Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Curatare pasuni, reparare adapatori, Poiana Omului,Valea Seaca comuna Bosorod, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 330044
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BOSOROD (CONSILIUL LOCAL BOSOROD)
Numar invitatie: 330044/21.06.2012
Denumire contract: Curatare pasuni, reparare adapatori, Poiana Omului, Valea Seaca comuna Bosorod, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOSOROD (CONSILIUL LOCAL BOSOROD)Cod fiscal: 4521338, Adresa: BOSOROD, STR. PRINCIPALA, NR. 73, Bosorod, Telefon: 0254733050, Fax: 0254733050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BOSOROD, STR. PRINCIPALA, NR. 73, Bosorod, Romania, cod postal: 337095, telefon: +40 254733050, fax: +40 254733050, persoana de contact: CRISTIAN MAZARE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BOSOROD, STR. PRINCIPALA, NR. 73, Bosorod, Romania, cod postal: 337095, telefon: +40 254733050, fax: +40 254733050, persoana de contact: CRISTIAN MAZARE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Curatare pasuni, reparare adapatori, Poiana Omului, Valea Seaca comuna Bosorod, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Curatare pasune si reparare adapatori
II.1.6) CPV: 45111220-6 - Lucrari de indepartare a vegetatiei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3000 lei;
-IMM 50% (completare si prezentare Formular);
- valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor-mentionata in invitatia de participare;
- se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari si este irevocabila. Contul este RO59TREZ3675006XXX002529, deschis la Trezoreria Hunedoara pentru Comuna Bosorod, cod fiscal 4521338.Scrisoare de garantie bancara model in Sectiunea Formulare. Scrisorile de garantie bancara emise de o banca din strainatate, vor fi prezentate traduse si legalizate. Cuantumul ce se retine conform art.278^1 din O.U.G.34/2006 este de 1610 lei. Ofertantii au OBLIGATIA de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de depunere a ofertelor-mentionat in invitatia de participare; oferta pe SEAP va avea o copie scanata a garantiei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA;
-modul de constituire al garantiei de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa, alegandu-se din urmatoarele modalitati: a)instrument de garantare emis de de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari sau b)retineri succesive si proportionale din facturile ce se vor deconta.In acest caz(b) contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la data incheierii contractului de lucrari, iar daca opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Documentul mentionat va fi prezentat de catre tertul sustinator (daca este cazul), si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este depusa de o asociere.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Grecu Ioan ? primar, Stanila Remus ?viceprimar, Ciocade Romanita ?secretar, Marcu Gabriela ? contabil, Crintoae Ionel ? consilier personal al primarului, Mazare Cristian ? consilier (urbanism). Consilieri locali: Albu Ovidiu Cristian, Birlovean Sorin, Dancescu Ioan, Cacuci Ovidiu, Cacuci Tiberiu, Bruzan Silviu, Jujan Alion, Perta Ionel, Ocolisan Ovidiu, Pesterean Doinel.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.6. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.7. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta, sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, si graficul de reesalonare.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, traduse in limba romana si legalizate. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani?.Se va prezenta obligatoriu dovada executarii in ultimi 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma) a minim 1 (unul) contract de executie lucrari ca natura si complexitate., 2.Utilaje: ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?.Ofertantul trebuie sa dispuna de: -sapoi, topor, furca pentru fiecare angajat-mijloc transport pentru forta de munca-mijloc transport pentru deseuri rezultate, 3.Personal: ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?Ofertantul trebuie sa dispuna de sef de santier, responsabil tehnic cu executia (RTE), responsabil cu controlul calitatii(CQ) -Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii- lucrari de curatire pasuni si reparare adapatori
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer