Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CURATARE, SPALARE, DEZINFECTIE SI INTRETINERE A INVENTARULUI MOALE


Detaliu pentru invitatia numarul 347267
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 347267/23.05.2013
Denumire contract: CURATARE, SPALARE, DEZINFECTIE SI INTRETINERE A INVENTARULUI MOALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4288063, Adresa: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Cluj-Napoca, Telefon: 0264207021, Fax: 0264453131
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CURATARE, SPALARE, DEZINFECTIE SI INTRETINERE A INVENTARULUI MOALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona serviciul de CURATARE, SPALARE, DEZINFECTIE SI INTRETINERE A INVENTARULUI MOALE asa cum este descris in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de paticipare este de 1.850 lei.Garantia de participare se va constitui conform art. 86. al HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara, depunere in numerar la caseria autoritatii contractante, polita de asigurare sau ordin de plata in contul: RO75 TREZ 2165 006X XX02 5377, deschis la Trezoreria Cluj.Ofertantii care beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare vor completa Formularul nr. 12.Garantia de participare va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante, pana la ora si data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza si in format electronic (document scanat) pe SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al garantiei de buna executie: Conform HG 925/2006, art. 90 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.Conform HG 1045/2011 care modifica alineatul 3 al art. 90 din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006. Se completeaza Formular: 1.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se completeaza Formular: 2.- Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP. Se completeaza Formular: 3.- Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69^1 lit. a din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Dr. Patrichi Sanda ? Manager, Dr. Bodizs Gyorgy ? Director Medical, Ec. Marian Birica ? Director Financiar-Contabil, Galea Consuela ?Sef Birou Achizitii Publice Contractare, Ing. Octavian Sandu? Sef Serviciu Tehnic-Administrativ, Ing. Dorutiu Lucia ? Birou Achizitii Publice Contractare, Ing. Bota Viorica ? Birou Achizitii Publice Contractare. Se completeaza Formular: 4.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Ofertantul va prezenta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006). Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.- Autorizatie sanitara eliberata de D.S.P. din care sa rezulte ca sunt respectate prevederile OMS 1025/2000 - Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006. Ofertantul va prezenta autorizatie sanitara eliberata de D.S.P. din care sa rezulte ca sunt respectate prevederile OMS 1025/2000 cu modificarile si completarile.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ? Art. 184 din Ordonanta de urgenta 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie, cu obiect similar prezentei achizitii, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii - Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006.Se prezinta documente referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Se vor prezenta CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Personalul responsabil pentru indeplinirea contractului trebuie sa aiba experienta in domeniu de minim 1 an si cursuri de igiena valabile la data depunerii ofertei. Se prezinta diploma de absolvire a cursurilor de igiena sau orice document prin care sa se ateste nominal persoanele care au absolvit cursul de igiena., Lista dotarilor specifice - Art. 188 din Ordonanta de urgenta 34/2006.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractului. ISO 9001:2008 sau echivalent - Art. 191, art. 192, si art. 193 din Ordonanta de urgenta 34/2006.Se prezinta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea serviciilor similare, conform ISO 9001. Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer