Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Curatare industriala (indepartarea carbunelui ) de pe sectoarele Sectiei Combustibil


Detaliu pentru invitatia numarul 352195
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 352195/07.08.2013
Denumire contract: Curatare industriala (indepartarea carbunelui ) de pe sectoarele Sectiei Combustibil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Curatare industriala (indepartarea carbunelui ) de pe sectoarele Sectiei Combustibil
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea indepartarii permanente a carbunelui de pe sectoarele specificate in caietul de sarcini si efectuarea gabaritului pe estacadele de descarcare, indepartarea carbunelui de pe pasarelele de acces, strangerea metalelor din zona tubulaturilor de metale de la turnuri, Statie de concasare si transportul acestora in zona de colectare fier vechi, asigurarea curateniei generale si intretinerea spatiilor verzi.
II.1.6) CPV: 45111214-1 - Lucrari de indepartare a molozului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 389, 995 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 2 luni de la data limita de depunere oferte. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, si se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica, potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006. Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante (cont RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea), acesta se va scana si se va atasa la documentele de calificare in SEAP. Garantia constituita printr-un instrument de garantare se va transmite si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Anuntului de Participare. In situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, sau contestatorul isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului atribuit si se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011, care devine anexa la contract. Ofertantul are obligatia de a mentiona in anexa la Formularul 10C, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Formular 12 A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 - Formular 12 B;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere- Formularul C. Ofertantul/candidatul /ofertantul asociat/ subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului deconducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : -Director General ?dr.ing. Mihai Balan; Director Economic ?ec Constantin Lapadat; Sef Departament Reparatii ?ing. Gheorghe Rizescu ;Sef Serviciu PLUR - sing. Nicolae Ilinca ;Sef Birou LUR ?ing. Dan Costeiu; Birou LUR-sing. Emilian Dimulete ; Sef Serviciu Achizitii Publice- ing. Livia Coclet; Compartiment juridic-cs.jr.Radu Tenea; Serviciul Achizitii Publice- sing. Minodora Balasete; Serviciul Financiar- ec. Gheorghe Matei Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani , care va contine valori, perioada de executie, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va contine un contract executat pentru lucrari similare de curatare industriala specifice depozitelor de combustibili solizi, a carui valoare sa fie de minim 295000 lei insotit de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ., Declaratie privind dotarile necesare pentru executarea lucrarilor . Informatii referitoare la utilajele, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune, pentru toata perioada de derulare a contractului, un utilaj autoincarcator cu cupa (tip IFRON), cu deservent, pentru a manipula pe distante de 100-700 m carbunele preluat din zona benzilor transportoare in vederea depozitarii acestuia in stive., O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada ca poate sa asigure forta de munca din punct de vedere numeric si al calificarii si experientei necesare executarii contractului. Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde de management de mediu . Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele ISO 14001 sau certificate echivalente, Standarde de asigurare a calitatii. Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 sau certificate echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer