Achizitie publica - CURATENIE PALATUL ADMINISTRATIV, PALATUL CULTURII SI INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA AL JUDETULUI PRAHOVA
Detaliu pentru invitatia numarul 331146
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331146/05.07.2012
Denumire contract: CURATENIE PALATUL ADMINISTRATIV, PALATUL CULTURII SI INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA AL JUDETULUI PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Consiliului Judetean Prahova, intrarea C, cam.66 , b-dul Republicii, nr 2-4, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244514844, fax: +40 244511611, persoana de contact: BRATOSIN GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Prahova , b-dul Republicii, nr 2-4, et.7, camera 726, Ploiesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CURATENIE PALATUL ADMINISTRATIV, PALATUL CULTURII SI INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA AL JUDETULUI PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curtenie in Palatul Administrativ, Paltul Culturii si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Prahova.Suprafetele care urmeaza a fi curatate au in total 23415 mp
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare :1400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de deschiderea ofertelor.In cazul respingerii unei contestatii la CNSC ca fiind nefondata se va retine contestatorului o o suma din valoarea garantiei de participare calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006.Modalitatea de constituire: conform prevederiorart.86 alin.(1) din HG nr. 925/2006.Contul Consiliului judetean Prahova pentru virament bancar este RO72TREZ5215006XXX000119, deschis la Trezoreria municipiului Ploiesti., cod fiscal 2842889.Ofertele care nu sunt insotite de dovada consituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis autoritatii contractante in original in plic sigilat pana la data si ora stabilite pentrudeschidereaofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum - 7% din valoarea totala a contractului. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) si alin. (3)*)a din H.G. nr. 925/2006 . In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Completarea si prezentarea Formularului nr.12A- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Se va completa Formularul nr.12B si se va prezenta impreuna cu Certificatele eliberate de Administratia Finantelor publice si autoritatile publice locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- prezentarea Declaratiei pe propie raspundere privind calitatea de participant la procedura - formular 12C.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, prin completarea si prezentarea Formularului CERT.- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1C. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Mircea Cosma-presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca-vicepresedinte; Semcu Adrian Emanuel ? consilier judetean; Albulescu Mihai Adrian ? consilier judetean; Badescu Emil ? consilier judetean; Balanescu Adrian ? consilier judetean; Ciolac Dan ? consilier judetean; Constantinescu Paul Adrian ? consilier judetean; Cord Ovidiu ? consilier judetean; Cornea Danut Marcel ? consilier judetean; Danielescu Sebastian ? consilier judetean; David Simona ? consilier judetean; Diaconu Georgica ? consilier judetean; Grigore Mircea ? consilier judetean; Gunia Gragos Ionel ? consilier judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean; Ionita Toma ? consilier judetean; Ionita Gheorghe ? consilier judetean; Manta Adrian ? consilier judetean; Mihailescu Sofia ?consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel ? consilier judetean; Moroianu Geaman Adrian Tudor ? consilier judetean; Malaescu Constantin ? consilier judetean; Neaga Gheorghe ? consilier judetean; Neagoe Dumitru Daniel ? consilier judetean; Necula Gheorghe ? consilier judetean; Nemes Constantin ? consilier judetean; Petrescu Victor- consilier judetean; Pintoiu Toma- consilier judetean; Patrascu Vasile ? consilier judetean; Pausan Anda- consilier judetean; Radu Florian ? consilier judetean; Sfarloaga Ludmila ? consilier judetean; Spanu Valentin- consilier judetean; Spiridon Nicolae ? consilier judetean; Steliean Valerica Leonard ? consilier judetean; Saseanu Constantin ? consiler judetean; Mihail Pavel-secretarul judetului Prahova; Daniel Alixandrescu-director executiv Directia Patrimoniu , Mariana Dovanca- director Directia Ecomonica, Cristina Popescu- director adj. Directia Ecomonica, Gheorghe Bratosin- sef serviciu Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Topala Cristian Gheorghe- sef serviciu Serviciul Administrare Cladiri, Vlad Constantin-referent Serviciul Administrare Cladiri, Serbanoiu Valentin ? sef birou Serviciul Administrare Cladiri, Frone Constantin- inspector Serviciul Administrare Cladiri, Lupu Luiziana- Serviciul Administrare Cladiri, Vasile Daniela Maria -inspector Serviciul Administrare Cladiri, Berteanu Vasile -consilier Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Niculescu Dan Sorin- consilier Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Buca Topalu-sef Serviciu Juridic Contencios.Nota: - Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare dintre formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse, cu exceptia cazului in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.- Pentru persoane juridice straine, operatorii economici au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente ), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie publica. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatuluiconstatator inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atribuire a documentului in original sau copie legalizata. -prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului- emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderii ofertelor. Obiectul contractului supus procedurii de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice staine se vor prezenta documente echivalente Certificatului constatator emis de ONRC, valabile la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala, obiectul de activitate, starea societatii, etc., emise in tara de origine a ofertantului.documentele vor fi depuse in copie insotita de traducere legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -prezentare Fisa de informatii generale- Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 193.000, 0 lei. Cursul mediu anual LEI/EURO comunicat de BNR este: pentru2009 ? 4, 2373 lei/euro; pentru 2010 ? 4, 2099 lei/euro; pentru 2011 ? 4, 2379 lei/euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentarea Listei principalelor servicii prestatein ultimii 3ani raportat la data limita de deschidere aofertelor -, 2. Fisa / fise de informatii privind experienta similara .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani un contract similar in valoare de cel putin 96.500, 0 lei fara TVA .Cursul mediu anual LEI/EURO comunicat de BNR este: pentru2009 ? 4, 2373 lei/euro; pentru 2010 ? 4, 2099 lei/euro; pentru 2011 ? 4, 2379 lei/euro., 3. Declaratie privind dotarea tehnica si echipamentele, lista cu consumabilele pentru grupurile sanitare, specifice tipurilor de suprafete inclusiv tamplarie si mobilierde care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii ? formular nr. 12 H ( echipamente, scule, mijloace de transport, etc. );, 4. Declaratia privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere -, 5.Certificat ISO 9001 sau echivalent ? in domeniul serviciului prestat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 12:17