Achizitie publica - Cumparare de echipament sportiv pentru componentii lotului de rugby Bucharest Wolves.
Detaliu pentru invitatia numarul 321123
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321123/02.03.2012
Denumire contract: Cumparare de echipament sportiv pentru componentii lotului de rugby Bucharest Wolves.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE RUGBYCod fiscal: 4204062, Adresa: BULEVARDUL MARASTI NUMARUL 26 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0311000500, Fax: +40 0311000400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL MARASTI NUMARUL 18-20 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011468, telefon: +40 0311000500, fax: +40 0311000400, persoana de contact: FLORIN MATEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BULEVARDUL MARASTI NUMARUL 18-20 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011468, telefon: +40 0311000500, fax: +40 0311000400, persoana de contact: FLORIN MATEI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cumparare de echipament sportiv pentru componentii lotului de rugby Bucharest Wolves.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumpararea de echipament sportiv (articole de imbracaminte sport, genti sport si alte articole sportive), conform descrierilor si caracteristicilor tehnice din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 18412100-1 - Treninguri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 118, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1189 lei fara TVA. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, care se va raporta la termenul limita de depunere a ofertelor.Se realizeaza prin scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, sau un alt instrument de garantare eliberat de o societate de asigurari, autorizata in conditiile legii.
Garantie de buna executie
In cuantumde 10% din valoarea contractului de furnizare de produse, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie sau un alt instrument de garantare eliberat de o societate de asigurari, autorizata in conditiile legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie de eligibilitate: Se prezinta Declaratia de eligibilitate, completata in conformitate cu Formularul 2-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006: Se prezinta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34 / 2006. (Formular nr. 3).-Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratia pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura: Se prezinta Declaratia pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 4 )-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se prezinta documentul ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, intocmit in conformitate cu prevederile OrdinuluiANRMAP nr. 314/12 octombrie 2010. (Formular nr.5).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69¹ din OUG 34/2006.: Se prezinta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69¹ (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Florin Matei, Florica Ionescu, Daniel Mitrea. -Certificat de inregistrare: Se prezinta Certificat de inregistrare, in copie.-Certificat constatator: -Pentru persoane juridice din Romania: Se prezinta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (in original sau copie conforma cu originalul), din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Pentru persoane juridice straine: Se prezinta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.-Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria IMM (daca este cazul)Pot participa ca ofertanti firme sau asociatii de firme cuprinse in categoria IMM-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii), conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art. 16 pct. 2 din Legea 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte: o declaratie pe propria raspundere conform art. 7 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 6); In cazul unei asociatii de firme din aceasta categorie, asociatia poate beneficia de facilitatile legale, numai daca grupul de asociati, in mod cumulativ, se incadreaza in limitele stabilite de legislatia in vigoare pentru IMM-uri.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Bilantul contabil, Cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii doi ani (2010, 2011)Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii doi ani trebuie sa fie cel putin egala cu 220.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraOfertantul va face dovada livrarii de produse similare in ultimii 3 ani, cu o valoare de minim 110.000 lei, fara TVA., Prezentare de mostre.Se vor prezenta mostre de: Tricou de joc, Sort de joc, Jambieri de joc , Trening antrenament , Trening prezentare , Jacheta prezentare, Vesta antrenament , Caciula, Jacheta antrenament, Bermuda prezentare, Tricou polo prezentare, T-shirt prezentare, Rucsac , Geanta , Tricou antrenament, Demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute in fisa de date aachizitiei, conform art. 176 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (daca este cazul), respectiv declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal prin care sa confirme ca indeplineste cerintele de calificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. P=Pmin/Pofertatx60 unde P=pret obtinut
termen de livrare
40
Descriere: TL=TLmin/TLofertatx40. Durata de livrare maxima acceptata este de 5 zile. Durata de livrare minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 2 zile. Factorul de evaluare "termen de livrare" va fi exprimat in zile.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 11:35