Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CURATENIE PALATUL ADMINISTRATIV, PALATUL CULTURII SI INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA AL JUDETULUI PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 342410
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 342410/05.02.2013
Denumire contract: CURATENIE PALATUL ADMINISTRATIV, PALATUL CULTURII SI INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA AL JUDETULUI PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244529602, fax: +40 244511611, persoana de contact: Gheorghe Bratosin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CURATENIE PALATUL ADMINISTRATIV, PALATUL CULTURII SI INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA AL JUDETULUI PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Efectuarea de servicii de curatenie in Palatul Administrativ, Palatul Culturii si Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta al judetului Prahova.Palatul Administrativ - cladire cu destinatie de birouri; suprafata construita=4516mpPalatul Culturii ; cladire cu destinatie in principal de birouri dar si cu sali de expozitie, prezentari de carte, biblioteca; suprafata construita=4736mp (cladirea se afla in curs de consolidare, deci sunt si zone desantier)Imobil str. Elena Doamna, nr.2A - cladire cu destinatie de birouri pentru ISU Prahova; suprafat construita=97mp
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip: 4500 lei.Data la care se va face echivalenta lei/valuta (curs BNR) va fi: 5 zile inainte de data depunerii ofertei.Perioada de valabilitate este cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile).Forma de constituire: a)un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o soc.de asigurari-se va completa Form.nr.23 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;2)ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119;3)numerar depus la casieria C.J.Prahova. Garantia se va depune in original la sediul A.C. si in SEAP astfel: documentul de plata in original, sa fie scanat si cu semnatura electronica extinsa. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data limita de depunerea ofertei si incarcata in SEAP.Dovada constituirii garant.de particip.se face conform prev.art.17 alin.(3)si(4)din HG nr.1660/2006 si a art. 86(6)din HG nr. 925/2006.In cazul eliberarii gar.de particip.de o banca/soc.de asig.din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echiv.cu modelul din Form.nr.23 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul asocierii, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre asociati.Pentru a beneficia de prevederileLg.346/2004, toti membri unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia unui ofertant, Autoritatea contaratanta isi rezerva dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor articolului278 1 alin.(1) lit.a)din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum-7% din val.fara TVA a contr.atribuit.Mod de const: 1)prin retineri succesive din sumele datorate ptr plata fact.partiale.Contr.are oblig.de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispoz.A.C., conf HG nr.1045/2011, suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din val.contr.fara T.V.A.Of.declarat castig.are oblig.de a constitui garantia de buna executie a contr.in cond de mai sus cel mai tarziu la data semnarii contr.sub sanctiunea rezilierii acestuia;2)prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valab.pana la exp.per.de garantie de buna executie;3)prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie debuna executie. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf prev.art.91-92din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr.1 (disponibil in sectiuneaformulare) sau echivalent.Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.2.Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 2 (disponibil in sectiunea formulare) sau echivalent.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006), se va prezenta si de catre tertul sustinator ( daca este cazul).3.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent- Formularul nr.3 sau echivalent-In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider al asocierii.4.Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr. 4 sau echivalent.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. c) sa depuna ofertaindividuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular. Acest formular va fi completat si de catre subcontractor.5.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general? bugetul de stat, din care sa reiasa ca op.ec. nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat (cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catre organele competente, vor fi respinse ca inacceptabile.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele6.Se va prezenta Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale, din care sa reiasa da op.ec. nu are datorii scadente in luna anterioara celui in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, cu exceptia inlesnirilor la plata de genul esalonarilor ?conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.29/2011 privind reglementarea acordarii esalonarilor la plata a datoriilor bugetare neplatite la scadenta, aprobate de catre organele competente, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Se var prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 5. (disponibil in sectiunea formulare). Aceasta declaratie va fi depusa de ofertant / fiecare membru al asocierii in cazul unei oferte comune/tertul sustinator/ subcontractant, daca este cazul.Ofertantul /Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrulautoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judetean Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, respectiv: Mircea Cosma-presedinte Consiliul Judetean Prahova; Danielescu Sebastian - vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - vicepresedinte; Fabioara Ionescu ? administratorul public al judetuluiPrahova; Pavel Mihail ? secretarul judetului Prahova; Albulescu Mihai Adrian ? consilier judetean; Ciolac Dan ? consilier judetean; Cord Ovidiu? consilier judetean; Costin Zaharia ? consilier judetean; David Simona ? consilier judetean; Dobre Adrian Florin ? consilier judetean; Dragomir Florin Auras ? consilier judetean; Enescu Rares Dan? consilier judetean;Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean; Ionica Ion ? consilier judetean;consilier judetean;Mesca Darius Dumitru ?consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel ? consilier judetean; Neaga Gheorghe ? consilier judetean;Neagoe Dumitru Daniel ? consilier judetean; Negoi Constantin ? consilier judetean; Nicolai Marius? consilier judetean; Niculescu Georgiana Diana? consilier judetean; Nita Catalin Razvan? consilier judetean; Oprescu Nicolae- consilier judetean; Patrascu Vasile- consilier judetean; Pintoiu Toma ? consilier judetean;Popovici Elisabeta- consilier judetean; Sfirloaga Ludmila ? consilier judetean; Tabacu Jenica- consilier judetean;Toader Bogdan Andrei ? consilier judetean; Tudora Dorin? consilier judetean; Vasile Viorica? consilier judetean; Viter David Andrei -consilier judetean; Moraru Romu- consilier judetean; Sandu Ana ? consilier judetean; Manta Adrian- consilier judetean; Dosaru Elena Iuliana ? consilier judetean; Donache Gheorghe ? consilier judetean; Cornea Danut Marcel-consilier judetean;Maria Dovanca - Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu - Director adjunct Directia Economica; Pana Alina Georgiana - Sef serviciu juridic; Bratosin Gheorghe ? Director Adjunct Directia Absorbtie Fonduri Europene; Alixandrescu Daniel- Director executiv ? Directia Patrimoniu;Topala Cristian- sef serviciu Administrare Cladiri, Serbanoiu Valentin- Sef birou- Directia Patrimoniu, Padurariu Panfelia-consilier Directia Patrimoniu, Berteanu Vasile-consilier Directia Patrimoniu; Duta Camelia - consilier Directia Patrimoniu; Satmar Ligia-consilier Directia Patrimoniu. Se va prezenta Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional ? operatorul economic trebuie sa se asigure ca informatiile cuprinse in acest certificat sunt valabile la data limita de depunere a ofertelor.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al operatorului economic participant la procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca acesta a fost prezentatin copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte, avandu-se in vedere partea de contract pe care o va executa fiecare din membrii asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fiede min. 400.000 lei pentru pers. jur. romane sau echiv. sumei in euro pentru persoanele jur.straine.In conform. cu Legea nr. 346/2004 -IMM - urile benef. de red. cu 50% a cifrei de afaceri globale medie anuala prin prez. docum. justif. corespunz. In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumul .Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 400.000 lei. Cursul de schimb mediu anual lei/euro este cel comunicat de Banca Centrala EuropeanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte informatiicu privire la serviciile prestate in ultimii 3 ani.Se va prezenta Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani- Formular nr. 7 - disponibil in sectiunea formulare, Forma de incarcare in SEAP a docum. de calificare Avand in vedere preved. art. 19 din HG nr. 1660/2006, cu modif. si complet.ulter., op. ec. participanti la prezenta proced. de atrib. au oblig.de a incarca in SEAP documentele care dovedesc indepl. criteriilor de calificare prev.prin aceasta fisa de date a achizitiei semnate cu semnatura electronica, Facilitati legale privind indeplinirea criteriilor de calificare Conform prevederilor H.G. 925/2006, art. 11, alin. 4 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere insotita de o anexa in careofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - - Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, Op.ec. particip.la proc. trebuie sa prezinte inform. privind tertii sustinatoriIn cazul in care cerintele de calif.refer. la sit. econ. si financ. si la capac.tehnica si /sau profes. se demonst. de catre op. ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indif. de natura rel. jur. existente intre of. si persoana respectiva, atunci of. are oblig.de a dovedi sustinerea de care benef. prin prez. unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat. informa autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispoz. of. resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financ./tehn. si profes.nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din proc. de atrib.conf. art. 180, art. 181 lit.a), lit. c) O.U.G. 34/2006.indice 1 si lit. d ), si ale art. 69.1. din din OUG 34/2006., Op.ec. participanti la proced.trebuie sa prezinte inform. privind subcontractantiiOfertantii au obligatia de a prezenta -daca este cazul- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indepl. de subcontractanti si datele de recunoastere ale acestora.De asemenea, subcontractantii vor completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 ( evitarea confilictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care pentru indepl. contrac. nu este necesara subcontractarea, op. ec. va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului nr. 16, Op. ec. participanti la proced.trebuie sa prezinte inform. privind personalul respons. pt indepl. contr..Se va prezenta lista cu potentialul de forta de munca.Ref. la personalul muncitor in nr. de 13 persoane , Serviciul Administrativ din cadrul a.c. care urmareste derularea contrac., tinand cont de specificul suprafetelor de curatenie (birouri, grupuri sanitare, holuri, etc), deritmicitatea efect. servic. si din exp. anilor ant., pentru asig. unui serv. de calitate s-a dovedit necesitatea acestui nr de personal muncitor.Aceste suprafete sunt repartizate person.muncitor pe sectoare, in fc. de necesitati si s-a dovedit clar si concret necesitatea unui nr. de 13 persoane.In fc.de exp. anterioara s-a dovedit ca o persoana poate acoperi o suprafata de aprox. 1800 mp corespunz. specificului supraf. prez. in Anexa 1 la Caietul de Sarcini.Aceasta cerinta poate fi indepl. prin cumul de catre oricare dintre asoc. sau de tert sust., Asociere, Op. ec. particip.la proced. trebuie sa prez. inform. privind echipamentele tehnice de care poate dispune op. ec. pt. indepl. corespunz. a servic.Ofertantul va face dovada ca dispune de dotarea tehnica necesara realiz.servic. care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului: - aspiratoare, mature, farase, mopuri, raclete pentru spalat geamuri, pamatufuri pentru praf, galeti, etc- masina de curatat marmura- echipamente protectieIn cazul asocierilor - Form. nr. 9 va fi completat de catre liderul asocierii, semnat de catre reprez. legal al asoc. si va cuprinde echipam. tuturor partenerilor asocierii.De asemenea se vor prez.listele cu detergentii si solutiile avizate de Ministerul Sanatatii, specific tipurilor de suprafete inclusive tamplarie si mobilier, listele cu consumabile pentru gr. sanitare, Op. ec.particip. la proced. trebuie sa faca dovada exp. sim., iar suma val.serv. incluse in contractul/contractele prez. ca dovada in acest sens sa fie de minim de 230.000 lei.Se pot prez. max. 2 contr. in ved. indepl. cerintei.Se vor prez. certificari/doc.emise de benef. din care sa reiasa prestarea de serv. similare. Benefic. pot fi a.c. sau clienti privati. Daca benef. este un client privat si din motive ob.op. ec. nu are posib. obt. unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prest.de serv. se realiz. printr-o declaratie a op. ec. In sit. in care doc. au fost semnate inainte de per.de 3 ani, se vor lua in consid. serv.duse la bun sfarsit, in per. solicitata de a.c. ultimii 3 ani.Prin ?servicii duse labun sfarsit" se intelege: - serv.recept. partial sau - serv. recept. la sfarsitulprestatiei.Exp. sim. poate fi dovedita de ofer./asoc./ tert sustinator, dupa caz.Cursul de sch. mediu anual lei/euro este cel comunicat de BCE Op. ec. particip.la procedura trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului.Se va prezenta Certificat ISO 9001- in domeniul prezentei proceduri de achizitie, sau standardele echiv. stab. de legislatia tarii de origine a ofertantului in domeniul prezentei proceduri de achizitie.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.In cazul unei asocieri, cerinta nu poate fi indepl. in mod cumulativ, fiecaredintre asociati va prezenta certificarea ISO 9001 sau echivalent, indomeniul prezentei proceduri de achizitie.Docum. se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cuoriginalul.Acest document nu poate fi prezentat de catre tert sustinator.In cazul in care oferta este depusa in asociere, toti op. ec. implicati trebuiesa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indepliniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer