Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cumpararea unui utilaj pentru curatare canale desecare, jud Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 343504
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Numar invitatie: 343504/05.03.2013
Denumire contract: Cumpararea unui utilaj pentru curatare canale desecare, jud Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Belu Liviu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Belu Liviu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cumpararea unui utilaj pentru curatare canale desecare, jud Arad
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui utilaj pentru taierea vegetatiei si scoaterea aluviunilor de pe fundul canalelor de desecare
II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 4300 de lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare, ordin de plata sau depunere la casieria unitatii a sumei in numerar. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO09TREZ7045009XXX009642, deschis la Trezoreria Sectorului 4-Bucuresti. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr.925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata. Pentru o garantie de participare depusa in valuta echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea totala a contractului de furnizare exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari .In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul).- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - ADI FLORINEL BARBU-DIRECTOR GENERAL;
- CIPRIAN MIRCEA BLEJAN-DIRECTOR ADJUNCT;
- CLAUDIA IULIA TONA- DIRECTOR ECONOMIC;
- LINA GRUIA- SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE;
- CONS. JUR. VASILICA STURZU- SEF SERVICIU JURIDIC;
- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru (daca este cazul), conform certificatului ORC, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Persoane juridice romane: Operatorii economici vor prezentarea in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Valoarea cifrei de afaceri din domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie de minim 400000 de lei-Formularul 4.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de oalta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUGnr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica., Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa osubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Daca parti din contractul urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta solicita, la incheierea contractuluicu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursulderularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta initiala., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare minima: - Minim un mijloc de transport cu care se va face transportul produselor., Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au livrat in ultimii 3 ani produse similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri. Pentru dovedirea unei experiente similare ofertantii trebuie sa indeplineascaurmatorul nivel minim: Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 3 ani, a unei experiente similare de livrare de produse (contracte de furnizare) in valoare cumulata de minim 200.000, 00 lei fara TVA. Dovada indeplinirii acestei experiente similare se face, in mod obligatoriu, certificate/documente emisede catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. In cazul in carebeneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economoc Certificat ISO 9001:2008 privind managementul calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer