Achizitie publica - CURATARE, SPALARE, DEZINFECTIE SI INTRETINERE A INVENTARULUI MOALE AL SPITALULUI CLINIC DE RECUPERARE CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 319837
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319837/03.02.2012
Denumire contract: CURATARE, SPALARE, DEZINFECTIE SI INTRETINERE A INVENTARULUI MOALE AL SPITALULUI CLINIC DE RECUPERARE CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4288063, Adresa: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Cluj-Napoca, Telefon: 0264207021, Fax: 0264453131
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400347, telefon: +40 0264207021, fax: +40 0264453131, persoana de contact: DORUTIU LUCIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CURATARE, SPALARE, DEZINFECTIE SI INTRETINERE A INVENTARULUI MOALE AL SPITALULUI CLINIC DE RECUPERARE CLUJ
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona serviciul de Curatare, spalare, dezinfectie si intretinere a inventarului moale al Spitalului Clinic de Recuperare Cluj, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de paticipare este: 2.200 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP- Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691 lit. a din OUG 34/2006- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006)- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006) - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006)- Autorizatie sanitara eliberata de DSP - Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006, Informatii referitoare la personalul de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii - Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului - Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006, Lista dotarilor specifice - Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006 ISO 9001:2008 Managementul calitatii, sau echivalent- Art. 191, art. 192, si art. 193 din Ordonanta de urgenta 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: La adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2012 12:16