. Comuna Vurpar, prin Consiliul Local al comunei Vurpar, cu sediul in Vurpar, str. Principala, nr. 455, judetul Sibiu, reprezentat de d-nul Lienerth Mihailin calitate de primar, 24.Comuna Gura Riului prin Consiliul Local al Comunei Gura Raului, cu sediul in Gura Raului str.Principala nr.566, Jude?ul Sibiu, reprezentata de d-nulCalin Gheorghe in calitate de primar25. Comuna Poplaca prin Consiliul Local al Comunei Poplaca, cu sediul in Poplaca str.Principala nr.572, Jude?ul Sibiu, reprezentata de d-nul Surdu Cornelin calitate de Primar, 26. Comuna Racovi?a prin Consiliul Local al Comunei Racovi?a, cu sediul in Racovi?a str.Principala nr.461, Jude?ul Sibiu, reprezentata de d-nul Olariu Simion, in calitate de primarPrecizari: 1.Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.5.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.2. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.3. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: a. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.b. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: mai mare sau cel putin egala cu 700.000 leiBilanturile contabile pentru ultimii trei ani ( 2010, 2011, 2012) sau Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz.Pentru persoanele juridice straine, documentele financiar contabile sunt acceptate cu conditia sa fie in conf cu preved legale ale tarii din care ofertantul provine, sa fie prezentate in copie autentificata dupa original si insotite de traducerea autorizatain limba romana.Note: Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceriIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensConversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BCE, dupa cum urmeaza: - 2010:1 euro = 4, 2122 lei- 2011:1 euro = 4, 2391 lei- 2012:1 euro = 4, 4560 leiPentru conversia valorilor pentru anul in curs se va folosi cursul mediu din luna anterioara publicarii anuntului in SEAP.http: //sdw.ecb.europa.euOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara dovedita prin: servicii de proiectare pentru o statie de epurare cu o capacitate de 20000 PE duse la bun sfarsit in ultimii trei ani (cf art.13 alin.1 din Ord ANRMAP 509/2011).Ofertantul va prezenta urmatoarele: Formularul nr. 14 Declaratie privind lista principalelor servicii duse la bun sfarsit in ultimii 3 aniFormularul nr. 15 Experienta similaraCertificate/documente contrasemnate debeneficiar din care sa rezulte cel putin: obiectul, valoarea, rolul indeplinit in cadrul contractului, modul de indeplinire a serviciilor., Note: 1.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.3.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copie dupa Certificate/documente contrasemnate debeneficiar din care sa rezulte cel putin: obiectul, valoarea, rolul indeplinit in cadrul contractului, modul de indeplinire a serviciilor cu indicarea partii indeplinite de ofertant in respectivul contract;4.Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce la excluderea operatorului economic., 2.Personalul ofertantului implicat in contract: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii acontractului (personalul de specialitate si expertii care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului);1. In cazul unei asocieri, Formularul nr. 16Personalul principal (cheie) angajat in contract va fi completat doar de catre liderul asocierii (indiferent de care dintre membrii asocierii este propus)2. O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa ofertantului., 2.1 Manager de Proiect
Experienta profesionala generala de minim 3 ani.
Experienta profesionala specifica in realizarea studiilor de fezabilitate in infrastructura de apa si apa uzata si experienta ca manager de proiect in minim 1 contract de consultanta sau asistenta tehnica sau proiectare.
Studii superioare tehniceDocumente solicitate:
Formularul nr. 18 ? Experienta profesionala a personalului (CV).
Diploma de studii si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV), ,2.2 Inginer de procesExperienta profesionala generala de minim 3 ani
Experienta profesionala specifica in cel putin un contract de proiectare tehnologica si dimensionare de proces pentru o statie de epurare.
Studii superioare tehnice.
Documente solicitate:
Formularul nr. 18 ? Experienta profesionala a personalului (CV).
Diploma de studii si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV);, 2.3 Inginer mecanic
Experienta profesionala generala de minim 3 ani
Experienta profesionala specifica in cel putin un contract de proiectare pentru o statie de epurare.
Studii superioare tehniceDocumente solicitate:
Formularul nr. 18? Experienta profesionala a personalului (CV).
Diploma de studii si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV);, 2.4 Inginer automatizare SCADA
Experienta profesionala generala de minim 3 ani
Experienta profesionala specifica in cel putin un contract care sa contina lucrari pentru automatizare si control (SCADA) pentru o Statie de epurare.
Studii superioare tehniceDocumente solicitate:
Formularul nr. 18 ? Experienta profesionala a personalului (CV).
Diploma de studii si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV);, 2.5 Inginer electric
Experienta profesionala generala de minim 3 ani
Experienta profesionala specifica in cel putin un contract de proiectare instalatii electrice;
Studii superioare tehniceDocumente solicitate:
Formularul nr. 19 ? Experienta profesionala a personalului (CV).
Diploma de studii si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV);, 2.6 Expert financiar
Experienta profesionala generala de minim 3 ani
Experienta profesionala specifica in elaborare analiza cost - beneficiu si studiu de suportabilitate in cadrul a cel putin un proiect in infrastructura de apa si apa uzata.
Studii superioare in domeniul economic si financiar
Documente solicitate:
Formularul nr. 18 ? Experienta profesionala a personalului (CV).
Diploma de studii si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV);, 2.7 Expert achizitiiExperienta profesionala generala de minim 3 aniExperienta profesionala specifica participarea directa in calitate de expert achizitii in cel putin 1 contract de asistenta tehnica privind intocmirea de documentatii de atribuire pentru proiecte si aplicarea procedurilor de achizitii publice conform OUG nr.34/2006.Studii superioareDocumente solicitate: Formularul nr. 18 ? Experienta profesionala a personalului (CV).Diploma de studii si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV);, 3.Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontractezeFormularul nr. 19 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractoriDocumente solicitateFormularul nr. 19 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractoriSe vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestoraOperatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita pentru intregul personal implicat in contract recomandari din partea Beneficiarilor sau a angajatorilor sau alte documente relevante care sa ateste experienta profesionala generala si specifica solicitata Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data limita pentru depunerea ofertelor, indomeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti ofertantii implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalentul acestuia.Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data limita a depunerii ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii.Nota: ? Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.? In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.? Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2013 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer