Achizitie publica - CUMPARARE MOTORINA EURO 5 PENTRU CENTRALA TERMICA
Detaliu pentru invitatia numarul 338081
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338081/24.10.2012
Denumire contract: CUMPARARE MOTORINA EURO 5 PENTRU CENTRALA TERMICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLAR "RADU PETRESCU" PRUNDU BIRGAULUICod fiscal: 4427110, Adresa: PRUNDU BIRGAULUI, STR. PRINCIPALA, NR.513, Prundu Bargaului, Telefon: 0263/265329, Fax: 0263/265329
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRUNDU BIRGAULUI, STR. PRINCIPALA, NR.513, Prundu Bargaului, Romania, cod postal: 427230, telefon: +040 0263/265329, fax: +040 0263/265329, persoana de contact: CONSTANTA NEUC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRUNDU BIRGAULUI, STR. PRINCIPALA, NR.513, Prundu Bargaului, Romania, cod postal: 427230, telefon: +040 0263/265329, fax: +040 0263/265329, persoana de contact: CONSTANTA NEUC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CUMPARARE MOTORINA EURO 5 PENTRU CENTRALA TERMICA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CUMPARARE MOTORINA EURO 5 PENTRU CENTRALA TERMICA
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare este 1% din valoarea estimata , respectiv 1.130 lei, valabilitate cel putin 90 zile de la data limita stabilita pentrudepunerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar depus in contul RO25TREZ1015006XXX5374 deschis la Trezoreria Bistrita, printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prin achitare direct la casieria unitatii, dovada constituirii garntiei trebuie sa fie prezentata in original cel mai tarziu la data si oralimita stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei contestatii respinse ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, conform art 278^1/OUG34/2006, 1% din valoare, adica 1130lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare- Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularulnr.III.4.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratieprivind eligibilitatea, pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceastacerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr.III.5.3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinO.U.G. nr. 34/2006, declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinitaaceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta Formularul nr III.6.4)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrulautoritatii contractante sunt: director-prof. Neuc Maria Constanta Tincuta si contabilul sef -Ec. Hanganut Adriana Otilia.Comisia pentru desfasurarealicitatiei este formata din: Bujor Marcel-presedinte, Givan Adriana- secretar si membrii: Hanganut Otilia, Pop Ioan, Cioncan Ioan, Bodasca Mugurel, Turja Traian.Bugetul aferent achizitei in cauza este aprobat de director-prof. Neuc Maria Constanta Tincuta si contabilul sef -Ec. Hanganut Adriana Otilia.Ofertantii trebuie sa declare calitatea pe care o au in cadrul procedurii.Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formularul III.7 si un Certificat departicipare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010-semnat si stampilat in conformitate cucerintele modelului prezentat in Formularul nr.III.8. 5)Certificate fiscale-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.Pentru a beneficia , daca este cazul, de reducerea cu 50% a garantiei de participare, conform legii-Declaratie privindincadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii-Formularul III.12 completat, semnat si stampilat conform modeluluiprezentat in Modele formulare. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in registrul comertului si autorizat sa desfasoare "activitati de comert cu combustibili".Va prezenta Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie certificata conform cu originalul, emis cu maxim 30 zile inainte de datadepunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a demonstra activitatea ultimului an se va depune o copie certificatacu mentiunea "Conform cu originalul" a bilantului contabil la 2011 cu dovadadepunerii lui la ANAF.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a pricipalelor contracte de furnizarecarburant incheiate in ultimii trei ani, continand beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valori, perioade de prestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro; SEAP - INVITATII DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 11:34