Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cuptoare,masini de gatit,aparate electrotermice,mixer pentru alimente,dulapuri frigorifice congelare-refrigerare, mobilier si echipamente de bucatarie si frigidere.


Detaliu pentru invitatia numarul 337237
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 337237/10.10.2012
Denumire contract: Cuptoare, masini de gatit, aparate electrotermice, mixer pentru alimente, dulapuri frigorifice congelare-refrigerare, mobilier si echipamente de bucatarie si frigidere.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cuptoare, masini de gatit, aparate electrotermice, mixer pentru alimente, dulapuri frigorifice congelare-refrigerare, mobilier si echipamente de bucatarie si frigidere.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOTUL 1: Cuptoare, Masini de gatit, Aparate electrotermice, Mixer pentru alimente, Dulapuri frigorifice congelare si refrigerare.LOTUL 2: Mobilier si echipamente de bucatarie.LOTUL 3: Frigidere.In cantitatile si la configuratiile prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39711360-0 - Cuptoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 466, 809.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaSe solicita garantie de participare, astfel: pentru Lotul I-5800lei, pentru Lotul II-1335lei si pentru Lotul III-2100lei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei - unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare, pana la data limita de depunere a ofertelor.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca.3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.4.Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica.5.Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de : pentru Lotul I-2938, 17lei si pentru Lotul III-1062lei.
Garantie de buna executie
Da5% din valoarea fara TVA a contractului, rezultataModul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau alta modalitate din cele prevazute la art.90 din H.G.nr.925/2006, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5% din valoarea contractului.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A)din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la finalul lunii anterioare datei limita de depunere a ofertelor;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare;Persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica, din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Conf. dr. Dan Lazar, Director General Ad-tiv. Ec. Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Sef Birou Aprovizionare Sing. Traian Boc, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Consilier juridic Monica-Laura Adi , Responsabil achizitie Adm.patrimoniu Marcel Maris, Experti tehnici Ing.Mihaela Maier, Monica Ghioltan. Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant: a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data limita a depunerii ofertelor2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila, cu viza la zi.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata.Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani. Se vaprezenta Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri peultimii trei ani.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 anisa fie de minim: Pentru LOT I: 500.000, 00 leiPentru LOT II: 100.000, 00 leiPentru LOT III: 200.000, 00 leiPentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2.Experienta similara, insotita de recomandare din partea beneficiarului Cerinta minima: Ofertantul va demonstra ca adesfasurat in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect vanzarea unor produse similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii-valoarea/ suma valorilor produselor livrate in contractul/contractele (se accepta si copii de pe parti relevante ale contractului sau orice alte dovezi relevante)prezentat/prezentate ca dovada a experientei similare sa fie de minim 250.000, 00 lei pentru lotul I, de minim 60.000, 00 lei pentru lotul II si de minim 100.000 leipentru lotul III. Se va prezenta Formularul Experienta similara si recomandare beneficiar;Se accepta contracte, copii de pe parti relevante ale contract. sau orice alte dovezi.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR., 1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Se va prezenta Formularul Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008sau echivalent. Se prezinta certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate cu standarde europene sau nationale care sa ateste faptul ca operatorul economic ofertant (pentru furnizor) are implementat un sistem de asigurare a calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP ATASATA INVITATIEI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer