Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CURATENIE CLADIRI


Detaliu pentru invitatia numarul 330164
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA POLITIE COMUNITARA SECTOR 1
Numar invitatie: 330164/22.06.2012
Denumire contract: CURATENIE CLADIRI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA POLITIE COMUNITARA SECTOR 1Cod fiscal: 17182756, Adresa: Calea Grivitei nr.208-210, sector1, Bucuresti, Telefon: 021.224.35.92, Fax: 021.224.35.92
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CURATENIE CLADIRI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: sediile politiei locale
II.1.6) CPV: 90911200-8 - Servicii de curatare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 496, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 7.500 RON si pentru perioada de valabilitate de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelorConform art.278¹din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, in cazul respingerii contestatiei ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.276 RON.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010, Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese - Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie sunt urmatoarele: - Andrei MIHAIL ? Director General- Dana PISCHIS ? sef Birou Licitatii Contracte- Aurelian DINU ? sef Serviciu Economic- Ovidiu IORDAN ? sef Serviciu Logistic Certificate constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conform cu originalul, emis nu mai devreme de 30 de zile de la data depunerii ofertelor;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru conformitatea documentul mai sus mentionat in original /copie legalizata, Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile, Persoane juridice / fizice straine-? Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate in limba romana.Ofertantul trebuie sa faca dovada prin aviz a inregistrarii in ANPH caunitate protejata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani , minim 800.000, fisa de informatii generale, bilanturile contabile(copie)2009, 2010, 2011In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimiiin ultimii 3 (trei) ani, continand valori perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiCel putin un contract similar incheiat in ultimii 3 (trei ) ani pentru servicii curatenie cladiri, in valoare de minim 490.000 ron, Va fi prezentata o declaratie privind efectivulmediu anualal personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Se vor nominaliza persoanele cu rol important in realizarea contractului, se vor anexa CV-urile acestoraPersonal minim necesar pentru derularea in bune conditii a contractului: Ofertantul trebuie sa dispuna de : Un numar de minim 8 persoane calificate ce pot fi puse la dispozitie pentru buna derulare a contractuluiMinim 2 persoane cu atestat pentru alpinist utilitar si care pot lucra la inaltime, Declaratie care contine informatii privind echipamentele tehnice de specialitate, utilajele, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului ISO 9001, ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer